anthony8400
Legacy Member
Therapy zei:Was bezig met de laatste missie in Jetpack joyride, spel crasht en alles is gereset.![]()
Jetpack,good old times!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Therapy zei:Was bezig met de laatste missie in Jetpack joyride, spel crasht en alles is gereset.![]()
Cheacker zei:Whatsapp is btw vandaag of iig tijdelijk gratis.
Jonas89 zei:spijtig genoeg gebruikt er bij mij dit niemand

Omdat WhatsApp cross-platform is, misschien. Heb een hoop vrienden die geen iPhone hebben, maar wel WhatsApp op hun Android. iMessage gaat ook maar enkel tussen iPhone/iPod met iOS5.Catscratch zei:Waarom gebruikt ge Whatsapp nog nu met iMessage?
Catscratch zei:Ah is da zo?
Meeste van m'n vrienden die dan op Android zitten gebruiken Viber. Maar zo'n kutapplicatie.![]()

anthony8400 zei:Dan heb je nu het perfecte excuus om het aan te smeren.
Heb dat gisteren ook gedaan bij paar collega's.![]()


i-message zuigt juist niks en is dus zuiver voor Apple alleen (je zou nu ondertussen moeten weten dat apple zijn toestellen liever gesloten houdt). Apple heeft juist een keuze gelaten door de Whatsapp op de app store te laten staan zodat je met je android-vrienden kan communiceren (meestal halen ze technologie die overeenstemt met hun huidige ingebouwde apps van de app store af). Over crossplatform gesproken: als je een PS3 game online speelt en je maat heeft dezelfde game maar dan op zijn XBOX kan je ook niet met elkaar gamen/communiceren dus waarom zou apple het wel voor android moeten doen?Mista Molla zei:iMessage zuigt apenkloten. ALS ze het crossplatform hadden gemaakt waren ze misschien een concurrent geweest voor WhatsApp, maar ondertussen begint iedereen dat te hebben en het is superhandig dat het CP is. iMessage staat mooi uitgeschakeld bij mij
Wel spijtig dat WhatsApp niet werkt op iPad 2. Iemand dit werkend gekregen?
Ondersteunt standaard geen iPod en iPad, blijkbaar. Voor iPod Touch is het via een omweg te installeren. Bij iPad zijn de resultaten verschillend; bij de ene lukt het terwijl het bij de andere niet werkt. Je kan altijd proberen, though.Mista Molla zei:Wel spijtig dat WhatsApp niet werkt op iPad 2. Iemand dit werkend gekregen?

