Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

anthony8400

Legacy Member
Jonas89 zei:
spijtig genoeg gebruikt er bij mij dit niemand

Dan heb je nu het perfecte excuus om het aan te smeren.
Heb dat gisteren ook gedaan bij paar collega's. :D

xIO3Y

Legacy Member
Catscratch zei:
Waarom gebruikt ge Whatsapp nog nu met iMessage?
Omdat WhatsApp cross-platform is, misschien. Heb een hoop vrienden die geen iPhone hebben, maar wel WhatsApp op hun Android. iMessage gaat ook maar enkel tussen iPhone/iPod met iOS5.

Catscratch

Legacy Member
Ah is da zo?

Meeste van m'n vrienden die dan op Android zitten gebruiken Viber. Maar zo'n kutapplicatie. :s

anthony8400

Legacy Member
Catscratch zei:
Ah is da zo?

Meeste van m'n vrienden die dan op Android zitten gebruiken Viber. Maar zo'n kutapplicatie. :s

Viber gebruiken wij als we in het buitenland zitten zodat we gratis kunnen bellen naar de collega's.

Whatsapp is ook goed voor groepsgesprekken, iMessage niet zo denderend op dat vlak.
En meeste mensen die ik ken hebben whatsapp maar niet altijd iOS 5.
Plus het feit dat hierboven al aangehaald is dat het cross platform is, speelt in zijn voordeel.

Ik heb die applicatie zelf indertijd gekocht. 79 eurocent is nu niet om over naar huis te schrijven e :p

camino

Legacy Member
Dat gratis bellen in den buitenland zal dan toch via wifi zijn ;).
Viber werkt hier goed als ik ermee bel, de ander moet ook wel 3G of wifi hebben.

Jonas89

Legacy Member
anthony8400 zei:
Dan heb je nu het perfecte excuus om het aan te smeren.
Heb dat gisteren ook gedaan bij paar collega's. :D

spijtig genoeg hebben ze nog gsm's uit de middeleeuwen :p

Mista Molla

Legacy Member
iMessage zuigt apenkloten. ALS ze het crossplatform hadden gemaakt waren ze misschien een concurrent geweest voor WhatsApp, maar ondertussen begint iedereen dat te hebben en het is superhandig dat het CP is. iMessage staat mooi uitgeschakeld bij mij :)

Wel spijtig dat WhatsApp niet werkt op iPad 2. Iemand dit werkend gekregen?

Dekon7

Legacy Member
Mista Molla zei:
iMessage zuigt apenkloten. ALS ze het crossplatform hadden gemaakt waren ze misschien een concurrent geweest voor WhatsApp, maar ondertussen begint iedereen dat te hebben en het is superhandig dat het CP is. iMessage staat mooi uitgeschakeld bij mij :)

Wel spijtig dat WhatsApp niet werkt op iPad 2. Iemand dit werkend gekregen?
i-message zuigt juist niks en is dus zuiver voor Apple alleen (je zou nu ondertussen moeten weten dat apple zijn toestellen liever gesloten houdt). Apple heeft juist een keuze gelaten door de Whatsapp op de app store te laten staan zodat je met je android-vrienden kan communiceren (meestal halen ze technologie die overeenstemt met hun huidige ingebouwde apps van de app store af). Over crossplatform gesproken: als je een PS3 game online speelt en je maat heeft dezelfde game maar dan op zijn XBOX kan je ook niet met elkaar gamen/communiceren dus waarom zou apple het wel voor android moeten doen?

camino

Legacy Member
Je hebt imessage sowieso nodig want anders kan je niet naar anderen sturen, naar mensen die geen whatsapp of smartphone hebben.

snowguard_01

Legacy Member
de traceersoftware "prey" is nu ook voor de iphone en ipad, wel handig iphone en mac etc zelfde software beschikbaar :D

Prydz

Legacy Member
Vraagje omtrent de nieuwe facebook app:

Hoe ga je offline zonder je steeds te moeten afmelden (zodat je niet telkens terug moet aanmelden)? Bij mijn android had je de keuzen tussen offline gaan en je effectief afmelden.

Op mijn iPhone 4 merk ik dat ik enkel afmelden kan kiezen.. Of zie ik iets over het hoofd?

darkslave

Legacy Member
Is er een app die toelaat YouTube op de achtergrond, zoals je iPod, te laten spelen en je tegelijkertijd nog wat anders kan doen? Via de standaard YouTube app wordt je muziek steeds gestoptO

Het trucje via met de homeknop ken ik reeds maar is wat omslachtig, dus moest er iets sneller zijn?

Rames

Legacy Member
Ik neem graag foto's, dus ik vind hipstamatic zalig.
Verder gebruik ik heel vaak Dropbox.
Drawcast is leuk om af en toe iets te tekenen. (lukt wel beter op de ipad)
Livescore om de voetbaluitslagen bij te houden.
De app van TED is ook super interessant als je van business houdt.

Trebby

Legacy Member
Die nieuwe Ace app voor facebook werkt toch ook niet 100% hoor. Maarja, beter alleszins dan die native Facebook app die na x-aantal keer gewoon niet meer wil opstarten tenzij je uninstalled en opnieuw download en installeert.

Waar ik echt wel eens gebruik wil van maken is Roamler. Maar die werken met invites. :(

Eindelijk ook Flipboard voor iPhone. :D

Trebby

Legacy Member
Wegblijven van die app, je kunt die enkel gebruiken met een cc en je kunt je cc gegevens er niet meer afhalen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan