camino
Legacy Member
Blijkbaar is dungeon hunter 3 dan toch al van 18december uit,lol.
Is dan nog gratis ook, nog bizarder
, vorige kosten 5.49 euro.
Voor de moment wel teleurgesteld; het is altijd met tijd en binnen die tijd moet je xxx tal wezens dood doen, daardoor vind ik het nogal ééntonig nu. Der zit in feite geen avontuur meer in en tis alleen maar vechten en vechten en u upgraden.
Alles lijkt en klinkt hetzelfde maar het spelconcept is niks voor mij. De eerst 2 dungeon hunters zijn top maar deze is een flop voor mij zeker toen ik opeens 1,59 euro en nog andere bedragen zag staan naast bepaalde items die je kon aanschaffen.
Keek er zo naar uit naar deze game maar hier verkracht gameloft een goeie game.
Is dan nog gratis ook, nog bizarder
, vorige kosten 5.49 euro.Voor de moment wel teleurgesteld; het is altijd met tijd en binnen die tijd moet je xxx tal wezens dood doen, daardoor vind ik het nogal ééntonig nu. Der zit in feite geen avontuur meer in en tis alleen maar vechten en vechten en u upgraden.
Alles lijkt en klinkt hetzelfde maar het spelconcept is niks voor mij. De eerst 2 dungeon hunters zijn top maar deze is een flop voor mij zeker toen ik opeens 1,59 euro en nog andere bedragen zag staan naast bepaalde items die je kon aanschaffen.
Keek er zo naar uit naar deze game maar hier verkracht gameloft een goeie game.


.Je doet hier net alsof je benadeeld bent. De dag dat je moet gaan werken,alleen gaat wonen en je ouders je niet meer onderhouden ga je eens je ogen opentrekken en beseffen wat ECHTE kosten zijn.