Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
Blijkbaar is dungeon hunter 3 dan toch al van 18december uit,lol.
Is dan nog gratis ook, nog bizarder :), vorige kosten 5.49 euro.

Voor de moment wel teleurgesteld; het is altijd met tijd en binnen die tijd moet je xxx tal wezens dood doen, daardoor vind ik het nogal ééntonig nu. Der zit in feite geen avontuur meer in en tis alleen maar vechten en vechten en u upgraden.
Alles lijkt en klinkt hetzelfde maar het spelconcept is niks voor mij. De eerst 2 dungeon hunters zijn top maar deze is een flop voor mij zeker toen ik opeens 1,59 euro en nog andere bedragen zag staan naast bepaalde items die je kon aanschaffen.
Keek er zo naar uit naar deze game maar hier verkracht gameloft een goeie game.

Mad_Dogz

Legacy Member
Die mediaburner kan je dan direct downloaden naar je playlist en overal laten afspelen ?

camino

Legacy Member
Mad_Dogz zei:
Die mediaburner kan je dan direct downloaden naar je playlist en overal laten afspelen ?

Je kan dat downloaden en opslaan bij uw foto's en als je het opgeslagen hebt kan je het afspelen zonder internetverbinding.

En je kan het doormailen ook.

Ik heb al 4tal andere gedownload maar youtube downloaden; forget it, mediaburner is de enige die ik ken die youtube kan downloaden.

Je kan ook de link (het filmpje dus) delen naar twitter, facebook, via sms ook enz...

Dekon7

Legacy Member
Ik kan jullie alleen maar aanraden om eens op de app store rond te kijken. Nu met de aankomende feestdagen zijn er immens veel games die gratis Of een prijsvermindering naar 0,79 € hebben (EA en Gameloft zijn daar al enkele van).
Voor de rest:
Mega man X voor de fans (3,99€) MEGA MAN X for iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation) and iPad on the iTunes App Store
Zenonia 4 (gratis) ZENONIA® 4 for iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation) and iPad on the iTunes App Store
M.U.S.E (4.99€)M.U.S.E. for iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation) and iPad on the iTunes App Store

Dekon7

Legacy Member
Therapy zei:
Hopelijk komen gta en batman ook zo laag te staan al vrees ik ervoor. :(

Batman Heeft gisteren nog maar een update gehad (nieuwe batsuits).
Die games hebben nog geen prijsvermindering nodig aangezien ze nog veel te goed verkopen.....Nog iets, GTA III kost maar een triestige 3.99 €, niet echt iets waarvoor je moet gaan sukkelen of ben jij echt zo'n cheap-ass?

Therapy

Legacy Member
Heb de afgelopen weken al veel te veel apps gekocht die ik amper aanraak. Apps zijn niet het enige dat geld kosten hoor. Andere hobbies als gamen en vinyl verzamelen kosten ook bakken met geld als student.

Dekon7

Legacy Member
Therapy zei:
Heb de afgelopen weken al veel te veel apps gekocht die ik amper aanraak. Apps zijn niet het enige dat geld kosten hoor. Andere hobbies als gamen en vinyl verzamelen kosten ook bakken met geld als student.
Ocharme toch! Andere hobby's kosten ook geld..:wtf: .Je doet hier net alsof je benadeeld bent. De dag dat je moet gaan werken,alleen gaat wonen en je ouders je niet meer onderhouden ga je eens je ogen opentrekken en beseffen wat ECHTE kosten zijn.

Therapy

Legacy Member
Amai, zo zagen omdat ik gewoon op een korting hoop voor die games. :ironic:

Zero Grav

Legacy Member
Kom mannen, 't is goed geweest. Iedereen kan zelf wel voor zichzelf een waarde plakken op apps die em wil hebben.

camino

Legacy Member
Haha komaan zero, tis eens fun zo ;).

On-topic: ik heb meer dan 1000 apps, ik gebruik er max 100 tal van.

Ik ben nu vooral enorm teleurgesteld van dungeon hunter 3. Heb het eraf gegooit al.

Ps; topradio heeft ook een app

Hello! Belgacom proximus is een nieuwe app voor prepaid kaart gebruikers ( en mss ook abonnees).

De game kuifje staat aan 0,79 cent inplaats van 5,49 euro.

Imgurupload; een app die je nodig hebt als je met je iphone een screenshot hebt gemaakt en dan de foto bv hier wil plaatsen.

Gangstar rio staat of stond ook aan 0,79 cent inplaats van 5,49 euro. (weet nie of da nu nog zo is).

Song2email; kan je muziek die je op je iphone hebt staan doormailen.

Mediaburner; is de enige denk ik waarbij je youtube filmpjes kan mee downloaden en versturen via sms, fb, twitter, emailen, in je fotorol steken en offline bekijken enz... Zeer leuke app vind ik.
En ik weet nie hoe dat komt enzo maar dat gaat allemaal retesnel ook. Via wifi toch.

The game of life; stond aan 0,79 cent ook, kost normaal 2,39 euro.

xIO3Y

Legacy Member
GTA III; werkt hier trouwens perfect op mijn iPhone 3GS. Performance zal natuurlijk wel beter zijn op een iPhone 4(S), maar om toch een paar honderd euro uit te sparen.

camino

Legacy Member
Heb me net deze app aangeschaft :) :

M.U.S.E. Gameplay Footage - YouTube

Update; ondertussen effe gespeeld en deze is echt mijn ding, goeie besturing, zeer leuke aktie game,love it.


Net ook nog 2 oude getrouwe goeie games gekocht; metal slug en shinobi 3 ;).

Één van mijn favo games blijft final fight en double dragon (ook op ipad en iphone te spelen).

Dan heb je nog golden axe games en alle streets of rage.

Dekon7

Legacy Member
Alle games die nu op korting/gratis staan blijven zo voorlopig staan. De store is nu(of vanaf morgen) voor de rest van het verlof vastgevroren dus moet je in deze periode geen prijsveranderingen of updates verwachten .Je kan dus op je gemak achter een iTunes herlaadkaartje gaan. ;)

camino

Legacy Member
Ook effe zeggen ook al heeft het niet met apps te maken; ik merk bepaald aantal songs in itunes aan slechts 0.69 en 0.99 cent staan, den deze hier is al goed bezig :), geld moet rollen :-).


Update; nieuwe game alweer aangeschaft: ziet er vet uit.

Combat Arms Grave Digger Trailer #2 - YouTube

combat arms: zombies


Beste game die ik deze week heb gedownload is m.u.s.e wie graag aktie game speelt zoals bv modern combat enz....moet deze maar eens bekijken.

Therapy

Legacy Member
Was bezig met de laatste missie in Jetpack joyride, spel crasht en alles is gereset. :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan