Xavve
Legacy Member
Schnippy zei:Waarom denk je dat nighty zo goed rijdt, hij was reserve bij team lotus.
Sensei Schnippy!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schnippy zei:Waarom denk je dat nighty zo goed rijdt, hij was reserve bij team lotus.
$carface zei:@xavve ik zie net dat Demoh niet meer bij ferrari rijdt maar Mclaren??
Nu zit Danette1 bij ons in de plaats. Kunt ge da aub eens op voorhand zeggen als ge een wijziging in een team wilt doorvoeren?? Wij plannen een training vanavond en zo is het wel heel verwarrend en ook leuk als je taktieken op voorhand wilt bespreken!!
Nu weet Demoh iets meer en kan dit nu gebruiken bij Mclare(niet dat schredy en Xavve dit nodig hebben maar toch)
InimicaL` zei:Als je alle posten leest, dan zie je dat ik aangekondigd heb dat ik alle GP2 rijders hun keuzes ging herbezien ... Ook als ik het gedaan had, heb ik het gepost.
Kzal er ook over hebben gelezen, kheb het hier gisterenavond en vandaag ni zo goe kunnen volgen.
InimicaL` zei:Voor de GP2 rijders, ik heb jullie wagens aangepast! Graag kijken in de beginpost aub. De volgende mensen mogen in volgorde een wagen kiezen.
Je kan geen team kiezen waar reeds 2 GP2 rijders van deel uit maken uiteraard.
• buffalopint psn: buffaloflyer
• scooter psn: Danette1
• Xinu psn: Xitra
• m_schummi99 psn: m_schummy99
• djteam99 psn: djteam99

was tof! kzie danette als goede vervanger moest iemand van ons ni kunnen (mocht zoiets mogen? ja toch?) 
Y-Ssin zei:Nog vééél te traag op spa, kheb er dan ook amper op gereden![]()
, want op het rechte stuk op spa kom ik toch echt een paar kilometers te kort, het was in ieder geval weer een leerzaam moment 

de drs gluiperd die remt voor het detectiepunt! Dacht met al men kers voorop te blijven maar twas wat te lang het rechte stuk
wel in die snelle bochten soms opletten met downforce verlies want de graskant is dichtbij 

$carface zei:mijn headset werkte precies ni goe, kreeg wel klanken door maar onverstaanbaar
Q in training was goed 1:26:750 maar alles uit de kast moeten halen met stuureke,zal in de race ni lukken vrees ik
wat ik vooral moeilijk vind is da uw ge uw gears nooit perfect EN voor Q EN voor R kunt afstellen. Als ge hoog in de toeren gaat in Q dan zit je in een dipje in R.
@Zjerre gij rijdt ook wel over the edge eh
ik zou met iets minder risico rijden,zeker onze eerste race proberen punten te pakken,ze gaan duur genoeg zijn
probere in de competitie iets minder fel te gaan ma constant te blijve 