Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

djteam99

Legacy Member
vanavond om 18.30 racen online vandaag? wie doet er allemaal mee 2night?

groet,
djteam99

JasonC

Legacy Member
$carface zei:
@xavve ik zie net dat Demoh niet meer bij ferrari rijdt maar Mclaren??
Nu zit Danette1 bij ons in de plaats. Kunt ge da aub eens op voorhand zeggen als ge een wijziging in een team wilt doorvoeren?? Wij plannen een training vanavond en zo is het wel heel verwarrend en ook leuk als je taktieken op voorhand wilt bespreken!!
Nu weet Demoh iets meer en kan dit nu gebruiken bij Mclare(niet dat schredy en Xavve dit nodig hebben maar toch)

InimicaL` zei:
Als je alle posten leest, dan zie je dat ik aangekondigd heb dat ik alle GP2 rijders hun keuzes ging herbezien ... Ook als ik het gedaan had, heb ik het gepost.

LOL, nu kom ik toch ook wel uit de lucht gevallen hoor! :p Kzal er ook over hebben gelezen, kheb het hier gisterenavond en vandaag ni zo goe kunnen volgen.
Swat, ik wens mij voormalige teamgenoten veel succes in het kampioenschap, hetzelfde voor mijn nieuwe teammates! :niceone:

@ schredy, Xavve en DaggieBe: we spreken nog wel eens af via pm om te oefen zeker? ;)

Xavve

Legacy Member
InimicaL` zei:
Voor de GP2 rijders, ik heb jullie wagens aangepast! Graag kijken in de beginpost aub. De volgende mensen mogen in volgorde een wagen kiezen.
Je kan geen team kiezen waar reeds 2 GP2 rijders van deel uit maken uiteraard.

• buffalopint psn: buffaloflyer
• scooter psn: Danette1
• Xinu psn: Xitra
• m_schummi99 psn: m_schummy99
• djteam99 psn: djteam99


:P

Xavve

Legacy Member
In principe is het ook zo dat elke GP2 rijder voor zichzelf zal rijden, dus geen constructeurskampioenschap. Jullie inzet is tenslotte een spot in de F1 league!!
Uiteraard mogen jullie samen oefenen enz, maar wou dit toch even kwijt :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
net ffkes samen gereden met lunchase en danette :) was tof! kzie danette als goede vervanger moest iemand van ons ni kunnen (mocht zoiets mogen? ja toch?)

daarna ook een paar racekes gedaan en kon goed mee had ik de indruk. mn setup toch nog is tegoei bekijken. xerathon kan ik alleszins ni bijhouden ze :p

djteam99

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Nog vééél te traag op spa, kheb er dan ook amper op gereden :p

ik moet mijn auto ook nog even goed afstellen :D, want op het rechte stuk op spa kom ik toch echt een paar kilometers te kort, het was in ieder geval weer een leerzaam moment :)

Nighty

Legacy Member
Paar toffe racekes, just spijtig van tikske te krijge in eerste bocht spa met spin tot gevolg. Maja dan beetje bezig houden met snelle rondes te proberen rijde :p

En erna beste duel tot nu toe gehad met moffster :D de drs gluiperd die remt voor het detectiepunt! Dacht met al men kers voorop te blijven maar twas wat te lang het rechte stuk :D wel in die snelle bochten soms opletten met downforce verlies want de graskant is dichtbij :p

Scooter

Legacy Member
Amai, ik denk dat ik op Spa zowat iedereen er heb afgekegeld :$
Zal me maar eens moeten bezig houden met career zodat de andere circuits ook eens aan bod komen :)

freder

Legacy Member
Wat settings veranderd aan de lotus, toch 2 volle seconden winst op melbourne, ..

Career ben ik ook mee bezig, laatste race was monaco, in de regen zonder ABS, TC medium, man er is gewoon geen grip, je ma je rempedaal slechts strelen en dan nog slipt de wagen soms... da belooft.

The Moff

Legacy Member
Ik vind regenomstandigheden ook veel moeilijker nu, maar dat mag wel.
Iedereen zal dan wat zitten prutsen.

$carface

Legacy Member
mijn headset werkte precies ni goe, kreeg wel klanken door maar onverstaanbaar

Q in training was goed 1:26:750 maar alles uit de kast moeten halen met stuureke,zal in de race ni lukken vrees ik

wat ik vooral moeilijk vind is da uw ge uw gears nooit perfect EN voor Q EN voor R kunt afstellen. Als ge hoog in de toeren gaat in Q dan zit je in een dipje in R.
@Zjerre gij rijdt ook wel over the edge eh ;)
ik zou met iets minder risico rijden,zeker onze eerste race proberen punten te pakken,ze gaan duur genoeg zijn

FlatSix

Legacy Member
Ik vind dat we op bepaalde races clear weather moeten doen gewoon omdat die races dan veel leuker zijn en het daar in het echt toch ook nooit regent. Zoals Monza? Abu Dhabi?

Tah_b00nz0r

Legacy Member
$carface zei:
mijn headset werkte precies ni goe, kreeg wel klanken door maar onverstaanbaar

Q in training was goed 1:26:750 maar alles uit de kast moeten halen met stuureke,zal in de race ni lukken vrees ik

wat ik vooral moeilijk vind is da uw ge uw gears nooit perfect EN voor Q EN voor R kunt afstellen. Als ge hoog in de toeren gaat in Q dan zit je in een dipje in R.
@Zjerre gij rijdt ook wel over the edge eh ;)
ik zou met iets minder risico rijden,zeker onze eerste race proberen punten te pakken,ze gaan duur genoeg zijn

Haha ja ik zat redelijk te pushe in da raceke :D probere in de competitie iets minder fel te gaan ma constant te blijve :)

Nighty

Legacy Member
Xavve heeft weer véél te lang opgezeten gisterenavond :naughty: :D
Laat maar komen die handel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan