Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CoBalT

Legacy Member
ale dan.. :) hou rekening dat er hier en daar nog wat moet bijgeschaafd worden ;)

als jullie account aanmaken, kan ik die samenvoegen met de league account:

Home

Xavve

Legacy Member
:niceone: Voor de rijders, als iedereen gewoon z'n voornaam geeft kunnen we Voornaam / Nickname zetten. Vette stuff Cobalt :hug:

CoBalT

Legacy Member
ook meedelen dat het met de website ook mogelijk is om allerlei soorten mini leaguejes/cupkes te doen die ook worden bijgehouden op uw account..
bv vant weekend een minicup met 5 ronde racen? en alles moet bijgehouden worden? Perfect mogelijk! :)

bart44

Legacy Member
InimicaL` zei:
:niceone: Voor de rijders, als iedereen gewoon z'n voornaam geeft kunnen we Voornaam / Nickname zetten. Vette stuff Cobalt :hug:



Ja, anders weet ik nog niet wie wie is..Echt knap gedaan..dikke vette pluim..

RaZoR be

Legacy Member
account gemaakt.

ff kleine opmerking, op je site is nerges een link naar je "account" panel waar je je gegevens kunt wijzigen

$carface

Legacy Member
Zalige website Cobalt :applause:

Ik dacht dat er geen site ging komen maar dit maakt onze league wel af natuurlijk!

CoBalT

Legacy Member
Uw account die je aanmaakt, zal maar *nut* hebben voor comments enzo, voor de league accounts kunnen jullie niets aanpassen en moet via mij doorgegeven worden.

Zoals Xavve zegt mss dan het best als volgt werken:

Voornaam: Timothy
Achternaam: cobaltjeuh
Nickname cobalt / cobaltjeuh

achternaam is dan de PSN nick.

Sorry als niet alles in orde is maar het word soms wat ingewikkeld met al die verschillende nicks/namen :D

CoBalT

Legacy Member
RaZoR be zei:
account gemaakt.

ff kleine opmerking, op je site is nerges een link naar je "account" panel waar je je gegevens kunt wijzigen

als ge ingelogd zijt heb je nu een knop 'My account'
dit heeft niets te maken met uw league account, maar met u website account

Scooter

Legacy Member
$carface zei:
mijn headset werkte precies ni goe, kreeg wel klanken door maar onverstaanbaar

Q in training was goed 1:26:750 maar alles uit de kast moeten halen met stuureke,zal in de race ni lukken vrees ik

wat ik vooral moeilijk vind is da uw ge uw gears nooit perfect EN voor Q EN voor R kunt afstellen. Als ge hoog in de toeren gaat in Q dan zit je in een dipje in R.
@Zjerre gij rijdt ook wel over the edge eh ;)
ik zou met iets minder risico rijden,zeker onze eerste race proberen punten te pakken,ze gaan duur genoeg zijn
Bij mij was enkel de Zjerre verstaanbaar, toch nadat ik zelf mijn kabeltje deftig had aangesloten.

Mijn laatste rondje in Q was beter maar zat zonder benzine bij het uitkomen van de laatste bocht :(
De race zelf was wat minder. Teveel foutjes dus ook hier proberen om wat constanter en mijn eigen race te rijden.
CoBalT zei:
ale dan.. :) hou rekening dat er hier en daar nog wat moet bijgeschaafd worden ;)

als jullie account aanmaken, kan ik die samenvoegen met de league account:

Home
Nice! Ik ben ondertussen wel al gepromoveerd naar Ferrari ipv de Torro Rosso.

CoBalT

Legacy Member
Scooter zei:
Bij mij was enkel de Zjerre verstaanbaar, toch nadat ik zelf mijn kabeltje deftig had aangesloten.

Mijn laatste rondje in Q was beter maar zat zonder benzine bij het uitkomen van de laatste bocht :(
De race zelf was wat minder. Teveel foutjes dus ook hier proberen om wat constanter en mijn eigen race te rijden.

Nice! Ik ben ondertussen wel al gepromoveerd naar Ferrari ipv de Torro Rosso.

GP2 wacht ik nog even met de teams aan te passen tot ik zeker ben dat iedereen zijn juiste team heeft :)

CoBalT

Legacy Member
Om de website officieel te openen, stel ik voor om een mini cup te houden, hiermee kunnen jullie ook direct zien hoe alles in zen werk zal gaan op de site :)

Rules het zelfste zoals de andere leagues met 5 ronden en in de race telkens 5 laps.

Australie, ? , ?, ? en ?

Wie doet mee?
Uw auto mag je voor deze edities ook opnieuw kiezen,
first come first served!

1. Timothy - cobalt / cobaltjeuh - Red Bull Racing
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

Start 2night 21.00
(indien te weinig volk uitstellen)

http://9lives.cobaltje.be/competitions/ranking/3-openings-cup

CoBalT

Legacy Member
ForZa. zei:
En wanneer is die mini cup?
Morgenavond?

vanavond, morgen is het vrijdag.. en ik denk dat sommige mensen op vrijdag savonds weggaan.. (niet ik, i have no life)

Nighty

Legacy Member
Australië / Spa / Hockenheim / Brazilië / ? (is ma voorstel)

1. Timothy - cobalt / cobaltjeuh - Red Bull Racing
2. Joren - Nighty / Xerathon - Williams F1 Team
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

Schnippy

Legacy Member
CoBalT zei:
vanavond, morgen is het vrijdag.. en ik denk dat sommige mensen op vrijdag savonds weggaan.. (niet ik, i have no life)

lol, I have a life ma kga niet meer uit ben die leeftijd al gepasseerd en moet teveel/te vroeg beginnen werken ;)

CoBalT

Legacy Member
Schnippy zei:
lol, I have a life ma kga niet meer uit ben die leeftijd al gepasseerd en moet teveel/te vroeg beginnen werken ;)

Inschrijven dan! (i know fifa.. ma da moet ffkes wachten!:p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan