Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
InimicaL` zei:Voor de rijders, als iedereen gewoon z'n voornaam geeft kunnen we Voornaam / Nickname zetten. Vette stuff Cobalt
![]()

RaZoR be zei:account gemaakt.
ff kleine opmerking, op je site is nerges een link naar je "account" panel waar je je gegevens kunt wijzigen
Bij mij was enkel de Zjerre verstaanbaar, toch nadat ik zelf mijn kabeltje deftig had aangesloten.$carface zei:mijn headset werkte precies ni goe, kreeg wel klanken door maar onverstaanbaar
Q in training was goed 1:26:750 maar alles uit de kast moeten halen met stuureke,zal in de race ni lukken vrees ik
wat ik vooral moeilijk vind is da uw ge uw gears nooit perfect EN voor Q EN voor R kunt afstellen. Als ge hoog in de toeren gaat in Q dan zit je in een dipje in R.
@Zjerre gij rijdt ook wel over the edge eh
ik zou met iets minder risico rijden,zeker onze eerste race proberen punten te pakken,ze gaan duur genoeg zijn

Nice! Ik ben ondertussen wel al gepromoveerd naar Ferrari ipv de Torro Rosso.CoBalT zei:ale dan..hou rekening dat er hier en daar nog wat moet bijgeschaafd worden
als jullie account aanmaken, kan ik die samenvoegen met de league account:
Home
Scooter zei:Bij mij was enkel de Zjerre verstaanbaar, toch nadat ik zelf mijn kabeltje deftig had aangesloten.
Mijn laatste rondje in Q was beter maar zat zonder benzine bij het uitkomen van de laatste bocht
De race zelf was wat minder. Teveel foutjes dus ook hier proberen om wat constanter en mijn eigen race te rijden.
Nice! Ik ben ondertussen wel al gepromoveerd naar Ferrari ipv de Torro Rosso.


ForZa. zei:En wanneer is die mini cup?
Morgenavond?
CoBalT zei:vanavond, morgen is het vrijdag.. en ik denk dat sommige mensen op vrijdag savonds weggaan.. (niet ik, i have no life)

Schnippy zei:lol, I have a life ma kga niet meer uit ben die leeftijd al gepasseerd en moet teveel/te vroeg beginnen werken![]()
)