Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

djteam99

Legacy Member
Australië / Spa / Hockenheim / Brazilië / ? (is ma voorstel)

1. Timothy - cobalt / cobaltjeuh - Red Bull Racing
2. Joren - Nighty / Xerathon - Williams F1 Team
3. Johan - djteam99 / djteam99 - Sahara Force India
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

ForZa.

Legacy Member
CoBalT zei:
vanavond, morgen is het vrijdag.. en ik denk dat sommige mensen op vrijdag savonds weggaan.. (niet ik, i have no life)

Hmm, ok dan, dan gaat het niet. Laatste dag werken tot 22u

CoBalT

Legacy Member
Nu, zowiezo, we kunnen nu veel mini leaguejes houden en dat alles word bijgehouden dus kansen genoeg! :-)

IkerCasillas

Legacy Member
@Inimical: Mijn psn: Jenne85
Welke wagens zijn er nog beschikbaar om uit te kiezen, omdat ik zie dat er sommigen met 2 zijn.


Mooie site trouwens cobalt.
Vandaag kan ik wel niet, ik heb avondschool.

FlatSix

Legacy Member
Ik wil me wel inschrijven voor de Mini cup maar op de site staan geen data.

Coole site trouwens Cobalt!

$carface

Legacy Member
tipje voor statistieken om ook de snelste ronde Q en snelste ronde R bij te houden per circuit...

Nighty

Legacy Member
Mini cup is vanavond om 21u he Webber.
Hockenheim genieten, kvind dat ook. Hebde goede setup mss? :D

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

FlatSix

Legacy Member
Ik zal met mijn teammate (Cobalt) even bespreken of dat wel tactisch slim is om een set up te delen =)

$carface

Legacy Member
@cobalt bij regels staat er da ge geen punten krijgt bij ragequit/DSQ,telt dit dan ook als ge toch nog plek 10 hebt in eindstand met ofwel een DSQ aan uw broek of zelfs da ge een disconnect hebt in de laatste ronde(tis ni altij een ragequit snapt ge)

CoBalT

Legacy Member
$carface zei:
@cobalt bij regels staat er da ge geen punten krijgt bij ragequit/DSQ,telt dit dan ook als ge toch nog plek 10 hebt in eindstand met ofwel een DSQ aan uw broek of zelfs da ge een disconnect hebt in de laatste ronde(tis ni altij een ragequit snapt ge)

I did not make the rules :help: -->> xavve :niceone:

CoBalT

Legacy Member
Momenteel ook bezig met forum op te zetten op de website, voor uitgebreidere discussies en setups enzo te delen. Hulp is altijd welkom! (natuurlijk blijven we ook deze topic gebruiken! :) )

$carface

Legacy Member
ik vraag het omdat ik dit wrs ga voorhebben en dat dat mijn klassement zo wa ga worden ;)

Schnippy

Legacy Member
1. Timothy - cobalt / cobaltjeuh - Red Bull Racing
2. Joren - Nighty / Xerathon - Williams F1 Team
3. Johan - djteam99 / djteam99 - Sahara Force India
4. Davy - Schnippy - Lotus F1 Team
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

Xavve

Legacy Member
$carface zei:
@cobalt bij regels staat er da ge geen punten krijgt bij ragequit/DSQ,telt dit dan ook als ge toch nog plek 10 hebt in eindstand met ofwel een DSQ aan uw broek of zelfs da ge een disconnect hebt in de laatste ronde(tis ni altij een ragequit snapt ge)

Klopt, zelfs al krijgt ge punten na de race, dan tellen die niet mee. In het echt krijgt ge ook geen punten he :)

Xavve

Legacy Member
IkerCasillas zei:
@Inimical: Mijn psn: Jenne85
Welke wagens zijn er nog beschikbaar om uit te kiezen, omdat ik zie dat er sommigen met 2 zijn.


Mooie site trouwens cobalt.
Vandaag kan ik wel niet, ik heb avondschool.

Ik heb het aangepast! Je kan kiezen tussen alle teams waar nog geen 2 GP2 drivers zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan