R-evolution™'
Legacy Member
Hallo ,
Ik verkoop het volgende :
1)Amd athlon xp 3000+ barton + Thermaltake silent tower cooler met 91 cm fan mp:95 // Bod voor 1 + 5 150 euro van Lexieboy //
2)Epoc 8rda3l+ (past bij cpu) mp : 35
3)256 mb pc3200 mp : 15 // verkocht aan Blaster001
4)256 mb pc3200 mp : 15 // verkocht aan Blaster001
5)160 gb maxtor mp: 55 // bod voor 5+7 van 75 van Diezeldog //
6)Hercules 9800 pro mp : 80
7)Amd 2400+ + cooler mp : 70
8)Mini - atx mobo : K7vmm+ mp : 40
9)Apacer 256 mb SDr ram pc133 mp : 20 // sold to Sibi
10)128 mb sdr ram pc133 mp : 15
11)20 Gb hdd WD - mp: 20 incl
12)40 Gb hdd WD - mp : 15 incl
(schijve zijn wel niet meer stil maar ik gebruik ze nog dagelijks geen problemen mee dus)
13)2 boxen van ozaki : dotodot 100 : mooie design boxen . mp :15 incl
14)Usb stick 128 mb : mp : 15 incl
15)Asus A8V deluxe incl doos en nog aantal accesoires : doe een bod
16)Nvidia fx5200 : 128 mb / tv-out / dvi / vga / passief gekoeld mp:35 // 25 van sibi //
17)Scan disk SD kaartje 512 mb : mp : 30 incl
Ik verkoop als het bod mij aanstaat
Voorkeur aan iemand die een bundel neemt
Ik behoud mij het recht niet te verkopen als het bod niet hoog genoeg is ...
Ik woon te limburg bocholt . Komen kijke kan , nr 1 tot en met 6 zitten hier nog werkend in 1 systeem .
Verzending met de post is ook mogenlijk .
Er zit nergens geen doos meer bij , nog garantie .
Zoals al gezegd voordat je koopt kan je het hier werkend komen bezichtigen .
Ik behoud met het recht om buite het forum te verkopen want hier in de buurt is iemand geintreseert in alles
Ruilen kan tegen 6800GS of 7600 of hoger . PCI-e dan wel
Msi of asus SLI moederbord .
reden van verkoop : mijn huidige pc heeft het begeven en ik heb geld nodig voor nieuwe onderdelen .
grtzzz
Ik verkoop het volgende :
1)Amd athlon xp 3000+ barton + Thermaltake silent tower cooler met 91 cm fan mp:95 // Bod voor 1 + 5 150 euro van Lexieboy //
2)Epoc 8rda3l+ (past bij cpu) mp : 35
3)256 mb pc3200 mp : 15 // verkocht aan Blaster001
4)256 mb pc3200 mp : 15 // verkocht aan Blaster001
5)160 gb maxtor mp: 55 // bod voor 5+7 van 75 van Diezeldog //
6)Hercules 9800 pro mp : 80
7)Amd 2400+ + cooler mp : 70
8)Mini - atx mobo : K7vmm+ mp : 40
9)Apacer 256 mb SDr ram pc133 mp : 20 // sold to Sibi
10)128 mb sdr ram pc133 mp : 15
11)20 Gb hdd WD - mp: 20 incl
12)40 Gb hdd WD - mp : 15 incl
(schijve zijn wel niet meer stil maar ik gebruik ze nog dagelijks geen problemen mee dus)
13)2 boxen van ozaki : dotodot 100 : mooie design boxen . mp :15 incl
14)Usb stick 128 mb : mp : 15 incl
15)Asus A8V deluxe incl doos en nog aantal accesoires : doe een bod
16)Nvidia fx5200 : 128 mb / tv-out / dvi / vga / passief gekoeld mp:35 // 25 van sibi //
17)Scan disk SD kaartje 512 mb : mp : 30 incl
Ik verkoop als het bod mij aanstaat
Voorkeur aan iemand die een bundel neemt
Ik behoud mij het recht niet te verkopen als het bod niet hoog genoeg is ...
Ik woon te limburg bocholt . Komen kijke kan , nr 1 tot en met 6 zitten hier nog werkend in 1 systeem .
Verzending met de post is ook mogenlijk .
Er zit nergens geen doos meer bij , nog garantie .
Zoals al gezegd voordat je koopt kan je het hier werkend komen bezichtigen .
Ik behoud met het recht om buite het forum te verkopen want hier in de buurt is iemand geintreseert in alles
Ruilen kan tegen 6800GS of 7600 of hoger . PCI-e dan wel
Msi of asus SLI moederbord .
reden van verkoop : mijn huidige pc heeft het begeven en ik heb geld nodig voor nieuwe onderdelen .
grtzzz

