Archief - Amd onderdelen + graka ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R-evolution™'

Legacy Member
Hallo ,

Ik verkoop het volgende :

1)Amd athlon xp 3000+ barton + Thermaltake silent tower cooler met 91 cm fan mp:95 // Bod voor 1 + 5 150 euro van Lexieboy //
2)Epoc 8rda3l+ (past bij cpu) mp : 35
3)256 mb pc3200 mp : 15 // verkocht aan Blaster001
4)256 mb pc3200 mp : 15 // verkocht aan Blaster001
5)160 gb maxtor mp: 55 // bod voor 5+7 van 75 van Diezeldog //
6)Hercules 9800 pro mp : 80
7)Amd 2400+ + cooler mp : 70
8)Mini - atx mobo : K7vmm+ mp : 40
9)Apacer 256 mb SDr ram pc133 mp : 20 // sold to Sibi
10)128 mb sdr ram pc133 mp : 15
11)20 Gb hdd WD - mp: 20 incl
12)40 Gb hdd WD - mp : 15 incl
(schijve zijn wel niet meer stil maar ik gebruik ze nog dagelijks geen problemen mee dus)
13)2 boxen van ozaki : dotodot 100 : mooie design boxen . mp :15 incl
14)Usb stick 128 mb : mp : 15 incl
15)Asus A8V deluxe incl doos en nog aantal accesoires : doe een bod
16)Nvidia fx5200 : 128 mb / tv-out / dvi / vga / passief gekoeld mp:35 // 25 van sibi //
17)Scan disk SD kaartje 512 mb : mp : 30 incl

Ik verkoop als het bod mij aanstaat
Voorkeur aan iemand die een bundel neemt
Ik behoud mij het recht niet te verkopen als het bod niet hoog genoeg is ...
Ik woon te limburg bocholt . Komen kijke kan , nr 1 tot en met 6 zitten hier nog werkend in 1 systeem .
Verzending met de post is ook mogenlijk .
Er zit nergens geen doos meer bij , nog garantie .
Zoals al gezegd voordat je koopt kan je het hier werkend komen bezichtigen .

Ik behoud met het recht om buite het forum te verkopen want hier in de buurt is iemand geintreseert in alles

Ruilen kan tegen 6800GS of 7600 of hoger . PCI-e dan wel
Msi of asus SLI moederbord .

reden van verkoop : mijn huidige pc heeft het begeven en ik heb geld nodig voor nieuwe onderdelen .


grtzzz

blaster001

Legacy Member
Mogelijkheid tot snelle afhandeling? Het is nogal dringend

R-evolution™'

Legacy Member
Gamer zei:
€ 200 voor alles.

Voor alles had ik zeker 300 gewild .

Amd 3000+
Amd 2400+
160 Gb hdd
... da is al bijna 200 waard .

bod genoteerd maar zou toch wat hoger willen zien

R-evolution™'

Legacy Member
Diezeldog zei:
wanneer sluit je af?

zodra de bode mij aanstaan .
Morge zal wrschijnlijk al een paar onderdele buite gaan .
boden op ram zijn al nice . Als daar morge avond niets beters op is zijn die verkocht .
75 voor hdd + amd is iets te weining . 110 incl daarvoor en verkocht .

R-evolution™'

Legacy Member
piotke zei:
300 voor alles als dat je meeneemprijs is.

Niet meeneemprijs.
Voor 325 mag je alles hebbe buite amd 2400+ en mini atx mobo en sd ram
meneem voor alles 425
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan