Archief - Amd onderdelen + graka ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R-evolution™'

Legacy Member
@ tygerke bod genoteerd maar wat weining .
@ joerip : ok genoteerd 125 en tis direct voor u .

ik zal direct fotos posten van het ram + chips

R-evolution™'

Legacy Member
Ik wou juist fotos nemen van ram latje , maar camera is plat . Achter 10 minuutjes post ik fotos .
Ik zag ook dat het geen pc2700 maar pc3200 is :p
op het latje staat de volgende info :
pc3200 256M 0452
MC250328256K5

op de chips zelf :
MCS32M8PTT-5

R-evolution™'

Legacy Member
lexieboy zei:
150 € exclu voor barton 3000 + 160 gb

genoteerd . vanavond om 22 uur geen hoger bod is sold

@JoeriP : 80 incl voor graka en ze is van u

R-evolution™'

Legacy Member
128 mb sdram is waarschijnlijk verkocht aan robbeke bij gezocht .

Volgende dingen ook nog te koop :

-20 Gb hdd WD - mp: 20 incl
-40 Gb hdd WD - mp : 15 incl
(schijve zijn wel niet meer stil maar ik gebruik ze nog dagelijks geen problemen mee dus)
-2 boxen van ozaki : dotodot 100 : mooie design boxen . mp :15 incl
-Usb stick 128 mb : mp : 15 incl
-Asus A8V deluxe incl doos en nog aantal accesoires : doe een bod
-Nvidia fx5200 : 128 mb / tv-out / dvi / vga / passief gekoeld

blaster001

Legacy Member
Heb ik nu dat ram gewonnen(3/4)?
Mijn bod was nl 30€.

Sibi

Legacy Member
n°9: €20, incl. verzending
n°16: €25, incl. verzending (als 't een AGP-kaart, voor een ander type geldt mijn bod niet)

Kun je hier a.u.b. rap op bevestigen, of laten weten dat 't niet hoog genoeg is of zo ? :) 't Is namelijk nogal dringend... .

Alvast bedankt !

-edit-
Ah, 't is in Bocholt te doen.
Dan kan ik het wel zelf halen.
€ 45 voor de 2 dan, nog altijd. ;)

R-evolution™'

Legacy Member
Sibi zei:
n°9: €20, incl. verzending
n°16: €25, incl. verzending (als 't een AGP-kaart, voor een ander type geldt mijn bod niet)

Kun je hier a.u.b. rap op bevestigen, of laten weten dat 't niet hoog genoeg is of zo ? :) 't Is namelijk nogal dringend... .

Alvast bedankt !

-edit-
Ah, 't is in Bocholt te doen.
Dan kan ik het wel zelf halen.
€ 45 voor de 2 dan, nog altijd. ;)

bod genoteerd .
Afhalen is mogelijk .
Tis agp kaartje
Voor 9 is dat meeneemrpijs dus dat is verkocht
voor 16 :
vanvond 22 uur niets beters = verkocht

Sibi

Legacy Member
R-evolution™' zei:
bod genoteerd .
Afhalen is mogelijk .
Tis agp kaartje

vanvond 22 uur niets beters = verkocht
Bedankt voor je snelle reactie !

Als er voor 22u een bodverhoging is, wordt de veiling dan verlengd ? Want voor 22u kan ik wss niet terug online komen, om terug mee te bieden.

Alvast bedankt !


*edited*
Vanavond kan ik dan wss toch niet online komen.

R-evolution™'

Legacy Member
Sibi zei:
Bedankt voor je snelle reactie !

Om 21u30 ben ik terug thuis, dus dan ik ff kijken hoe het uiteindelijk zit. ;)

Geen probleem . Ik mail je vanavond nog men rek nr . Ik pak morge alles in en zodra ik het geld ontvange heb stuur ik het op . Vanaf nu zulle we de rest afhandelen via pm ;)

R-evolution™'

Legacy Member
Al het sd ram is dus verkocht .
juist 128 mb verkocht aan robbeke
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan