M°°nblade
Legacy Member
Ik weet het maar zie die grafiek! Zelfs naar cryptocurrency normen is dat toch niet meer normaal te noemen.dacuba zei:Ik ben eens door heel dit topic gegaan, en de uitspraak "er gaat een correctie komen" is veel constanter dan de effectieve correctie.![]()
Ik had BTC veel liever traag en gestaag zien groeien dan deze mania waar steeds meer mensen al hun geld in pompen.
Morgen staan we op 15.000$ alsof het niets is.


.