P4man zei:
Ja, maar de vraag is maar of dat dat enkel een observatie is, of ook voorspellende waarde heeft.. De prijs gaat ook keihard omhoog, maar ik denk niet dat iemand hier daar een polynomiaal door trekt om de waarde over 5 jaar te schatten.
Exact, ik snap ook wel dat de volatiliteit omlaag zal gaan, maar om nu te zeggen dat dit betekent dat deze klim (van $5.500 naar intussen $13.200

) geen correctie zal krijgen is serieus optimisme.
En we zien dat altijd in deze fase van een rally wanneer mensen aan ATH blijven inkopen uit FOMO. Mensen willen dan niet horen dat er straks een correctie kan komen wat betekent dat hun koopbeslissing een slecht moment was.
En omgekeerd zullen mensen die uitgecashed hebben ook niet willen geloven dat er geen correctie zal komen want dat betekent voor hen dan weer dat ze de boot gemist hebben en hoger moeten inkopen.
Ik heb in ieder geval de helft aan $11.000 verkocht en kijk de kat uit de boom. Dat er zich maar op het einde van deze rally een plateau vormt, en daarna 'misschien' een correctie. Ik heb geduld en kijk verder wel wanneer ik de andere helft er terug insteek. Maar dat zal zeker niet nu zijn (ook al is dat psychologisch zeer verleidelijk).
[Nostradamusmode] Ik time het einde van deze rally rond 11 december. [/Nostradamusmode]