Archief - Bitcoin deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fordjah

Legacy Member
Musk zei:
Dat zie je toch wel denk ik? Mensen die weten dat je in het bezit bent van iets waardevols kunnen rare dingen doen.

Op m'n werk weten mensen ook dat ik BTC bezit, een jaar geleden maakte ma dat niet veel uit, nu vind ik het best vervelend. Ik ga hen binnenkort dan ook kenbaar maken dat ik alles verkocht heb ofzo.

Same here op het werk zucht. Nu gaan er een paar smartasses vertellen wat ik met mijn btc moet doen :ironic:. (zelf hebben ze er natuurlijk geen)
Ik ben natuurlijk de zot omdat ik nog niet verkoop nu. Of over een paar weken de mongool omdat ik wel verkocht heb.
I cant win :D
Kga ook gewoon zeggen dat ik alles verkocht heb volgende week. Ben ik van dat gezaag vanaf. Fuck zeg :/ :(
Over een paar jaar zal ik mijn fu vinger eens komen tonen me mijn Lambo. :unsure::unsure:

Anoniem0

Legacy Member
Ik veronderstel dat er toch wel al heel wat mensen zijn die heel wat rijker geworden zijn.
Als hele early adopter 25btc vergaren aan een paar luttele euro koopt u tegenwoordig nen lamborghini

LAMBO/BTC Ticker

M°°nblade

Legacy Member
dacuba zei:
Offtopic: Los van het feit dat het een overdreven meme is, zou ik echt nooit met een Lambo willen rondrijden. Dan liever een Polestar S60 ofzo, of een Tesla. Snel en niet zó opvallend. :p
Of die toyota celica van enkele pagina's terug. Klassebak uit de jaren 90 en tweedehands verkrijgbaar onder de 3000€.

uncanny

Legacy Member
Weet iemand waarom de netwerkkosten zo hoog zijn( 14€? heb maar 25€ aan btc) bij coinbase bij het verzenden van bitcoin naar andere wallet?

EvilSwordfish

Legacy Member
fordjah zei:
Ik eigenlijk ook niet. Doe maar een Ford Mustang. :drool:

Dit.. So much.. Zou het voor mij ook zijn.. Eigenlijk kan ik da nu ook want tis ni da da een dure auto is. Maar de naft betalen. Das iets anders :-D

DwightSchrute

Legacy Member
uncanny zei:
Weet iemand waarom de netwerkkosten zo hoog zijn( 14€? heb maar 25€ aan btc) bij coinbase bij het verzenden van bitcoin naar andere wallet?

25 euro aan bitcoin gekocht met 14 euro kosten ?

Als ge iets koopt, al is het nu aandelen,fondsen of bitcoins, koop dan altijd een degelijk bedrag. Met 25 euro zet ge uzelf al op -50% in dit geval...

M°°nblade

Legacy Member
EvilSwordfish zei:
Dit.. So much.. Zou het voor mij ook zijn.. Eigenlijk kan ik da nu ook want tis ni da da een dure auto is. Maar de naft betalen. Das iets anders :-D
Yep, Ford mustang staat ook op mijn midlife crisis lijstje.
American muscle car, achterwielaandrijving, ... maar helaas niet om iedere dag mee naar het werk te rijden.

TitaTovenaartje

Legacy Member
net coinbase aangemeld.
enkel nog ff ID verifiëren.
als ik het goed heb bieden zij enkel die 3 coins aan?
kwa aankoop is die LTC het aantrekkelijkst lijkt me.

beleggen hoeft niet speciaal.

LaCucaracha

Legacy Member
Hoeveel winst hebben jullie (in €'s) al gerealiseerd met de bitcoins?

TitaTovenaartje

Legacy Member
ok merci
dus om te beginnen kan ik gewoon alles via coinbase doen?

da_flux

Legacy Member
LaCucaracha zei:
Hoeveel winst hebben jullie (in €'s) al gerealiseerd met de bitcoins?
Iedereen zegt hier geen bedragen te posten en gij vraagt er achter....

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

opengrid

Legacy Member
Heb veel goesting om al mijn BTC in ne paper wallet te steken, onder de grond te steken en het voor een paar jaar te vergeten :unsure: Zo veel tijd da hier in kruipt.

EvilSwordfish

Legacy Member
opengrid zei:
Heb veel goesting om al mijn BTC in ne paper wallet te steken, onder de grond te steken en het voor een paar jaar te vergeten :unsure: Zo veel tijd da hier in kruipt.

What?

Tijd da der in kruipt? Das toch gewoon wa ge der zelf wilt insteken zeker :p koopt iets en dan kijkt ge er nimeer naar. Easy
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan