Nahrtent
Legacy Member
dacuba zei:Same.![]()
"2-3 jaar bijhouden" - makkelijker gezegd dan gedaan.
Hier van 't zelfde laken een pak.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dacuba zei:Same.![]()
"2-3 jaar bijhouden" - makkelijker gezegd dan gedaan.

dacuba zei:Same.![]()
"2-3 jaar bijhouden" - makkelijker gezegd dan gedaan.

Whit zei:Langer gaat ook als ik me niet vergis.
P4man zei:Doe een transactie naar jezelf met een timelock:
https://en.bitcoin.it/wiki/Timelock
Dan kan je niet anders dan er X dagen/maanden/of tot ~1 jaar, niets mee doen.

Yissss ... bitstamp heeft mijn limit buy order op 10500€ opgepikt. Danku based bitstamp.fordjah zei:BTFD!

Niet verkopen. Gewoon stoppen met de koers in het oog te houdenChronic zei:wat denken jullie? Best even BC verkopen en hopen op dip volgende dagen om terug in te kopen?
Heb mn BC's hoog ingekocht, nu verkopen zou break even zijn...Kans dat deze onder 12 k zakt in volgende dagen lijkt me toch enigzins real...
dacuba zei:Wel, de reden waarom ik het vroeg is als volgt: als je <1000€ te besteden hebt, zou ik een account bij Coinbase maken en een aantal aankopen doen. Kijk hoe het werkt, lees je in over de verschillende coins die ze aanbieden (BTC/ETH/LTC) en speel er wat mee. Als je meer wilt beleggen, ga dan voor een hardware wallet zoals de Nano S (daarom). En wees blij: je bent er (nog altijd) vroeg bij.
Iedereen heeft het er inderdaad over, maar wie koopt effectief? 30 man opt werk praat er elke dag over, enkel ik heb er...MadisonAv zei:Zeggen dat men er vroeg bij is, wanneer BTC op 1 jaar tijd x20 is gegaan en het onderwerp nr 1 is geworden bij jan modaal op het werk en familiefeestjes (coinbase nr 1 Appstore)... Gevaarlijk.
Vroeg in de ontwikkeling en het gebruik van de onderliggende blockchain tech voor allerhande toepassingen, akkoord. Maar qua waardeontwikkeling van de coins?
Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat BTC niet meer x2,3,4 kan gaan(of terug naar 5K, wie zal het zeggen).
den_jonas zei:Iedereen heeft het er inderdaad over, maar wie koopt effectief? 30 man opt werk praat er elke dag over, enkel ik heb er...
Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk
Of de rest houdt hun aankopen wijslijk voor zich.den_jonas zei:Iedereen heeft het er inderdaad over, maar wie koopt effectief? 30 man opt werk praat er elke dag over, enkel ik heb er...
Is inderdaad geen technisch werk, maar wanneer iedereen met it achtergrond er heeft, is het nog steeds niet mainstream.zarathustra zei:Hangt er wat vanaf wat soort werk je hebt zeker? Ieder technisch persoon op mijn werk heeft er ( al dan niet lang) en is ethereum aan het minen. De meeste klanten die ik gesproken heb in de laatste week hadden er ook al maanden.
Ook waar, maar denk het in dit geval niet, elke dag krijg ik wel 1 of andere krantenartikel via mail welk zegt dat bitcoin een scam,.. is.M°°nblade zei:Of de rest houdt hun aankopen wijslijk voor zich.
Als ze mij nu een jaar later op het werk vragen hoe het met mijn bitcoins gaat zeg ik ook dat ik die allemaal verkocht heb.
Wat nut hebben die mensen eraan om te weten dat je bitcoins hebt? Bedelen om geld wanneer ze 100.000€ waard zijn?