Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas enkel herhalingen van bestaande argumenten waarom bitcoin een zeepbel is.Whit zei:
Whit zei:"Bitcoin steunt op berekeningen... Het is euhm... Het is euhm... Het is niets... Nogmaals, als je handig bent, je kunt geld maken met niets..." Misschien moet hij van zijn uitspraken ook geld maken.
Dan geeft hij kritiek commodity futures omdat er gespeeld zou worden met het inkomen van de boeren... Ah ja, en de banken zijn plots nu goed gereguleerd. Ik vraag me toch af hoe zo iemand als econoom beschouwd kan worden.
De presentator heeft het dan over het ontbreken van een fysieke tegenwaarde bij Bitcoin. Hoe achterlijk kan je zijn? Ik zou durven stellen dat Bitcoin fysieker is dan de euro, aangezien er voor bitcoins een bepaalde hoeveelheid elektriciteit opgeofferd moet worden, terwijl de euro's die hij verdient op systematische wijze worden bijgedrukt.
En om het af te maken zegt onze econoom dan: het geld dat bijgedrukt wordt zoekt hogere rendementen, zonder te beseffen dat dat het gevolg is van regulatie, waarvoor hij zo'n hardon heeft.
???
Is hier iemand die (iemand kent die) hem kent? Ik wil hem gerust eens les geven.
Whit zei:Ik zie vooral een luider wordende stem van de banklobby om BTC te reguleren naarmate de prijs stijgt.
'Is het wel ethisch om geld te verdienen met een product waar niets achter schuilt'dacuba zei:De professor niet, de presentator (Lode Roels) heeft mij eens geïnterviewd.![]()
Maar of je tijd wil steken in zo'n mensen is nog maar de vraag. Laat het voor wat het is. Zelfs Stiglitz snapt het niet helemaal.
Was het geen professor emeritus ethiek trouwens ipv econoom?M°°nblade zei:'Is het wel ethisch om geld te verdienen met een product waar niets achter schuilt'
The fuck heeft dit met ethiek te maken?
M°°nblade zei:'Is het wel ethisch om geld te verdienen met een product waar niets achter schuilt'
The fuck heeft dit met ethiek te maken?
witten zei:maar is het einddoel van IMF toch niet naar digitaal geld te gaan? of dat nu een cryptocurrency is of een eigen afkooksel.
.
M°°nblade zei:'Is het wel ethisch om geld te verdienen met een product waar niets achter schuilt'
The fuck heeft dit met ethiek te maken?
dacuba zei:Nog iets wat me wel erg opviel: die professor zette de ECB op gelijke hoogte met de Federal Reserve.
Dat gaat er bij mij echt niet in. De ECB is een Europese instelling (één van de zeven). De Fed is geen instelling zoals de ECB maar eerder zoiets als Febelfin: niet/beperkt-governmentair waarvan de leden de raad van bestuur samenstellen. Maar dan met een veel grotere impact, natuurlijk.
Whit zei:Hoe bedoel je?
.Whit zei:Da's een van de bekendere cognitive biases (house money effect).

Whit zei:Dat ge nu grotere risico's gaat nemen met uw 'gratis' geld, terwijl die 870 EUR evenzeer deel uitmaakt van uw kapitaal.

Ondergewaardeerde producten kopen en overgewaardeerde producten verkopen is geen creatie van welvaart. Het is een verschuiving van welvaart naar jezelf.Whit zei:Hoe bedoel je?

hey69 zei:Mijn toekomstvisie :
Als er teveel geld mee gemoeidgaat worden gaan sommige landen eventueel een verbod willen brengen
Spector zei:Ik denk bv na over €50-€100. Is dit de moeite waard?