Archief - Bitcoin deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M°°nblade

Legacy Member
P4man zei:
Iedereen is veel gezegd, voor elke long positie is er een short. En 2500 BTC is ook niet zo veel.
Maar de markt gokt momenteel idd op een stijging.
Interessant dat haast niemand op langere termijn durft gokken.
Waar kan je dat uit afleiden?
Is het btw. nu zo dat sommige instituten geen short futures willen aanbieden en enkel long?

Deze gok op een stijging lijkt mij vooral een katalysator effect te hebben in het vertrouwen in bitcoin. Ik verwacht dat de boel zal blijven stijgen.

P4man

Legacy Member
M°°nblade zei:
Waar kan je dat uit afleiden?

Het contract is verhandelbaar, voor elke koper is er een verkoper en omgekeerd. De enige variabele is de prijs vh contract.

Musk

Legacy Member
zarathustra zei:
Iets dat me opvalt hier, ( en ook op andere fora) is dat er veel mensen zijn waarvan ik op eerste zich zou zeggen ' die kennen er precies iets van' en dan vaak spreken ze elkaar tegen op een fundamentele manier. Maakt het nog moeilijker voor ons noobs om door het bos de bomen te zien. zie: commodity vs currency, waarde zit in bitcoin zelf of eerder enkel de blockchain, etc

Ik ben er nu een paar maanden over aan het lezen ( hier en daar uiteraard, geen fulltime studie :p ) en zelfs met een sterke achtergrond in wiskunde en computerwetenschappen heb ik nog steeds niet het gevoel dat ik het *echt* tot de kern begrijp. Lijkt me iets dat eel te maken heeft met veel aangeraden teksten of filmpjes die elkaar ergens tegen spreken waardoor je dan de rest van hun verhaal ook weer in twijfel trekt.

Ik kan je het YouTube kanaal van aantonop aanraden, die man weet waar hij over spreekt naar mijn mening.

P4man

Legacy Member
Er gebeuren vreemde zaken op Kraken, foutmeldingen die ik nog nooit gezien heb; als ik een order ingeef krijg ik zaken als "
"order successfully created".
WTF?
Maanden lang heb ik Kraken vertrouwd om mij te beschermen door mijn sell orders niet uit te voeren, en nu dit :/

hey69

Legacy Member
gebruikt er iemand GDAX in plaats van Coinbase? je zou met de acounts van coinbase (zelfde eigenaar) kunnen handelen op gdax met voordeel dat je heel weinig fees betaald

Shotterke

Legacy Member
hey69 zei:
gebruikt er iemand GDAX in plaats van Coinbase? je zou met de acounts van coinbase (zelfde eigenaar) kunnen handelen op gdax met voordeel dat je heel weinig fees betaald

Ik gebruik GDAX. Je kan inderdaad je Coinbase account gebruiken maar je moet wel een 2de ID-bewijs indienen. Geld/Coins overzetten van je Coinbase account naar GDAX kan je met 1 klik doen en is onmiddellijk in orde en de fees zijn inderdaad lager.

hey69

Legacy Member
na vanalles te proberen omdat webcam functie niet werkte op de gdax site, de 2de verificatie op coinbase gedaan, en automatisch op gdax ook inorde gekomen

Ik had met overschrijvnig naar Coinbase geld gestort donderdag nacht.. iemand ervaring hoelang het duurt met overschrijving die zichtbaar komt in je EURO acount?

M°°nblade

Legacy Member
P4man zei:
Er gebeuren vreemde zaken op Kraken, foutmeldingen die ik nog nooit gezien heb; als ik een order ingeef krijg ik zaken als "
"order successfully created".
WTF?
Maanden lang heb ik Kraken vertrouwd om mij te beschermen door mijn sell orders niet uit te voeren, en nu dit :/
Ik heb zo goed als alles bij kraken weggehaald na de vorige 'wtf withdrawals disabled?'. Dit is 1 van de indicatoren is die kan wijzen op een exchange hack.

P4man

Legacy Member
Nah, die "withdrawals disabled" en meldingen dat je verificatie tier niet hoog genoeg was en andere bizarre foutmeldingen zitten in de front end. Pagina (vaak) refreshen loste dat op. Ik weet ook niet zeker dat je mijn bericht goed gelezen hebt, alles lijkt te werken op kraken nu.

YoSHi

Legacy Member
P4man zei:
Nah, die "withdrawals disabled" en meldingen dat je verificatie tier niet hoog genoeg was en andere bizarre foutmeldingen zitten in de front end. Pagina (vaak) refreshen loste dat op. Ik weet ook niet zeker dat je mijn bericht goed gelezen hebt, alles lijkt te werken op kraken nu.

Idd, paar keer refreshen loste mijn problemen ook op.
Sinds enkele dagen ook veel minder problemen met het plaatsen van orders hier.

Anoniem0

Legacy Member
d4df75d9f58c06501db1e8f5f836d580.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Castil

Legacy Member
Radio 1 mannen, ne prof die het uitlegt...

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

Castil

Legacy Member
Zeepbel, enkel domme mensen beleggen in bitcoin, bla bla. Was rond 17.15 tot 17.30 uur, misschien podcast op de website?

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

Mathy

Legacy Member
hey69 zei:
na vanalles te proberen omdat webcam functie niet werkte op de gdax site, de 2de verificatie op coinbase gedaan, en automatisch op gdax ook inorde gekomen

Ik had met overschrijvnig naar Coinbase geld gestort donderdag nacht.. iemand ervaring hoelang het duurt met overschrijving die zichtbaar komt in je EURO acount?

1-2 werkdagen.

M°°nblade

Legacy Member
den_jonas zei:
Zeepbel, enkel domme mensen beleggen in bitcoin, bla bla. Was rond 17.15 tot 17.30 uur, misschien podcast op de website?
Het waren in 2008 ook de 'slimme proffen' die als dik betaalde consulenten in de financiële sector eveneens dik betaalde papers schreven over hoe er geen vuitlje aan de lucht hing in de Amerikaanse vastgoedsector en de Ijslandse banken zeer kredietwaardig waren.
Raar hoe ze toen geen zeepbel zagen.

Als de proffen deze keer terug zo zeker zijn, wil ik ze de daad bij het woord zien plaatsen en bitcoin shorten.

Soit, radio 1?
https://radio1.be/programmagids
volgens de programmagids is dat het programma 'de wereld vandaag'. Morgens om vanavond eens herbeluisteren wanneer de herbeluister online staat.

Senseo

Legacy Member
Als ik nu een bepaald bedrag boven de €10k laat storten van Coinbase naar mijn rekening, zal dit voor problemen zorgen? Ik ben nog een student.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan