IrisH
Legacy Member
Laser zei:Coinbase heeft een garantie als ze ze zoude hacken. Staat in de voorwaarden. 80% staat offline bij coinbase. 20% online.
Aankopen op Coinbase, doorsturen naar Bittrex of cold wallet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laser zei:Coinbase heeft een garantie als ze ze zoude hacken. Staat in de voorwaarden. 80% staat offline bij coinbase. 20% online.
Djouls zei:Voor zij die hun coins willen tracken in real time , deze is tot nu mijn favoriet https://altpocket.io
via API key van bittrex worden alle orders opgehaald, dus geen manueel werk.
Ze werken er nog volop aan:
"Next week our focus is investments, new exchanges and so on, Bitfinex being one of them."
Heel handig om snel te hoe altcoins portfolio het doet
dggie zei:In wat zit jij eigenlijk nog wel?![]()
BeidenWhit zei:Een beginner in wat? Trading? Crypto's in het algemeen?

Milanello zei:Thanks!

dggie zei:Iemand ICONOMI (ICN) al eens van dichterbij bekeken?
Djouls zei:vaag, maar ga deze week wel kijken voor iconomi en lisk.
P4man zei:Je moet niet heel dicht kijken om te zien dat dit een probleem gaat zijn qua regelgeving ivm ongeregistreerde effecten. In EU ken ik de wetgeving hieromtrent niet, maar in de US is dit gegarandeerd problematisch. De vraag is niet of, maar wanneer de SEC daar actie tegen gaat ondernemen (want ze doen niets om de verkoop in de US tegen te gaan, een geen KYC), en de invloed daarvan op de prijs.
Verder is het volgens mij een prima bellenmachine. Beleggen in tokens die beleggen in andere tokens die belegen in tokens,... Net als die 'hedge funds' vroeger op BTC beurzen, zoals Usagi die met effect A aandelen kocht in B, en met B aandelen in A. Dat soort toestanden.
Djouls zei:Bah, eerlijk gezegd zijn al die coins bellenmachines eh, 99.8% van het cryptogeld is pure speculatie.
Derbij, de vraag naar legalitet is een gegeven waar heel weinig investeerders zich zorgen over maken blijkbaar.
Toen ik de vraag stelde aan de spreker op Monero meeting,