Archief - De altcoins cryptocurrency thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem13

Legacy Member
Selderijstok zei:
Jongens al die paniek
emoji38.png
dat zal zich wel herpakken, ist in augustus niet dan in december ofzo.

Niet ieder uur liggen gapen op charts, voor niks goe.

Ga op verlof ofzo
emoji14.png
Never catch a falling knife.

Caracalla

Legacy Member
Ik panikeer niet echt omdat ik zie dat de BTC even hard mee zakt. Dat is in mijn ogen een "goed" teken dat het zich wel gaat herstellen.

Maar je kunt nu toch niet ontkennen dat deze drop gigantisch veel pijn doet aan te zien...!

MiniJeffrey

Legacy Member
Aan dit tempo wordt ETH gedecimeerd tegen 1 augustus lol. Anyway, ik hold gewoon en verwacht (hoop) dat de storm in augustus of september gaat liggen en het herstel ingezet wordt.

Selderijstok

Legacy Member
Ik heb nu in totaal 10k mislopen op 4 weken tijd, niet zo erg vind ik. Ik wacht wel af...
Integendeel, ik heb nog 2k bijgekocht

bosic

Legacy Member
Selderijstok zei:
Jongens al die paniek
emoji38.png
dat zal zich wel herpakken, ist in augustus niet dan in december ofzo.

Niet ieder uur liggen gapen op charts, voor niks goe.

Ga op verlof ofzo
emoji14.png

Bij die 1000$ piek van bitcoin in 2013 is er ook een drop geweest. Uiteindelijk heeft het dan wel 3 jaar geduurd vooraleer hij terug op dat punt kwam. Het is natuurlijk de vraag of die altcoins zo sterk zijn om nog 3 jaar mee te gaan.

Klopgeest

Legacy Member
Coindash.io gehacked tijdens de launch.

Intussen al 43000 ETH naar het verkeerde adres overgedragen. Er is er eentje aardig rijk in enkele seconden

Musk

Legacy Member
Kheb nog altijd problemen met ETH. Mensen denken dat ze Bitcoin 2.0 hebben gevonden aan 2011-prijs.

Dat lijkt me toch echt onwaarschijnlijk?

Djouls

Legacy Member
tis vrij simpel, ofwel geloof je in ETH en dan zijn deze dagen ideaal voor 'koopjes', ofwel geloof je er niet in en doe je niet aan speculatie..

Chickenlal

Legacy Member
Heb mijn antshares ff omgezet naar STORJ. Zouden een deal hebben met filezilla. Ben benieuwd als ze stijgen ;-)

Selderijstok

Legacy Member
Chickenlal zei:
Heb mijn antshares ff omgezet naar STORJ. Zouden een deal hebben met filezilla. Ben benieuwd als ze stijgen ;-)

De lead developer/brein was toch weg bij SJCX? Daarom heb ik gedumpt op 1.08$ :)
Als je toch u ANS wil omruilen dan zou ik het risico nemen en voor ICN gaan en wachten tot na 01/08. Ik zie daar toch meer potentieel dan SJCX :p

IrisH

Legacy Member
Milanello zei:
Welke app gebruiken jullie? Liefst eentje die ook bitcoins heeft

Wil je de coins zelf bezitten? Ik gebruik eToro, maar dat is vooral daytrading met CFDs, je koopt/verkoopt niet de coins zelf & er zit een spread op.

Milanello

Legacy Member
Ik lees hier over "kraken, maar is deze goed/betrouwbaar? Heeft toch slechte ratings op play store.

IrisH

Legacy Member
Milanello zei:
Wat is het grote verschil?

Omdat het de coin zelf niet is:
1) je kan geen aankopen doen met de coin
2) je beinvloedt de prijs niet omdat je de coin zelf niet verhandelt (maakt eigenlijk niet uit)
3) je kan de coin niet uit eToro halen of in een cold wallet opslaan of naar iemand anders sturen
Edit: 4) voordeel van eToro: je kan gemakkelijk stop losses (incl. trailing stop loss) en take profits inzetten en deze constant bijwerken.

eToro CFDs is dus 100% speculatie :)

Omdat ik op eToro zit, heb ik nog niet verhandeld met deze, maar Coinbase & Bittrex zijn de enige waar ik geen rampverhalen van gehoord heb. Coinbase om Bitcoin aan te kopen met fiat, Bittrex om Bitcoin om te zetten naar andere coins of om te traden (ze hebben ~300 altcoins). Bittrex is ook heel gemakkelijk om in een paar seconden een wallet-adres aan te maken als je een coin van iemand wil ontvangen.

Trouwens, als je een referral link vindt van iemand die geverifieerd is en een deposit heeft gedaan, dan krijg je EUR20 van eToro en $10 van Coinbase. Bittrex heeft geen referral voordelen.

Laser

Legacy Member
Coinbase heeft een garantie als ze ze zoude hacken. Staat in de voorwaarden. 80% staat offline bij coinbase. 20% online.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan