Anoniem13
Legacy Member
Never catch a falling knife.Selderijstok zei:Jongens al die paniekdat zal zich wel herpakken, ist in augustus niet dan in december ofzo.![]()
Niet ieder uur liggen gapen op charts, voor niks goe.
Ga op verlof ofzo![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Never catch a falling knife.Selderijstok zei:Jongens al die paniekdat zal zich wel herpakken, ist in augustus niet dan in december ofzo.![]()
Niet ieder uur liggen gapen op charts, voor niks goe.
Ga op verlof ofzo![]()
Selderijstok zei:Jongens al die paniekdat zal zich wel herpakken, ist in augustus niet dan in december ofzo.![]()
Niet ieder uur liggen gapen op charts, voor niks goe.
Ga op verlof ofzo![]()
Chickenlal zei:Eth is weer lekker aan het gassen![]()
Chickenlal zei:Heb mijn antshares ff omgezet naar STORJ. Zouden een deal hebben met filezilla. Ben benieuwd als ze stijgen ;-)


Milanello zei:Welke app gebruiken jullie? Liefst eentje die ook bitcoins heeft
Milanello zei:Wat is het grote verschil?