Archief - De altcoins cryptocurrency thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M°°nblade

Legacy Member
True,

als je kijkt naar de altcoins die een maand geleden aan bod gekomen zijn en hoe het daar vandaag mee verkeert:

- Minereum MNE nog maar 1,48$ waard, nog maar een tiende van de 12$ op 16/6
- Stratis bengelt in de 3 dollar range, ooit 10$ waard geweest
- Waves nu 2,78$, ooit 5$
- Iconomi, ooit gekocht aan 2$, dan gestegen naar 5$, nu terug naar aankoopprijs
- storjcoin: ooit gekocht aan 0.8$, gestegen naar 1.5$ en dan verkocht, staat nu nog maar op 0.5$

Dat is een bloedbad.

Wie zegt dat al die nieuwe alt coins die opduiken wel meer zouden zijn dan een kortetermijnsopportuniteit?

Enkel de top 5 coins zoals dash, litecoin, eth, ... lijken echt investeringswaard.

Djouls

Legacy Member
ja ik heb het ook aangegeven, en is en blijft een gok.

Nu denk ik wel dat als ripple zijn interledger aan de bank kan brengen, ze wel toepassingen zullen vinden voor Ripple.
Blijkt het in 5 jaar dat het weggesmeten geld was, so be it, tgaat om 100eur..

P4man

Legacy Member
Djouls zei:
Nu denk ik wel dat als ripple zijn interledger aan de bank kan brengen, ze wel toepassingen zullen vinden voor Ripple.

A solution, looking for a problem. Dat is de perfecte omschrijving voor XRP. Enige probleem; als er nu 1 sector is die niet staat te springen om fiat geld te vervangen door een cryptografisch token waar ze geen controle over heeft, en waarvan 1 bedrijf 60% van de omloop controleert, dan is het wel de banken sector. De kans dat die XRP ook echt gaan gebruiken als reserve munt of voor onderlinge transacties en settlement, acht ik nog kleiner dan dat ze daarvoor bitcoin zouden gebruiken (en die kans acht ik, afgerond, op nul).

Djouls

Legacy Member
thx voor input, ik ga de vraag naar echte bruikbaarheid van ripple eens stellen in de rpx community en zien of
iemabnd mij een deftig antwoord kan geven.

IrisH

Legacy Member
Djouls zei:
thx voor input, ik ga de vraag naar echte bruikbaarheid van ripple eens stellen in de rpx community en zien of
iemabnd mij een deftig antwoord kan geven.

Off-topic, uw blog heeft een geweldige Blogspot URL maar is inactief & content is pover. Misschien kunt ge bloggen over uw crypto avonturen ofzo? Er is vast wel een crypto platform ergens met een referral program heeft, of ge zet er gewoon een Moon Bitcoin referral in de sidebar ofzo. :)

Uw comments zijn interessant, vandaar :)

IrisH

Legacy Member
Musk zei:
Kheb een buy order van 10 ETH aan €50 geopend, you never know :p
Op lange termijn, misschien? Als een heleboel ICO bedrijven massaal naar fiat omzetten... verergerd door beleggers-paniek... maar dan is't de vraag of ETH zich daarvan kan herstellen. Ik zou 't wel graag zien gebeuren :P

Djouls

Legacy Member
IrisH zei:
Off-topic, uw blog heeft een geweldige Blogspot URL maar is inactief & content is pover. Misschien kunt ge bloggen over uw crypto avonturen ofzo? Er is vast wel een crypto platform ergens met een referral program heeft, of ge zet er gewoon een Moon Bitcoin referral in de sidebar ofzo. :)

Uw comments zijn interessant, vandaar :)

lol valt mij nu pas op dat het nog in mijn signature stond.

Geen slecht gedacht om een cryptodagboek te houden, misschien vanaf september-oktober als ik meer tijd heb

Djouls

Legacy Member
Question: zoals gezegd heb ik geld klaar op kraken om in aantal coins te investeren, maar de prijzen zakken nog steeds.

Is het goed idee om nog even te wachten tot zo dicht mogelijk tot 02 aug? (BTC gezakt met 400usd sinds maandag bijvoorbeeld, alle andere coins ruim 50% laatste 2 weken)

Elke1988

Legacy Member
Djouls zei:
Question: zoals gezegd heb ik geld klaar op kraken om in aantal coins te investeren, maar de prijzen zakken nog steeds.

Is het goed idee om nog even te wachten tot zo dicht mogelijk tot 02 aug? (BTC gezakt met 400usd sinds maandag bijvoorbeeld, alle andere coins ruim 50% laatste 2 weken)

Ik zou wachten. Tot de nieuws bekend word gemaakt op 01/08. Maar ik ben geen pro hier in.

Anoniem0

Legacy Member
gaat wel hard naar beneden.
Mijn faircoins blijven het tegen de algemene tendens wel goed doen. 30% gestegen

Selderijstok

Legacy Member
Als je nu in de eerste 2 weken niet inkoopt dan moet je nooit meer kopen.
Ik blijf wekelijks bijkopen op mijn strat/waves/mne.

Desert

Legacy Member
Selderijstok zei:
Als je nu in de eerste 2 weken niet inkoopt dan moet je nooit meer kopen.
Ik blijf wekelijks bijkopen op mijn strat/waves/mne.

Mne is toch precies aan het wegkwijnen weet niet of dat nog goed komt hoor

Slayerbe

Legacy Member
Ethereum was dan wel overgewaardeerd maar min -57% op een maand tijd begint wel pijn te doen. :( Zie het eigenlijk nog verder terugvallen tot $90 niveau.

Chickenlal

Legacy Member
Nu wordt het toch wel echt triestig :D

Heb er gisteren nog gekoch aan 160 euro, dacht nie dat het echt nog veel dieper ging gaan :p

Laser

Legacy Member
Nu begin ik toch wel schrik te krijgen
emoji87.png
ik verkoop niks, maar dit is echt wel schrijnend.

MadisonAv

Legacy Member
Wat een bloedbad. Ik hoop dat de mensen hier toch een deel van hun virtuele winst hebben veiliggesteld sinds de euforische dagen in juni... want voor hetzelfde geld blijven ze verderzakken naar sub 100 binnen paar dagen/weken (of stijgen ze opnieuw naar $400, niemand die het weet.)

Selderijstok

Legacy Member
Jongens al die paniek
emoji38.png
dat zal zich wel herpakken, ist in augustus niet dan in december ofzo.

Niet ieder uur liggen gapen op charts, voor niks goe.

Ga op verlof ofzo
emoji14.png
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan