Archief - de grote beursthread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

russian

Legacy Member
!2u55!4n zei:
Over vier minuutjes belangrijke cijfers uit de States!

VS GEMIDDELD UURLOON JAN +0,2%; CONSENSUS +0,3% 14:30
VS WERKLOOSHEID JAN 4,6%; CONSENSUS 4,5% 14:30
VS WERKGELEGENHEID JAN +111.000; CONSENSUS +150.000 14:30


Het uurloon is (gelukkig) minder sterk gestegen dan verwacht (anders inflatiegevaar en rentezorgen). Werkgelegenheid een beetje minder.

acquisitor

Legacy Member
russian, skazhi mne pozhalujsta,

zie je ook patterns irl ? als je op een chart kijkt, weerspeigelt het uw leven een beetje ? beschouw je jouw leven ook als een soort chart ?

Boris Barowski

Legacy Member
ik vermoed dat je daar wat opties had staan ?

AEX index bijna 2 punten omhoog sinds 14.30

russian

Legacy Member
Boris Barowski zei:
ik vermoed dat je daar wat opties had staan ?

AEX index bijna 2 punten omhoog sinds 14.30

Net voor de cijfers een casinogokje weekcalls idd :p

russian

Legacy Member
acquisitor zei:
russian, skazhi mne pozhalujsta,

zie je ook patterns irl ? als je op een chart kijkt, weerspeigelt het uw leven een beetje ? beschouw je jouw leven ook als een soort chart ?

Hoe denk jij erover?

russian

Legacy Member
acquisitor zei:
ik denk dat gij een van die saaie mensen bent die enkel over trends en de beurs kunnen spreken :)

Je bent vrij om te denken ;). Je bent wel helemaal verkeerd (maar daarvoor moet je me irl kennen).

YellinD

Legacy Member
whatever makes him happy he shiz...
altijd zo de flamer uithangen he... nog altijd niet volwassen geworden? ;)

YellinD

Legacy Member
als ik uw uitspraak tegen u verleden hield, kon ik dat er niet uit afleiden, dat het om te lachen was! :)

acquisitor

Legacy Member
bad vs ssk is niet langer actueel in 2007 ... both are dead and burried :p ;) en er was een smiley van achter

m0ng!


PS. geef toe dat BAD vs SSK de lekkerste flames OOIT waren

SchrimpDevil

Legacy Member
DNE noteert al op 2.15, ik zou pas volgende week kunnen instappen, is dit te laat?

Boris Barowski

Legacy Member
een veel sterkere stijging wordt binnenkort nog verwacht, eens ze hun resultaten bekendmaken. het is nog niet echt te laat, maar kzou toch geen 2-3 weken meer wachten :p

acquisitor

Legacy Member
2.19...

toch ben ik niet echt bullish tot 10/02 omwille van die debentures deal. IMHO zal DNE ffkes hier blijven of terugzaken tot 10/02

notice dat er weinig volume is...

acquisitor

Legacy Member
2.2167 close... high of the day ook! nice

prettig weekend all!

YellinD

Legacy Member
al bij al tevreden met de week, spijtig dat tomtom dan toch nog terug gegaan is vandaag, maar ja... mijn amerikanen hebben het meer dan behoorlijk gedaan :)

have a nice weekend en tot maandag ;)

acquisitor

Legacy Member
een vriend van mij op WS blijft zeggen dat DNE een snelle 400% gaat zijn op 12-24 maanden... daarnet gechat met hem.. boys are looking at the stock and buy it quietly, he says and its as low as it can possibly be.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan