Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SchrimpDevil zei:Duurt het lang vooraleer ik kan traden met binck. Ik heb vrijdag die informatiemap teruggestuurd.
DNE is precies aan zijn uptrend begonnen, zou ik nog wachten op een daling voor in te stappen?
Duurt het lang vooraleer ik kan traden met binck. Ik heb vrijdag die informatiemap teruggestuurd.
DNE is precies aan zijn uptrend begonnen, zou ik nog wachten op een daling voor in te stappen?


DNE must go down by the time I got my cash!
YellinD zei:ik wacht nog ALTIJD op BINCK!
grrrrrrr
.YellinD zei:een week geleden had binck al een vooradvies gekregen van fortis maar 'de effecten nog niet effectief in hun bezit'
wat dat ook mogen betekenen...
weet alleen dat fortis al een maand mijn aandelen blokkeert en binck ze klaarblijkelijk ook niet heeft
YellinD zei:heb niet echt zin in rondbellen om dan in 'the blame game' terecht te komen waar iedereen naar elkaar wijst en uiteindelijk niemand het oplost..
Fortis zal wel zeggen 'tis binck zijn schuld!' en omgekeerd![]()
!

Time^- zei:Vrijdag order uitgevoerd voor 2.07, de dag dat de koers van 2.08 naar 2.30 ging. Kging net vertrekken om een nieuwe order te laten uitvoeren, zie ik bij mijn online uittreksels dat hij al uitgevoerd was. Kdacht nochtans dat de koers intraday niet onder de 2.08 was geweest.
Soit, kzit er in voor 2.07.
Vuile afzetters bij Centea trouwens, die order bracht 50,5€ kosten met zich mee. :doh:
Straks formulieren voor Binck bij de post binnensteken, alles geblokkeerd voor 4 tot 6 weken.![]()
