YellinD
Legacy Member
en jongens, hebben we geen zin om allemaal mee te doen aan de beleggerscompetitie van de tijd & fortis? Schoon prijzen te winnen! 
En we kunnen onze eigen stand bijhouden, of course...
http://www.tijd.be/beleggercomp/
Als iemand die Z4 wint, mag hij mij altijd eens meenemen

En we kunnen onze eigen stand bijhouden, of course...
http://www.tijd.be/beleggercomp/
Als iemand die Z4 wint, mag hij mij altijd eens meenemen




