Archief - de grote beursthread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boris Barowski

Legacy Member
lid worden bij binckbank is een optie, HIR-collega :p

pm mij, dan stuur ik u een info-mapje op :)

reen

Legacy Member
Ik ben al lid bij BINCKbank :$
Maar dat is toch niet precies wat ik zoek.

Boris Barowski

Legacy Member
koersen van euronextbeurzen zijn realtime, amerikaanse beurzen kunde denk ik voor 8euro per maand ook realtime hebben.

nog realtimer dan realtime is moeilijk :p

russian

Legacy Member
reen zei:
Ik ben al lid bij BINCKbank :$
Maar dat is toch niet precies wat ik zoek.

Je betaalt wat, maar je krijgt wat: http://www.chartnet.nl/. Voldoet ongetwijfeld aan je noden (tip: gratis een weekje uitproberen).

Enorm krachtig programma met intraday koersen tot in de prehistorie.

Amerikaanse koersen zonder betalen zal niet lukken, vrees ik.

reen

Legacy Member
Ik vond chartnet nie zo goed. Bleef ook vaak hangen etc.
Ik zit nu bij stockcharts.com, en daar ben ik wel redelijk tevreden over.

Probleem met de realtime koersen van binckbank etc, zijn de slechte grafieken.

YellinD

Legacy Member
wie zijn binck account is in gang gestoken?
Ik heb net melding gehad van 3 gratis transacties :D

vielen dank!
heb meteen nog eens gemekkerd over mijn aandelen. Tomtom en k-swiss zijn aant stijgen, dan neem ik liever de teugels al wat in handen!

YellinD

Legacy Member
haha
na mijn tigste mail over die aandelen, telefoon gekregen van binckbank... ze maken zich zorgen dat ik lastig ben :D
Ze gaan ook nog wat zagen bij fortis maar het kan zeker geen kwaad als ik ook nog wat zaag bij fortis
dus we zullen er morgen eens aan beginnen ;)

SchrimpDevil

Legacy Member
YellinD zei:
wie zijn binck account is in gang gestoken?
Ik heb net melding gehad van 3 gratis transacties :D

vielen dank!
heb meteen nog eens gemekkerd over mijn aandelen. Tomtom en k-swiss zijn aant stijgen, dan neem ik liever de teugels al wat in handen!


Dat zou de mijne wel eens kunnen zijn, ik heb wel echter nog geen inlogpapieren gehad.

YellinD

Legacy Member
kreeg ik dag na de mail aan
gaat snel hoor :)
ge moet toch geen transfer doen? ;)

russian

Legacy Member
Trichet heeft de woorden 'STRONG VIGILANCE' bij het rentebesluit uitgesproken. We weten dus wat ons in maart te wachtne staat :).

acquisitor

Legacy Member
Amerikaanse futures staan lager.. ben benieuwd. Vandaag zou het einde van DNE's correctie kunnen zijn... Im very curious and excited ;)

dankzij de beurs verveel ik mij wat minder hier op het werk

acquisitor

Legacy Member
de prijs is nu 2.20 = imho is het de nieuwe short term bottom...

Boris Barowski

Legacy Member
vandaag opnieuw gesteund op 2.20, met een 2.26 high

DNE heeft een betacoefficient van 1.02, dus maar iets volatieler dan S&P 500, en dat verbaast me toch een beetje

acquisitor

Legacy Member
DNE is extreem volatile, wacht tot je de eerste 40-50% swing dag ziet..

acquisitor

Legacy Member
it looks to me that American stocks might not have a reason to rally in the next days/weeks... after todays FED's comments... and there is no such thing as "hold" on the street.. hold can only mean sell...

DNE is holding its $2.20 support rather nice..a break below it would be bearish short term.. but it should not happen with falling NG reserves and high NG Price..

russian

Legacy Member
Er is een nieuwe broker (franse origine) op de Belgische markt en de reactie van Binck is leuk:

Geachte klant,

Als specialist in online beleggen streven wij er steeds naar u als klant het beste product tegen de laagste kost te bieden. In dat kader hebben wij onze tarieven voor transacties in aandelen, obligaties, trackers, warrants, turbo's en speeders met ingang van vandaag ruim 20% verlaagd.

Voor een order tot en met 5.000 euro op Euronext Brussel, Parijs en Amsterdam betaalt u nu 9,75 euro. Ook onze tarieven voor de overige Europese beurzen en de Amerikaanse beurzen zijn ruim verlaagd. Voor een order tot en met 5.000 euro op een Europese (niet-Euronext) beurs of de Amerikaanse beurzen betaalt u nu slechts 12,75 euro per transactie.

Boris Barowski

Legacy Member
ik zie het ook juist, vind ik wel mooi :)
elke euro gespaard is extra winst :D

hiermee bewijzen ze toch dat ze het menen (de goedkoopste blijven), en dat het niet gewoon een tijdelijke marketingstunt is

acquisitor

Legacy Member
Stock of the day = OVTI...

42% is sold short.. ze hebben revolutionaire technologie uitgebracht vandaag....

short squeeze could be ugly :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan