Het is morgen een belangrijke dag voor de AEX die reeds drie weken een nauwe bandbreedte heeft (499 < AEX < 509). Waarom belangrijk? Er komen belangrijke cijfers! ING komt met jaarcijfers en het fonds telt voor maar liefst 15% mee in de index. Gaan we uit de bandbreedte 509? Ik hoop alvast van niet (ongedekt geschreven calls 510).
Ook Randstad komt met cijfers (noteren nu ongeveer 54,50 (weet het niet vanbuiten)). Ik zit in het fonds sinds 48 en 50.
Ik stap voorlopig niet te snel meer in een fonds. Eerst moet de zijwaartse beweging maar eens doorbroken worden. Ook de indicatoren staan er m.i. minder gunstig voor; de RSI topjes nemen af wat wijst op een (tijdelijk) minder sterke markt. MACD daalt al poosje...
Even geen positie is ook een positie

.