Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Darconix zei:K zit mij af te vragen, waarom jullie niet kiezen voor de Belgische beurs? Waarom is de AEX en de Amerikaanse beurs interessanter: is het waardering, grotere activiteit,... Volgens mij zitten er ook verborgen pareltjes op Brussel hoor...
Time^- zei:Krappe longturbo's zijn casino's atm. Ik moet echt tegen mezelf vechten, want ik ben een gokker in hart en nieren.ad:
Time^- zei:Krappe longturbo's zijn casino's atm. Ik moet echt tegen mezelf vechten, want ik ben een gokker in hart en nieren.ad:


Boris Barowski zei:Hoe denken jullie over Philips ?
Gisteren een presentatie van gezien aan de KUL over hun research labs, en als je ziet waar ze mee bezig zijn en hoe ver gevorderd sommige zaken zijn, denk ik dat dit wel een bedrijf is met een toekomst.
Maar hoe zit het financieel ?
bollinger bands zijn dicht bijeengekomen gevolgd door een daling (de correctie) en nu situeren ze zich rond de 27,5 euro.
Dit is wel een stock waar ik de winst niet op 3 weken moet zien, maar binnen 6 maand zou er toch een stijging mogen zijn.
Enige opmerkingen daarover, ik ben het niet echt zeker, maar ik ben dan ook niet zo ervaren![]()
.
.GhO$T zei:Mmmm tlijkt toch weer voorzichtig beter te gaan, maar blijkbaar kan het evengoed vrijdag weer recht naar beneden als de arbeidscijfers in de VS tegenvallen. Tegen die tijd zal mijn Binck account ongeveer in orde zijn, maar best nog even afwachten dus voor ik mij aan een eerste koop waag.
SchrimpDevil zei:streetTRACKS Gold Shares
ticker GLD
Fysiek goud leveren wordt volgens mij nooit of zelden gedaan.

russian zei:Ik heb zelf een aantal puts april Numico 39 geschreven met 37 als afdekking. We zullen zien wat dat geeft... De tijdswaarde staat aan mijn kant, en bij een eventuele opleving koop ik de geschreven dingen terug en bij een daling verkoop ik de gekochte puts.