russian
Legacy Member
YellinD zei:was hetzelfde aan het denken, posities opdoeken tot het wat voorbij is... maar ja, als ik dan de goeie instapmogelijkheden mis...![]()
Je moet handelen naar je verwachtingen. En dat is een moeilijke oefening in deze gekte (je mag je niet laten meeslepen door je huidige posities, doemscenario's analisten, ...).
1. Je denkt dat we niet meer dan een paar procent zullen vallen.
> Je houdt je posities aan, en je schrijft puts (gedekt!).
2. Je denkt dat we nog meer dan een paar procent zullen vallen.
> Je verkoopt je posities en dat is reeds een juiste beslissing wanneer je 2 of 3 procent lager terug instapt (ook al zakt het nog).
3. Je denkt dat we gaan stijgen: calls kopen.
Ik weet het niet en heb er ook naar gehandeld; alles weg omdat er toch geen verliestrades bijzaten. Geen positie, is ook een positie atm.

.
