russian
Legacy Member
acquisitor zei:thanks.. ik vraag mij af waarom Keytrade en Binck zo een dienst niet aanbieden. Shorten ze onze shares zelf ?Wat gaan ze doen bij een bear market ?
Ik denk dat Binck, voornamelijk populair in Nederland, een aardig centje verdient aan de weekopties en de maandopties (en dat wijzigt niet in een beermarkt). Als je denkt dat Binck minder omzet zal genereren in een beermarkt, moet je hun aandelen tegen dan maar shorten. Tweemaal prijs dan: een dalende markt en een verzwakkende Binck lol.
Wat gaan ze doen bij een bear market ?

). Maar als iemand zich eens wil bewijzen...

). Ik zal dat onmiddellijk doen.