Mijn moeder heeft ook naar koppen gekeken, en nu is ze bereid om 500 euro die ze 'over' heeft te beleggen. Baadt het niet, dan schaadt het niet, zegt ze. Nu legt ze die 500 euro volledig in mijn handen, ik studeer namelijk TEW (3e jaar). Nuja, dat betekent niets, ik ken nog altijd niks van de beurs, maar natuurlijk net iets meer dan mijn moeder.
Kben beginnen lezen op dit forum, op internet, enz...maar 'k denk toch da'k het voorstel van mijn moeder ga weigeren, want als je er niets van kent is het een wet da ge verliest...
anderzijds heb ik wel eens zin om te "gokken", want die 500 euro heeft mijn moeder op overschot en ze benadrukte dat ik er eens echt mee mocht gokken op de beurs, zelfs al verlies ik alles, dan nog is het niet erg, dus waarom eens niet proberen.
Maar goed, dit wordt een fiasco...
'k heb mij al ingeschreven in simulatie beursspelen op enkele sites, ma zelfs daar snap ik de ballen van
we'll see, 'k zou eigenlijk liever gokken op voetbalwedstrijden met die 500 euro, ma da ga mijn moeder nie zien zitten allicht.