Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SchrimpDevil zei:Zo een SL werkt idd niet altijd, als de koers bij wijze van spreken op 1 second 20% daalt heb je dik de kans dat je aan dat laag percentage zal verkocht hebben.
Correct me if I'am wrong...
SchrimpDevil zei:Zo een SL werkt idd niet altijd, als de koers bij wijze van spreken op 1 second 20% daalt heb je dik de kans dat je aan dat laag percentage zal verkocht hebben.
Correct me if I'am wrong...
alles zegt sell, fundamentals failing, P/E erg hoog, bedrijf ontslaat mensen om boven water te blijven.. its fuckedacquisitor zei:voor de durvers :
help es mee SNDK te shorten :E
http://finance.yahoo.com/q/bc?s=SNDK&t=2y
52 week lowalles zegt sell, fundamentals failing, P/E erg hoog, bedrijf ontslaat mensen om boven water te blijven.. its fucked
!acquisitor zei:voor de durvers :
help es mee SNDK te shorten :E
http://finance.yahoo.com/q/bc?s=SNDK&t=2y
52 week lowalles zegt sell, fundamentals failing, P/E erg hoog, bedrijf ontslaat mensen om boven water te blijven.. its fucked
.Boris Barowski zei:idd, 2.12 close, nog een after trading hours transactie, maar ik dacht dat die enkel aan fixed pricing doorgingen.
is het mogelijk SNDK te shorten via binckbank?

!2u55!4n zei:Controleer die AEX net. Het brokkelt razendsnel af. Weinig gezien dit...
Ik denk dat we pas rond 470 gaan bodemen. We zijn net 8 punten op een handvol minuten kwijtgespeeld. Ongelooflijk.
. Prachtig prachtig.