Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cartek zei:mijn EON aandelen gisteren 5% gezakt, nu vandaag weeral 4%![]()
SchrimpDevil zei:Denk dat we nog een verdere daling mogen verwachten.
SchrimpDevil zei:VIX staat idd terug enorm hoog nu maar persoonlijk geloof ik daar weinig in.
!2u55!4n zei:Je kan aandacht schenken aan extremen. Ook de put/call ratio is toch een belangrijke indicator bij extremen. Doorgaans kan je ze naast je neerleggen.

!2u55!4n zei:En tenslotte om 16h00 GMT de huizencijfertjes wederom.
Boris Barowski zei:DNE trekt zich precies niets aan van de chaos![]()
!2u55!4n zei:Je moet een SL hanteren en ophogen samen met het aandeel. Onaanvaardbaar dat je 9 procent verliest. Je kan je ook indekken door puts te kopen (een soort verzekering) of nu nog calls te schrijven.
Jammer toch... Handel je met een broker? Heb je de mogelijkheid SL's in te stellen?

Cartek zei:Ik werk met keytrade. Ben niet zo thuis in het beursjargon. wat is SL en calls schrijven?
greetz![]()
Werkt zo'n stop loss eigenlijk gagarandeerd altijd?!2u55!4n zei:Je moet een SL hanteren en ophogen samen met het aandeel. Onaanvaardbaar dat je 9 procent verliest. Je kan je ook indekken door puts te kopen (een soort verzekering) of nu nog calls te schrijven.
Jammer toch... Handel je met een broker? Heb je de mogelijkheid SL's in te stellen?