russian
Legacy Member
acquisitor zei:-2% nasdaq opening
Ongelooflijk wat een bloedbad. Moest ik nu maar naar m'n visie van een paar dagen terug gehandeld hebben verdorie. 't Heeft mij nu geen windeieren gelegd, maar men kon echt eenvoudig gigantische bedragen verdiend hebben.



bijna green.. wtf!
! Ik zou liever gaan getuigen hoe leuk zo'n correctie is (en welke mogelijkheden dat biedt). Geef mij maar een dalende beurs.