Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep, gezien. Het kwam zelfs behoorlijk lang in beeld, vond ik en ik probeerde dan ook te zien wat de release-date was op dat bordLifeless zei:Is het iemand ook opgevallen, in het begin van de film, als hij zo rondrijdt met zijn mustang. Er hangt zo ergens een billboard, met daarop het logo van Superman boven dat van Batman op een poster. Zou dat een hint zijn naar de justice league film ofzo? Is dat van dezelfde uitgevers?
Edit: http://www.themovieblog.com/2007/12/batman-vs-superman-poster-from-i-am-legend
Ik denk dat er 2010 op stond. Maar ik had net daar voor nog een reclamebord gezien voor "legally blonde" dus ik weet niet of we dit erg serieus moeten nemen.nielseke zei:Voor zo'ne wetenschapper die al 4 jaar bezig is met een remedie te zoeken (en weet dat hij zelf immuun is) en niet even stilstaat dat hij dus eventueel wel eens de sleutel tot de remedie bezit...
Tah_b00nz0r zei:nu da ik nog eens over dat einde denk... wat moet er nu juist gedaan worden met da staaltje bloed. ik weet dat de oplossing daarin zit ma wat moeten ze daar dan mee doen juist?
dit injecteren ofzo bij iemand als die besmet zou raken of ja kweet niik snap het ni echt goed toch ni
Zoals hij al zei in de film tegen die vrouw: hij gelooft niet dat er een safe zone is. Of misschien wil hij het niet geloven. Uiteindelijk is het een man die alles verloren heeft wat hij lief had; hij heeft zijn gezin voor zijn ogen zien verongelukken en bijna alles wat hij ooit gekend heeft is weg. Het enige wat hem rest is zijn hond en zijn belofte aan zijn gezien om op "ground zero" te blijven en een geneesmiddel te vinden. Zo ver vind ik het niet gezocht. En hij "vindt" echt geen cure in die darkseerker. Wat er in zit is zijn eigen antivirus.Bl@z3R zei:dom einde imo, waarom kan em niet naar die safe zone gaan en daar een cure zoeken? En dan op het laatste een cure vinden in die darkseeker vrouw
Smith zelf acteert goed. Maar de rest van de film laat serieuze en sommige vragen onbeantwoord.
Fergison zei:Dartammo ofwagij moogt de sequel maken keirl!
boogje zei:Like I said :Hij kon ook gewoon een grenade gooien en dekking zoeken.
boogje zei:over de val :
No way dat ( wat je ook mag zeggen als argument) een darkseeker een pop oppakt, niet vernietigt, maar rustig en precies ergens neerplaatst. Dat zou voor mij net hetzelfde zijn dat de Alien uit Alien ( ^^ ) een potje aan het schaken is. Het past gewoonweg niet in heel de context. Dat hij echter zijn eigen val vergeet, is veel logischer. Die pop is echter een mysterie, maar echt no way dat een Darkseeker dat oppakt en tactisch neerplaatst. Ik bedoel: zie je dat al voor u? :'-)
Wesdude zei:De val is geen jaren geleden gezet want Fred stond een dag ervoor nog aan de videotheek.
boogje zei:Echter, al mijn kritiek is muggenzifterij, buiten dat van die gevechten imo, dat moest anders. Voor de rest was alles tip top in orde, en voor mij de film van 2007.
Dé dooddoener voor mij was toen Smith zogezegd niet kon lopen, maar nét op tijd toch op zijn been springt en begint te hinken. Dan was het over & out voor mij.