Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tom V

Legacy Member
weet er soms waar je zo'n ui-snijder kan vinden die je geregeld in komen eten ziet verschijnen?
Zo'n rond bakje waar de ui in doet en dan ermee draait en hij dan mooi versnipperd is :D

alvast merci!!

Thierrichi

Legacy Member
Tom V zei:
weet er soms waar je zo'n ui-snijder kan vinden die je geregeld in komen eten ziet verschijnen?
Zo'n rond bakje waar de ui in doet en dan ermee draait en hij dan mooi versnipperd is :D

alvast merci!!

Bij tupperware, het heet "hak m snel". Is wel redelijk prijzig, maar heel erg handig idd. Ik heb een tijdje geleden iets gelijkaardig gekocht bij Aldi en da werkt ook perfect. Kostte wel maar vijf euro :D

Maver!ck

Legacy Member
toch 1 van de betere programma's op tv ale van amusementswaarde toch, voor mij
die kerel met zen primordiale geuren was ook zo smijten

Borri

Legacy Member
Diene nico :') Diene doet gewoon mee om zich is interessant te maken op tv. Achja het is wel grappig hoe hij zich belachelijk maakt, ben benieuwd naar morgen :p

Lobmans

Legacy Member
De voorbije twee weken waren het redelijk saaie (lees: gewone) kandidaten, deze week belooft het echter weer speciaal te worden. Een gemoedelijke huisvader die met het minste beetje al tevreden lijkt te zijn, een seut die niets lust (of denkt te lusten), een zingende kapster die totaal niet kan koken,... Het wordt nog een leuke week denk ik :')

Pariah

Legacy Member
die van de montage zijn ook klootzakskes. :D gisteren zei de gastvrouw "dames eerst" toen ze het aperitief gaf en toen toonden ze een beeld waar ze een glas aan diene nico gaf. terwijl ge mooi kon zien dat iedereen al een glas had en dat ze in feite nico als laatst bediende :lol:

Bontus

Legacy Member
Heb mij altijd al afgevraagd waarom elke Vlaamse zanger de handen van het publiek in de lucht nodig heeft om te willen optreden.
Die Nils ook weer.

Die zou feitelijk scampi's moeten klaarmaken, dan kunnen ze een oude komen eten quote bovenhalen:
"Scampi's da's voor homo's en mensen die nie kunnen koken"

Juve9le

Legacy Member
Half vlaanderen heeft nu gezien hoe ie z'n afwas gewoon in een vuilzak steekt :')

Tracktor19

Legacy Member
Dat gaat nogal plezant worden als hij de volgende dag het vuilnis buiten moet zetten en vergeten is dat hij zijn afwas in de zak heeft gestoken. :')

mojojojo

Legacy Member
Alsk die z'n kapsalon binnen zou stappen zou ek et snel terug afbollen ze, wa voor ne bescheten kapsel (en kop eigenlijk ook, plus dan nog dat em zo jeanetterig als iets is) heeft dieje zelf nu nie

souldoubt

Legacy Member
Ik zou dan toch schonekes blijven, stel dat ge bij zijn kapper terechtkomt!!

Lobmans

Legacy Member
mojojojo zei:
Alsk die z'n kapsalon binnen zou stappen zou ek et snel terug afbollen ze, wa voor ne bescheten kapsel (en kop eigenlijk ook, plus dan nog dat em zo jeanetterig als iets is) heeft dieje zelf nu nie

Wat een bekrompen reactie... (of eigenlijk gewoon een homofobe reactie?)

Frado2005

Legacy Member
fucking hatelijk ja:/ . Ze mogen gerust iemand anders pakken voor dat commentaar, t'is ferm irritant

rafbanaan

Legacy Member
Idd ;)
Ik vind die geweldig, zoals gisteren met die ene zin da die nico zei.

"Eumh pardon ?" met zo een droge stem :p

stevenV1

Legacy Member
Die Justine is anders ook geen hele lelijke! Die mag zeker voor mij eens een keer komen eten maken!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan