Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jeff_tw

Legacy Member
Nee, da's zeker geen lelijke. Je zag wel dat die vrouw in het gezelschap jaloers was, en dat die gewoon om te winnen een 6 gaf voor sfeer.

_ns_

Legacy Member
Blijft wel geen al te slimmen + hij kan niet praten.

'Ja, das dus pesto, komt uit Spanje' :')

Bij het ontvangen: 'amai, gij zijt schoon uitgedorst!'

Love it :D

Tracktor19

Legacy Member
Ik denk dat het gisteren wel een straffe sangria geweest zal zijn.

-Draco-

Legacy Member
Denk dat het weer een leuke week gaat worden.

Onzen Hans is echt wel nen zaligen bon vivant eh, da eten zag er allemaal superlekker uit.
Niks exotisch sjiek ook niet, want veel deelnemers zitten dan exotisch eten voor te schotelen, terwijl dit meer gewone kost was, maar superlekker.
Viel me wel op dat die homo-slager een beetje venijnig punten gaf, precies een beetje jaloers ofzo. Had het geen collega slager geweest dan had hij volgens mij telkens een punt meer gegeven.

sneax

Legacy Member
bwa moest ik meedoen ik zou int begin van de week ook ni te veel punten geven, als ge nu al een 9 geeft, en woensdag blijkt de persoon echt nog veel beter te zijn dan kunt ge toch moeilijk 10 geven? 9,5 dan maar die plakskes hebben ze ni :P

Vantham

Legacy Member
serieus mottige kop en ook zo'n superferme tetten zijn het niet... laat me dit uitleggen: formaat is WOW, maar als er zo'n blauwgroene aders aan het oppervlak liggen (wat nogal makkelijk voorkomt bij het grotere formaat), kan je toch beter iets meer bedekken imho.

dien homo gaf idd enorm venijnige punten.

persoonlijk vind ik dat de 1e persoon van de week standaard een score van 42 moet krijgen: een 7 van iedereen op alles, dan kan je perfect nog 3 gradaties omhoog voor de rest van de week en ruimschoots omlaag.

miekju

Legacy Member
Tetten zijn tetten. Vind die overigens echt iets geils hebben. Ziet er echt zo'n neukpopje uit. Wel een geweldig mottige kop.

sneax

Legacy Member
Ik vind het ook wel een mottige kop maar langs den andere kant vind ik ze niet zo chichi en da trekt mij dan weer wel aan maar dan zie ik zoals hierboven al gezegd van die vorte aders door haar tetten lopen en da vind ik dan weer goor.

Dus neh

_ns_

Legacy Member
Mottige kop, ja. Toch, die 'décollete' van vanavond is er echt over :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan