Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiiilerke

Legacy Member
een dikke nek van hier tot in tokio die vé


leer het eten zegt ze dan .. LOL



zalig dat mens gewoon laatste :""""""""""""""""D kutwijf

Dennoman

Legacy Member
Awesome. Ben zo blij dat ze laatste geëindigd is, die dacht echt dat ze de kookwijsheid in pacht had. Zelfs ik kon perfect zien wat er mis mee is en ik beschouw mezelf allesbehalve als een sterrenchef. En dan nog de dingen die niet gezegd zijn mannekes, hebt ge gezien wat voor een gore vetogen er op die haar saus stonden? Vijftien kruiden bij iets kappen betekent niet dat het lekker gaat zijn, integendeel. Stel da den Jimmy zijn honderdduizend parfumkes bij elkaar kapte en dat had opgedaan. Dat had ook degoutant geweest ze. Zo werkt dat ook met eten.

Fantastisch hoe ze dan nog met een geweldige air de boel afsluit: "ja, voor dat soort volk is dat te revolutionair hé" :')

Het was gewoon goor, verwaande trut.

Radbraker

Legacy Member
"Dat is niet voor zo'n volk, dat is een revolutie"
Ik lag plat van het lachen toen ze dat zei

"Je zag wel dat Ronald aan het genieten was"
Een 5 voor uw eten van Ronald, biaatch. Haha

Tigerlen

Legacy Member
In de eerste aflevering deze week zei Ve'tje :crazy: ja ik ken wel iets van wijnen, Jimmy komt me ne witte fransen af, ah zegt ze 2006 das al een goed jaar..
Muhahaha niet dus

Boukreev

Legacy Member
heb niet hele week gekeken, maar dat mens van vandaag was toch erg. supertrots met dat aperitiefhapje: 'en daar zitten dus wel 10 verschillende kruiden in, superspeciaal'. en niemand moest er van weten. hoofdgerecht dan ook supertrots: 'ja, en nu dus wel 15 verschillende kruiden, heel speciaal allemaal e!'. dat viel dan weer meer in de smaak, maar dan nog. precies alsof het slagen van een gerecht enkel en alleen afhangt van de hoeveelheid kruiden, en hoe meer, hoe beter!

Nas

Legacy Member
Huh? Volgende week, zoals altijd
Wat is die Vé een irritant kutwijf!
Maar gelukkig is den Jimmy der nog, om wat sfeer in te brengen.

Goldensky

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Huh? Volgende week, zoals altijd

Hij bedoelt de nieuwe opnames. Dit hier zijn herhalingen van Vijf tv die ze ook al (een paar keer?) op VT4 hebben afgespeeld.

Dennoman

Legacy Member
Als alle homo's in Komen Eten nu zo waren als die Serge was 't in orde. Kerel was enorm sympathiek en zijn eten zag er echt verrukkelijk uit. Denk dat ik het recept voor zijn pasta eens ga proberen, oogde echt prachtig en de smakencombinatie was gedurfd en modern. Al had hij misschien niet zo kwistig moeten zijn en zijn bord begraven onder de parmezaan.

Die zwarte is deze week het zeikwijf van dienst, heb 't al gezien. Die wil per se winnen, I will enjoy the imminent fail :evil:

"Ja, ik heb echt lekker gegeten, het was smaakvol en goed gecombineerd, daarom geef ik een 6." :wtf:

^MystiQ

Legacy Member
Zijn eten zag er inderdaad goed uit en ik vind dat dat moet kunnen zo een menu zonder vlees maar zonder enige twijfel gaat er toch echt niets boven iets waar ook wat vlees bij komt kijken. Maar dat is gewoon ook persoonlijke smaak, daarom wilt dat nog niet zeggen dat ik niet zou open staan voor zo een dingen.

En die linda speelt het spel vuil volgens mij :)

Dennoman, ge moet wel zorgen dat de parmezaan niet overheerst he, dat heeft vaak een nogal uitgesproken smaak en niet iedereen apprecieert dat altijd. Ik eet dat ook graag maar je moet er mee oppassen :p

Dennoman

Legacy Member
't Is da, maar zo'n laag da die daar overkrabt op 't einde zeg :p ge moet keer naar het recept op de site zien, da's precies een begraven schat onder een parmezaanstrand :p

Verder was het vooral een beetje gemor van die beenhouwer die waarschijnlijk zelf flauwe stoemp met saucissen gaat maken, maar hij heeft toch deftige punten gegeven.

Voorlopig zijn de Serge en da blondje al wel sympathieke mensen, mogen altijd bij mij komen mee-eten me dunkt, en da zeg ik ni rap van de deelnemers aan dit programma.

Toeriest

Legacy Member
Dien Serge was echt lachen. 'k ben ies proteinepoeder in die zijn zaak gaan halen. Kon mij amper serieus houden, geblokte kerel en dan zo'n "verwijfd" overactief gedrag. Wel sympathieke kerel, daar nie van.
Wel grappig dat al zijn gerechten dan wel die powertraining touch hadden,
fitness drankske in den aperitief, wa proteinepoeder in den dessert etc.

Maar overall zag het er wel allemaal lekker uit en geslaagde sfeer.
Alleen die zwarte gaf idd wel te negatieve scores.

Preske

Legacy Member
ik heb al ergere heaumeau's geweten zu :p. Vergeleken met die is de serge een pure brok heteroseksualiteit.

vond deze toch ook wel een an de tofste homo's die er inzat.

^MystiQ

Legacy Member
Amai, die zwarte is toch echt een bitch e, als da mens wint is het echt een rotwijf e. En diene beenhouwer is echt een eerlijke mens en bovendien sympathiek ook :)

Therapy

Legacy Member
Wacht maar tot donderdag. :') Jammer dat ge het beste niet goed meekrijgt via tv.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan