Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GianniK

Legacy Member
^MystiQ zei:
Ik begrijp ook niet goed wat ge wilt zeggen?!

Het heeft in de boeken gestaan dat Linda haar gasten heeft buiten gesmeten achteraf omdat ze laatste was en ze kon het niet verdragen ;)

Nas

Legacy Member
Weet weten ondertussen ook hoe de Serge gepakt wordt en hoe hij z'n vriend neemt.

^MystiQ

Legacy Member
VargasFan zei:
Het heeft in de boeken gestaan dat Linda haar gasten heeft buiten gesmeten achteraf omdat ze laatste was en ze kon het niet verdragen ;)

Haha zalig, wat een pretwijf :D

Nas

Legacy Member
Ik kijk elke dag de herhaling van de dag ervoor, dus om 17u30. Dus nu pas die van Vanessa gezien.
Wat een ongezellig ambetant kutwijf is die Linda! Niks lekker vinden, dan wat zagen.

Kiiilerke

Legacy Member
die linda haar muile ZALIG !!!:rofl::rofl::rofl:

laatste 5 min dat kutwijf nergens meer te zien ="D

Re@V0r

Legacy Member
kherinner me da idd nog
vanaf ze die uitslag hoorde: gezicht op donderen en nergens meer in beeld te zien :D

warthie

Legacy Member
Haha, grappig dat ze er niks over zeggen, maar 't was duidelijk dat hare kop op onweer stond bij de bekendmaking vd punten.

Dennoman

Legacy Member
Awesooooome.

Er is tijdens de uitzending niets over gezegd, maar het is duidelijk dat ze nog geen dag in haar leven heeft gekookt. Ik zeg het niet rap, maar ik garandeer u dat ik beter kan koken dan zij. Haar coquilles met al het vocht in een koude pan kwakken, niet eens het onderstuk op haar debiele uiensnijder steken, niet of nauwelijks met een klopper overweg kunnen (met haar "techniek" vind ik het ronduit miraculeus dat ze überhaupt mayonaise heeft klaargekregen), het houdt niet op. Ook heerlijk hoe dat mottig foorwijf echt dacht dat ze een lekkere diva was die dan ook nog eens de kookkunst met de lepel gefret had, zoals wij dat dan zo mooi zeggen in onze contreien :p

Amuse-bouche: garnalen (wel verse gepelde) met een schijf ei en wat groentjes of sorts.

Voorgerecht: meloen met parmaham en nen dressing, how exciting.

Hoofdgerecht: tagliatelli en fetuccini (volgens mij was er van het ene gewoon ni genoeg en heeft ze het eerste beste andere gepakt :')) met wa aangestoofde groentjes en hele moten vis waar dan tomatenpuree en room is bijgekwakt en dan in den oven is gedaan. "Ovenschotel" heet dat dan, maar dat was gewoon vis met saus warm gemaakt in de oven.

Dessert: warm fruit (had andere naam maar dat was het eigenlijk) dat een paar minuten in de pan heeft gelegen met een bol champagnesorbet (uiteraard gekocht) en een cake gebakken in de vorm van een beertje gemaakt van deeg uit een pakske met wa Smarties erin gepropt. Serieus... verse cakedeeg maken duurt met moeite 10 minuten en dan is dat eens zo goed als uit een pakske.

Oh... my... God die haar gezicht :rofl: straalde echt gewoon pure haat en nijd af, geniaal was dat. Ik kan geloven dat de rest buiten is gesjot door haar, ge zag haar ook inderdaad totaal niet meer.

Het enige dat ik van haar kan zeggen is dat haar snijvaardigheden wel redelijk indrukwekkend waren. Ze zou dan ook totaal niet misstaan als het trofeewijfke van een has-been maffioso die al 15 jaar in de bak zit.

mojojojo

Legacy Member
beetje respect eh mannen, die heeft wel nog zitten foefelen met prince eh!
Ze zeggen dan altijd dat ge nie op vrouwen mag slaan, maar die verdient toch harder een peer op haar bakkes dan 99% van de mannen

s0123986

Legacy Member
Ik had ook zo ne cake op mijn verjaardagfeestje in het eerste leerjaar, met smarties en al :woohoo:.
Da geeft ge toch nie aan volwassenen als ze bij u komen eten é. En inderdaad die haar gezicht was goddelijk.

Dennoman

Legacy Member
Er is een reden waarom de term "vergane glorie" in het leven is geroepen.
boerkiiilerke zei:
dat zingen was schaamtelijk:sleep:
"Die tekst vond ik wel ontroerend ja, dat was wel heel mooi."

Kwestie van toch nog iets goed proberen te zeggen :'''')

s0123986

Legacy Member
ik heb het geluid afgezet toen ze begon te zingen, had geen zin in plaatsvervangende schaamte
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan