Archief - >>> FAQ <<< PlayStation 5 | PS5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Koonut

Legacy Member
Dr. Sheldon Cooper zei:
Wel excited voor God of War 2 maar het enige dat ik gisteren geleerd heb is dat er geen reden is om hem op launch te gaan halen maar pas met kerst 2021.
Dan heb je Horizon Zero Dawn 2, DeadLoop en God of War 2 :love: Tenzij ze echt inzetten om hun exclusives naar PC te brengen, dan is PC echt wel the place to be.
Denk dat Sony de waarde van hun exclusives waarschijnlijk nog steeds wel gaat respecteren naar de console gebruikers. We zullen dus vermoedelijk telkens ports krijgen x aantal jaren later. Neem ik best vrede met.

499 tho, echt niet verwacht.

Nog steeds niets van nieuws rond PSVR v2?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk

GETHEZ

Legacy Member
Coolblue binnen1 min, leter op

Edit ik kreeg een google melding van coolblue, dus zal niet meer lang zijn

belvedere86

Legacy Member
Ik wacht ook nog met bestellen. Wat ben je met een console zonder (voor mij althans) interessante titels :unsure:

Fetseroony

Legacy Member
Quickey zei:
Vorig jaar besteld bij GM Kortrijk, was toen de 1ste in de winkel, was er tegen openingsuur.
Deze morgen om 7u al een sms ontvangen van GM dat ik nog telefonisch gecontacteerd zal worden.

Ik ben nr 169 in GM Sint-Niklaas en heb evengoed een sms ontvangen hoor ;)

vloet

Legacy Member
Ik ga 'm gewoon halen in de winkel ze. Eventueel wat later als 'm écht overal weg is. Samen met cyberpunk 2077 dan.

GETHEZ

Legacy Member
Eerste bij dreamland groot bijgaarden via telefoon, de orders gingen in de winkel, of via telefoon worden opengezet, via de site pas morgen blijkbaar, dus even bellen zou ik zeggen

Kenneke10

Legacy Member
Ben enorm aan het twijfelen, mijn games dat ik naar uitkeek komen allemaal nog na ps4 dus is echt niet dringend dat ik hem nodig heb

_Wicked_

Legacy Member
GETHEZ zei:
Eerste bij dreamland groot bijgaarden via telefoon, de orders gingen in de winkel, of via telefoon worden opengezet, via de site pas morgen blijkbaar, dus even bellen zou ik zeggen

Welke garantie hebt ge via de telefoon? Gewoon u naam genoteerd ofzo?

Ragjee

Legacy Member
Net gebeld naar Dreamland en daar ook eentje kunnen pre-orderen. Hun online pre-orders starten morgen wisten ze me te vertellen.

_Wicked_

Legacy Member
Same pre order gedaan bij Wilrijk telefonisch. Voorlopig kon ik nog bestellen. Gsm nr nodig dat gelinkt is aan je extra kaart.

Telefoon stond daar wel rood gloeiend denk ik, ik hoorde er 2 op de achtergrond :D

beek

Legacy Member
Hier ook 9/10/19 bij GM besteld. Ik ga ervan uit dat dat ruim op tijd was & dat ik erbij ga zijn. Ze bellen in volgorde van pre order, dus hoe later ze bellen hoe lager je op de lijst staat.

DontKnow_id

Legacy Member
TheSmurfs zei:
Eens een vraagje heb zojuist ook 1ne kunnen bestellen via Bol.com

Maar had sinds begin jullie ook een preorders bij Carrefour Webshop en heb daar een voorschot gegeven van 100 euro. Zou ik dit nog kunnen annuleren?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hier ook besteld bij Carrefour via de webshop met 100€ voorschot.

Nog geen idee wat ik ga doen annuleren of nadien doorverkopen.

TheSmurfs

Legacy Member
DontKnow_id zei:
Hier ook besteld bij Carrefour via de webshop met 100€ voorschot.

Nog geen idee wat ik ga doen annuleren of nadien doorverkopen.

Heb jij toen telefoon gekregen van die dienst na verkoop? Ik heb hier toen zelf voor moeten bellen en achter horen. Maar uiteindelijk wel in orde gekomen. Maar mijn voorkeur gaat toch meer naar Bol.com dan Carrefour.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan