Archief - >>> FAQ <<< PlayStation 5 | PS5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

0105676

Legacy Member
Zijn er al precieze afmetingen beschikbaar van de console? Zou graag weten of die in mijn tv-meubel past.

Den_John

Legacy Member
0105676 zei:
Zijn er al precieze afmetingen beschikbaar van de console? Zou graag weten of die in mijn tv-meubel past.

PS5: 390mm×104mm×260mm
PS5 DE: 390mm×92mm×260mm
PS5:4.5kg
PS5DE: 3.9kg

csm_ps5_comparison_2_6_ba0289d42b.png

NDEFCB

Legacy Member
_Wicked_ zei:
Same pre order gedaan bij Wilrijk telefonisch. Voorlopig kon ik nog bestellen. Gsm nr nodig dat gelinkt is aan je extra kaart.

Telefoon stond daar wel rood gloeiend denk ik, ik hoorde er 2 op de achtergrond :D
hier ook bij dreamland wilrijk pre order gedaan. die hadden et echt wel druk. ma toch nog vriendelijk, verbazend.

krijgt ge daar enige vorm van bevestiging van?
ik heb zo mijn telefoonnummer van mijn 'xtra' account moeten doorgeven.

SlyR

Legacy Member
Sta hier nu schoon met mijn cadeaubon van 100 euro van Bol die ik al opspaar sinds juli :unsure: Zal maar de meldingen aan zetten en hopen dat er nog iets uit de boot valt.

Den_John

Legacy Member
SlyR zei:
Sta hier nu schoon met mijn cadeaubon van 100 euro van Bol die ik al opspaar sinds juli :unsure: Zal maar de meldingen aan zetten en hopen dat er nog iets uit de boot valt.

Koop daar uw games of eventuele accessoires mee en de console ergens anders?

astragtuner

Legacy Member
Was gisteren niet echt overtuigd qua games.
Enkel ratchet&clank spreekt me aan, maar daar betaal ik geen €580 voor.
Heb dan ook nog nooit een PS gekocht op launchdatum.
Heb nog genoeg te doen op mijn ps4, zeker nu ze op 2dehands.be gans hun hebben en houden aanbieden.
We zien wel over een jaartje of 2-3. Gamemania doet meerdere inwisselacties per generatie

RiCOManiaC

Legacy Member
Klote nest met die pre-orders.... Had geen enkel idee van wanneer ze vandaag konden.. Dusja nu natuurlijk volledig te laat eh zeg...

0105676

Legacy Member
Den_John zei:
PS5: 390mm×104mm×260mm
PS5 DE: 390mm×92mm×260mm
PS5:4.5kg
PS5DE: 3.9kg

csm_ps5_comparison_2_6_ba0289d42b.png
Breedte zal geen probleem zijn, de hoogte misschien wel.

Verstuurd vanaf mijn POCOPHONE F1 met Tapatalk

GETHEZ

Legacy Member
0105676 zei:
Breedte zal geen probleem zijn, de hoogte misschien wel.

Verstuurd vanaf mijn POCOPHONE F1 met Tapatalk

Hier vrees ik er ook wat voor, wat een mastodont

Kenneke10

Legacy Member
RiCOManiaC zei:
Klote nest met die pre-orders.... Had geen enkel idee van wanneer ze vandaag konden.. Dusja nu natuurlijk volledig te laat eh zeg...

Ik ga mss mijn pre order niet halen ( ben een van de eerste ) ik ben nu werkzoekende en gezien er nog veel naar ps4 komt hou ik beter nog even mijn centjes

kriskap

Legacy Member
Fetseroony zei:
U hebben ze al effectief opgebeld met de melding dat je er ene hebt?

Nee , kveronderstel dat ze dat nog aan het uitzoeken zijn hoe ze het gaan aanpakken.

0105676

Legacy Member
kriskap zei:
Je kan hem ook plat leggen

Ja, net dan is hij 10-11 cm hoog en volgens mij zijn de lades in mijn tv-meubel ongeveer zo hoog. Eens kijken of ik die lades in de hoogte kan verplaatsen.

DontKnow_id

Legacy Member
TheSmurfs zei:
Heb jij toen telefoon gekregen van die dienst na verkoop? Ik heb hier toen zelf voor moeten bellen en achter horen. Maar uiteindelijk wel in orde gekomen. Maar mijn voorkeur gaat toch meer naar Bol.com dan Carrefour.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja ook telefoon gehad, ook de vraag waar ik hem wilde geleverd hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan