Archief - >>> FAQ <<< PlayStation 5 | PS5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenpachi

Legacy Member
Er is al sprake van games van €80. Dus 2-3 tweedehandsgames kopen of eens een game met een vriend wisselen/lenen en de meerprijs van de disc versie is al terugverdiend.
Lijkt mij absurd om voor de digital versie te gaan.

Marly

Legacy Member
Deze ochtend in de winkel zelf bij Dreamland besteld. Was de 8ste.

Demons souls here we come :)

street11

Legacy Member
kimme1975 zei:
Ik wacht om online te pre-orderen bij Dreamland.. die mensen hebben al werk genoeg met al hun telefoons nu ;-)
Ik ben ook wel zo. Voelde me ergens slecht dat ik heb opbelde haha

Langs de andere kant moeten ze het online systeem dan maar meteen online gooien. Wachten tot morgen zal zorgen dat je hopeloos te laat bent voor de eerste batch vrees ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk

Ken1984

Legacy Member
street11 zei:
Ik ben ook wel zo. Voelde me ergens slecht dat ik heb opbelde haha

Langs de andere kant moeten ze het online systeem dan maar meteen online gooien. Wachten tot morgen zal zorgen dat je hopeloos te laat bent voor de eerste batch vrees ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk

Ik zou vermoeden dat ze een bepaalde hoeveelheid/percentage voor online houden en daar dus pas vanaf genomen wordt vanaf morgen.

Als ‘t 1 pot is dan zijn we morgen natuurlijk hopeloos te laat online.

GETHEZ

Legacy Member
street11 zei:
Ik ben ook wel zo. Voelde me ergens slecht dat ik heb opbelde haha

Langs de andere kant moeten ze het online systeem dan maar meteen online gooien. Wachten tot morgen zal zorgen dat je hopeloos te laat bent voor de eerste batch vrees ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk

Tjah dat komt dan op verschillende sites en forums te staan en is het binnen de 10 minuutjes uitverkocht, nu laten ze ergens de weg open aan trouwe klanten die weten dat ge het bij hun telefonisch kunt bestellen of in de winkel zelf...

Ik begrijp hun beslissing wel ze, alles is betet dan hoe coolblue het aanpakt... Wat zijn die mannen nu van zin eigenlijk?

Fetseroony

Legacy Member
Ken1984 zei:
Ik zou vermoeden dat ze een bepaalde hoeveelheid/percentage voor online houden en daar dus pas vanaf genomen wordt vanaf morgen.

Als ‘t 1 pot is dan zijn we morgen natuurlijk hopeloos te laat online.

Awel, dat was ik me ook net aan het bedenken. Dan zou het wel onnozel zijn dat je je op een maillijst voor de pre-orders kon laten zetten, als ze nu alle pre-orders volzetten.

RiCOManiaC

Legacy Member
Pre-order ook telefonisch gedaan hier bij Dreamland Waregem. Vriendelijk madamke, wel 5x moeten proberen bellen :')

GETHEZ

Legacy Member
Gezien de serieuze schaarste ga ik wss toch eerst kopen en verkopen van zodra er een 'black edition' beschikbaar komt, anders kan het mss nog even (lees lang) duren eer er terug beschikbaar zijn

Infreno

Legacy Member
Heeft er al iemand een bevestigingsmail gehad van hun reservatie bij Dreamland? Hier nog niks binnen.

GETHEZ

Legacy Member
Infreno zei:
Heeft er al iemand een bevestigingsmail gehad van hun reservatie bij Dreamland? Hier nog niks binnen.

Reservatie? Dat krijgt ge denk ik niet, telefonisch op dag van release bellen doe ik altijd, meestal krijg je, soms met vetraging, een sms de dag zelf, werkt dus met tel nr , als ge via website bestelt zult ge wel kunnen opvolgen denk ik...

Dinsdagland

Legacy Member
Mij zeiden ze dat ik een SMS ging ontvangen als ik de console kon ophalen of een telefoontje ging krijgen als hij al een dag vroeger binnen zou zijn. Ik verwacht dus ook niet direct verdere bevestiging.

SlyR

Legacy Member
Daarnet wel een mailtje van Dreamland met reclame over de PS5:


Het wachten is voorbij: op 19/11 komt de PlayStation 5 uit! Pre-order vanaf vandaag in je DreamLand-winkel of vanaf morgen op dreamland.be en haal als eerste jouw exemplaar in huis! Geen tijd om te twijfelen, want de voorraad is beperkt!

Wees er snel bij!
We doen er alles aan om je PlayStation 5 op de dag van release te leveren. Door de beperkte voorraad kunnen we dit jammer genoeg niet garanderen. Om dezelfde reden kan er per klant maar 1 console gereserveerd worden. De reservaties worden in chronologische volgorde verwerkt: hoe sneller je reserveert, hoe sneller je dus aan de beurt komt. We houden je in elk geval via mail op de hoogte over de status van je reservatie.

GETHEZ

Legacy Member
Elosopardo zei:
Vraag me af hoeveel consoles een winkel als Dreamland ontvangt.

Ik ga morgen ofzo nog is weerbellen, ze hadden toen net de preorders in hun systeem geopend, maar hij kon om een of andere reden niet inputten, hij heeft mij dan mijn tel nr en dus extra kaart gevraagd en hij heeft mij weergebeld ter bevestiging, hopelijk heeft hij mij als eerste erop gezet alvorens de andere beginnen in te geven, nu bij dreamland zijn ze wel correct, 1st come 1st served...

In principe sta ik nr 1, want was de eerste die had gebeld, maar valt dus nog af te wachten... Voor hetzelfde geld krijgen ze er 0 binnen, of zeer weinig voor heel BE

Is altijd wat koffiedik kijken ze

Quickey

Legacy Member
kriskap zei:
Nee , kveronderstel dat ze dat nog aan het uitzoeken zijn hoe ze het gaan aanpakken.

Al telefoon gekregen van GM?

Ik was er ook als eerste bij in GM Kortrijk op 9 oktober, besteld om 10.01
Ben nog aan het wachten op een telefoontje

-Ex!Tjen-

Legacy Member
Ook gebeld naar DL Kuurne. Preorder staat genoteerd. Op hoop van zegen de 19de

Roid

Legacy Member
Had bij onze lokale Dreamland een eerlijke verkoper aan de lijn. Alle pre-orders zijn weg en stock van website (vanaf morgen dus) is zelfde als de winkels.
Vraag mij dus af of Colruyt de pre-order via de website nog wel gaat starten?

Fun wil geen info kwijt zolang ze geen zicht hebben op het aantal dat ze binnen krijgen (beetje zoals Coolblue dus)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan