Rogollle
Legacy Member
Jersy zei:Iemand al telefoon gekregen van game mania?
Had een pre-order op de eerste dag dat zij dit deden (09/10), maar nog nix gehoord hier
Ik heb net telefoon gekregen van Game Mania (Roeselare) om te zeggen dat ik er zowiezo bij ben op de dag van de launch.
Ik sta er 2e.
Daarna de vraag of ik de versie wou met de disc-speler of de digitale versie.
Ik antwoorde dat ik de disc versie wilde.
En dan kwam het rare:
De verkoper zei dat Sony wil dat alle pre orders betaald zijn voor 17 oktober.
Dit om de reservatie te bevestigen.
Ik vroeg of ik dan ook bewijs ging krijgen dat alles al betaald was.
Dat was geen enkel probleem.
Ik moet nu dus nog 349 euro gaan betalen voor 17 oktober.
Ik kan me niet herrinneren dat dit voor de ps4 ook hetzelfde was.
Ben ik nu naief of zit hier meer achter?
Heb ook nog een extra controller erbij gevraagd en daarvoor vroegen ze 15 euro voorschot.
Games konden ook bijbesteld worden maar daar heb ik voor gewacht.
Ten slotte nog gevraagd of er een nachtopening komt op woensdag naar donderdag 19 november toe.
Dat was oorspronkelijk het plan wist hij me te vertellen maar door corona zal het waarschijnlijk niet gebeuren.
Vinden jullie het niet raar dat ik nu alles al zou moeten gaan betalen?
Op zich geen probleem, maar lijkt me vreemd.
Groeten Brecht.