Archief - >>> FAQ <<< PlayStation 5 | PS5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NoGo

Legacy Member
Heb letterlijk net nog bij bol kunnen reserveren. Wat is de kans dat dit de 19 alsnog geleverd word? (wordt aangegeven dat het zo is, maarja :unsure:)

Jersy

Legacy Member
Ook net telefoon gehad van game mania, woop
Aanbetaling komt dus van hun, niet van Sony.
Omdat er zoveel pre-orders zijn, krijgen enkel degene die betaald hebben hun pre-order.

Speelt voor mij geen rol, nu betalen of binnen een maand is hetzelfde :)
En dan tenminste ook geen stress om alle winkels af te lopen...

fearofthedark

Legacy Member
vraag af hoeveel units ze hebben op release GM?
zeker als ze dan al de volle pot vragen zal dat waarschijnlijk een laag aantal zijn..

Dinsdagland

Legacy Member
Game Mania zit financieel al lang in niet te beste papieren, zou toch wel 2 keer nadenken voor ik daar alvast 400/500EUR betaal alvorens ik iets in handen heb.

GETHEZ

Legacy Member
Ik had net nog is gebeld naar dreamland ivm mijn preorder, en hij zei me het volgende, al wat voor 13u plus minus was besteld is erdoor geraakt inzake hun aantallen dat ze beschikbaar hebben over heel BE


Hij zij me, en ik ken die kerel van zien, want is mijne vaste winkel, dat hij eerst de zijne had ingegeven en meteen daarna de mijne, dus het zou al wreed scheef moeten lopen voor mij dan, wss top 5 of max 10 vermoed ik...

Hij zei er ook bij dat wanneer ge met extra kaart had besteld ge er een e-mail MET code zou van krijgen die ge dan nodig had om te kunnen kopen...

{YA}Gr3c0

Legacy Member
DE besteld bij bol.com
emoji3.png



Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

ralleke

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Game Mania zit financieel al lang in niet te beste papieren, zou toch wel 2 keer nadenken voor ik daar alvast 400/500EUR betaal alvorens ik iets in handen heb.

Bron dat ze in slechte papieren zitten. Heb geen zin om € 500 kwijt te spelen...

Fetseroony

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
DE besteld bij bol.com
emoji3.png


Tip via tweakers
7c7760a1d594eb6e95a96cd1fc7a61e7.jpg


Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

5 minuten later al niet meer

FUN, vertrouw ik zo niet, ik vind dat precies maar een brakke keten, of ik kan helemaal verkeerd zitten.

Kenneke10

Legacy Member
ja zitten in slechte papieren maar die gaan niet in een maand overkop gaan

fearofthedark

Legacy Member
Kenneke10 zei:
ja zitten in slechte papieren maar die gaan niet in een maand overkop gaan

dat van die slechte papieren wordt toch al ettelijke jaren gezegd toch?

Yzec

Legacy Member
Heb rond Juni eentje besteld bij GM, nog niet gebeld. Eentje bij Fun bestellen of zou GM nog lukken?

Zgble

Legacy Member
Bij fun besteld, ook wel volledig bedrag ineens te betalen. Merci voor de tip!

DontKnow_id

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
DE besteld bij bol.com
emoji3.png


Tip via tweakers
7c7760a1d594eb6e95a96cd1fc7a61e7.jpg


Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

Wel raar, bij jou staat er al "Wordt 19 november 2020 bezorgd"

Hier bij mij, deze ochtend besteld om 8.33 en daar staat nog steeds gewoon op gereserveerd.
Begin nu wel schrik te krijgen precies :(

Blokkie

Legacy Member
DontKnow_id zei:
Wel raar, bij jou staat er al "Wordt 19 november 2020 bezorgd"

Hier bij mij, deze ochtend besteld om 8.33 en daar staat nog steeds gewoon op gereserveerd.
Begin nu wel schrik te krijgen precies :(

Bij mij ook. Maar via Twitter heeft bol.com aangegeven dat al diegene die nu hebben kunnen pre orderen zeker zijn dat deze wordt bezorgd op de releasedag
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan