Archief - >>> FAQ <<< PlayStation 5 | PS5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Voor de geinteresseerde. Zeker 1500 pre orders atm via dreamland. Heb mijne er in gezet. Zal wel zien wnnr ik hem krijg.

MC.Stonaar

Legacy Member
Hmm nog geen telefoon gehad van GM, was nochtans de 6de in de winkel in Borsbeek.
Die winkel is wel enkele maanden terug opgedoekt en mijn preorder is ondergebracht in de GM in het shopping center in Wijnegem.
Als die voorrang krijgen op mij dan gaat het kot wel ff te klein zijn vrees ik

Li1quid

Legacy Member
MC.Stonaar zei:
Hmm nog geen telefoon gehad van GM, was nochtans de 6de in de winkel in Borsbeek.
Die winkel is wel enkele maanden terug opgedoekt en mijn preorder is ondergebracht in de GM in het shopping center in Wijnegem.
Als die voorrang krijgen op mij dan gaat het kot wel ff te klein zijn vrees ik

Wees maar zeker dat je geen voorrang gaat krijge :p

MaximumOfBass

Legacy Member
Ik vrees ook dat je in een te klein kot bent beland. De pre orders van Borsbeek zullen gewoon achteraan het lijstje van Wijnegem zijn toegevoegd.

Fetseroony

Legacy Member
MC.Stonaar zei:
Hmm nog geen telefoon gehad van GM, was nochtans de 6de in de winkel in Borsbeek.
Die winkel is wel enkele maanden terug opgedoekt en mijn preorder is ondergebracht in de GM in het shopping center in Wijnegem.
Als die voorrang krijgen op mij dan gaat het kot wel ff te klein zijn vrees ik

Die hebben het excel-lijstje schoon onder die van Wijnegem geplakt!

HecklerSC

Legacy Member
GETHEZ zei:
Ik had net nog is gebeld naar dreamland ivm mijn preorder, en hij zei me het volgende, al wat voor 13u plus minus was besteld is erdoor geraakt inzake hun aantallen dat ze beschikbaar hebben over heel BE


Hij zij me, en ik ken die kerel van zien, want is mijne vaste winkel, dat hij eerst de zijne had ingegeven en meteen daarna de mijne, dus het zou al wreed scheef moeten lopen voor mij dan, wss top 5 of max 10 vermoed ik...

Hij zei er ook bij dat wanneer ge met extra kaart had besteld ge er een e-mail MET code zou van krijgen die ge dan nodig had om te kunnen kopen...

Ik heb gewoon mijn GSM nummer moeten geven, maar ik denk wel dat die gelinkt is aan mijn e-mailadres. Ik hoop toch dat ik een van deze een melding krijg dat ik hem mag verwachten. Da onzekere is ambetant lol

MC.Stonaar

Legacy Member
Fetseroony zei:
Die hebben het excel-lijstje schoon onder die van Wijnegem geplakt!

Als dat waar is...
Als ze enigszinds professioneel zijn dan mergen ze het lijstje samen op basis van de datum van registratie...
Maar ik begin er ook voor te vrezen nu ja

MaximumOfBass

Legacy Member
MC.Stonaar zei:
Als dat waar is...
Als ze enigszinds professioneel zijn dan mergen ze het lijstje samen op basis van de datum van registratie...
Maar ik begin er ook voor te vrezen nu ja

Als ze professioneel waren geweest dan was er een nationale lijst die op datum van registratie stond, maar dat gaat niet gebeuren.

Silverfox83

Legacy Member
Yzec zei:
Heb rond Juni eentje besteld bij GM, nog niet gebeld. Eentje bij Fun bestellen of zou GM nog lukken?

Net even naar de Game Mania in Roeselare gebeld,
ik had net na de lockdown effe binnen gesprongen voor een preorder en hij liet me weten dat ik zeker al geen day one console moet verwachten. Aan zijn toon denk ik zelfs dat ik de eerste weken erna ook geen moet verwachten. Zo weinig consoles en zoveel preorders.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Net zoals bij ps4 launch stel ik mij wel op voor de opvolging van dreamland bestellingen. Normaal gezien kan ik altijd zien hoeveelste je op de lijst sta per filiaal en op nationaal niveau :-)

Gsm nr, naam en filiaal vd bestelling kunt ge dan in pm doorgeven, dan check ik int systeem tijdens men vrije momenten wel ff :p

Li1quid

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Net zoals bij ps4 launch stel ik mij wel op voor de opvolging van dreamland bestellingen. Normaal gezien kan ik altijd zien hoeveelste je op de lijst sta per filiaal en op nationaal niveau :-)

Gsm nr, naam en filiaal vd bestelling kunt ge dan in pm doorgeven, dan check ik int systeem tijdens men vrije momenten wel ff :p

Maar kunt ge ons er ook tussen moffelen? :cool:

biotek

Legacy Member
iedereen springt er hier precies al op en eigenlijk weten we nog niet zoveel over de technische kant van het apparaat er zijn nog veel vraagtekens
zal de kat nog wat uit de boom kijken , de games die ik wou komen ook nog op ps4 pro . gewoon wachten op een goeie bundel denk ik dan tenzij er in de volgende weken plots iets veranderd

super_veloce

Legacy Member
Was nr 23 bij Gamemania. Ze hebben net gebeld dat ik er 1 ga hebben.

hey69

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Net zoals bij ps4 launch stel ik mij wel op voor de opvolging van dreamland bestellingen. Normaal gezien kan ik altijd zien hoeveelste je op de lijst sta per filiaal en op nationaal niveau :-)

Gsm nr, naam en filiaal vd bestelling kunt ge dan in pm doorgeven, dan check ik int systeem tijdens men vrije momenten wel ff :p

kheb enkel mn gsm moeten geven, ben je daar iets mee? winkel beveren

hey69

Legacy Member
biotek zei:
iedereen springt er hier precies al op en eigenlijk weten we nog niet zoveel over de technische kant van het apparaat er zijn nog veel vraagtekens
zal de kat nog wat uit de boom kijken , de games die ik wou komen ook nog op ps4 pro . gewoon wachten op een goeie bundel denk ik dan tenzij er in de volgende weken plots iets veranderd

eh, das al lang bekent heel de technische kant hoor.

street11

Legacy Member
hey69 zei:
kheb enkel mn gsm moeten geven, ben je daar iets mee? winkel beveren
Ik ook en daarna vroeg ze nog eens mijn naam ter bevestiging. Die gsm-nrs zijn geconnecteerd met je Xtra-account vermoed ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk

Dinsdagland

Legacy Member
ralleke zei:
Bron dat ze in slechte papieren zitten. Heb geen zin om € 500 kwijt te spelen...

8qhi0wV.png


Je kan je er ook al kritische vragen bij stellen waarom ze nu al het volle bedrag vragen, terwijl ze 0 risico lopen om met stock te blijven zitten.
Wil uiteraard niet zeggen dat ze binnen de twee mand failliet zullen zijn, maar het gaat ook niet over klein geld dat je 2 maand op voorhand al afgeeft.

Silverfox83

Legacy Member
vraag me af of ik nu best blijf wachten bij game mania tot ze mij bellen, ik krijg toch geen day 1 console. Of dat ik ergens anders nog een console probeer te preorderen. Al denk ik dat ik nergens nog moet rekenen op een day 1 exemplaar :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Li1quid zei:
Maar kunt ge ons er ook tussen moffelen? :cool:

Spijtig genoeg niet :”) anders had ik het zeker bij mezelf al gedaan haha. Maar heb paar jaar terug wel x aantal personen op de hoogte gehouden hier hoeveel personen nog voor hun stonden eens die verdeling begon.

Kan handig zijn als je geen zin hebt om te bellen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan