ikbenben
Legacy Member
Klart zei:
Thx! Besteld!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klart zei:
MC.Stonaar zei:Hmm nog geen telefoon gehad van GM, was nochtans de 6de in de winkel in Borsbeek.
Die winkel is wel enkele maanden terug opgedoekt en mijn preorder is ondergebracht in de GM in het shopping center in Wijnegem.
Als die voorrang krijgen op mij dan gaat het kot wel ff te klein zijn vrees ik

MC.Stonaar zei:Hmm nog geen telefoon gehad van GM, was nochtans de 6de in de winkel in Borsbeek.
Die winkel is wel enkele maanden terug opgedoekt en mijn preorder is ondergebracht in de GM in het shopping center in Wijnegem.
Als die voorrang krijgen op mij dan gaat het kot wel ff te klein zijn vrees ik
GETHEZ zei:Ik had net nog is gebeld naar dreamland ivm mijn preorder, en hij zei me het volgende, al wat voor 13u plus minus was besteld is erdoor geraakt inzake hun aantallen dat ze beschikbaar hebben over heel BE
Hij zij me, en ik ken die kerel van zien, want is mijne vaste winkel, dat hij eerst de zijne had ingegeven en meteen daarna de mijne, dus het zou al wreed scheef moeten lopen voor mij dan, wss top 5 of max 10 vermoed ik...
Hij zei er ook bij dat wanneer ge met extra kaart had besteld ge er een e-mail MET code zou van krijgen die ge dan nodig had om te kunnen kopen...
Fetseroony zei:Die hebben het excel-lijstje schoon onder die van Wijnegem geplakt!
MC.Stonaar zei:Als dat waar is...
Als ze enigszinds professioneel zijn dan mergen ze het lijstje samen op basis van de datum van registratie...
Maar ik begin er ook voor te vrezen nu ja
Yzec zei:Heb rond Juni eentje besteld bij GM, nog niet gebeld. Eentje bij Fun bestellen of zou GM nog lukken?

Tah_b00nz0r zei:Net zoals bij ps4 launch stel ik mij wel op voor de opvolging van dreamland bestellingen. Normaal gezien kan ik altijd zien hoeveelste je op de lijst sta per filiaal en op nationaal niveau![]()
Gsm nr, naam en filiaal vd bestelling kunt ge dan in pm doorgeven, dan check ik int systeem tijdens men vrije momenten wel ff![]()

Tah_b00nz0r zei:Net zoals bij ps4 launch stel ik mij wel op voor de opvolging van dreamland bestellingen. Normaal gezien kan ik altijd zien hoeveelste je op de lijst sta per filiaal en op nationaal niveau![]()
Gsm nr, naam en filiaal vd bestelling kunt ge dan in pm doorgeven, dan check ik int systeem tijdens men vrije momenten wel ff![]()
biotek zei:iedereen springt er hier precies al op en eigenlijk weten we nog niet zoveel over de technische kant van het apparaat er zijn nog veel vraagtekens
zal de kat nog wat uit de boom kijken , de games die ik wou komen ook nog op ps4 pro . gewoon wachten op een goeie bundel denk ik dan tenzij er in de volgende weken plots iets veranderd
Ik ook en daarna vroeg ze nog eens mijn naam ter bevestiging. Die gsm-nrs zijn geconnecteerd met je Xtra-account vermoed ik.hey69 zei:kheb enkel mn gsm moeten geven, ben je daar iets mee? winkel beveren
ralleke zei:Bron dat ze in slechte papieren zitten. Heb geen zin om € 500 kwijt te spelen...
Li1quid zei:Maar kunt ge ons er ook tussen moffelen?![]()
