Archief - >>> FAQ <<< PlayStation 5 | PS5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hondadude

Legacy Member
Bij dreamland mechelen geweest sta in wacht lijst er haden al veel mensen gebelt we zien wel ik een heb.

SpeedyP

Legacy Member
_Wicked_ zei:
Bizar dat er nog niks is bij mediamarkt eigenlijk?

Werk in Mediamarkt Brugge blijkbaar zouden we zelf geen stock hebben volgens hoofdkantoor. We werken wel met wachtlijst moest het nog veranderen

GETHEZ

Legacy Member
_Wicked_ zei:
Bizar dat er nog niks is bij mediamarkt eigenlijk?

Wie wil daar nu electronica kopen, als er garantie nodig is moogt ge er naar fluiten, zeer slechte service, koop er alleen discs thats all... My2 cents

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Ken1984 zei:
Klopt het nu dat de online orders van morgen bij Dreamland sowieso voor 2de lichting zijn? Toch wel beetje vreemd dat dit niet simultaan is gelopen dan. Ik zou verwachten dat ze 50/50 verdelen en wie morgen online preorder doet ook recht heeft op release.

Als ik die lijst nu al zag denk ik dat ik misschien al niet meer bij de eerste batch ga zitten.

Verdeling bij colruyt was altijd first come first serve. Al sta je 3e op ne lijst in een bepaald filiaal, als dat dan de 1000e in t systeem is en er komen 999 consoles binnen, dan bent ge gescheten :p

En idd daarom dat ik me ook in men gat gebeten voelde haha. Waarom eerst alles telefonisch doen en niet gewoon gelijktijdig met de online bestellingen. Die morgen bestellen via de site hebben sowieso niks volgens mij.

Zoek module opt intern systeem vond playstation 5 zelfs ni terug, erna dan eens de orders gecheckt vd dichtst bijzijnde dreamland en zo de artikel nr terug gevonden en zelf eentje erin gezet. Als ik daar onder men middag pauze al bij had stil gestaan zou k hem wsl wel gehad hebben de 19e :p

Alle orders gaven om 16u nog wel aan dat ze 17/11 centraal worden rond gehaald maar da’s sowieso geen zekerheid als ze niet weten hoeveel ze r hebben. Iemand zei hier wel 1250 maar lijkt me straf als ze dat nu al weten

SlyR

Legacy Member
GETHEZ zei:
Wie wil daar nu electronica kopen, als er garantie nodig is moogt ge er naar fluiten, zeer slechte service, koop er alleen discs thats all... My2 cents

Ik weet dat de Mediamarkt daarvoor gekend is maar ze zijn zeker en vast niet de enige. Tegenwoordig is het heel moeilijk om een degelijke service te krijgen.
In dat opzicht heb ik enkel goede ervaringen met Bol en Amazon. Vorig jaar februari een hoesje gekocht voor m'n gsm met LED lichtjes in en die hadden het recent begeven. Zonder vragen te stellen heeft Amazon me deze maand een nieuw opgestuurd en me gevraagd het oude terug te sturen.
Coolblue zou zogezegd ook goede service geven maar dat is allesbehalve mijn ervaring. Een paar weken terug mijn Garmin horloge opgestuurd, kreeg direct melding dat het niet onder garantie viel. Garmin gecontacteerd die direct zeiden dat ik wel garantie heb voor het gemelde probleem en dat ze mijn toestel zonder problemen gaan omruilen.

Ik weet dat er tegenwoordig een idee speelt dat we lokaal moeten kopen maar ik voel me tegenwoordig toch een pak zekerder als ik bv. bij Amazon koop hoor..

HecklerSC

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Als ik die lijst nu al zag denk ik dat ik misschien al niet meer bij de eerste batch ga zitten.

Verdeling bij colruyt was altijd first come first serve. Al sta je 3e op ne lijst in een bepaald filiaal, als dat dan de 1000e in t systeem is en er komen 999 consoles binnen, dan bent ge gescheten :p

En idd daarom dat ik me ook in men gat gebeten voelde haha. Waarom eerst alles telefonisch doen en niet gewoon gelijktijdig met de online bestellingen. Die morgen bestellen via de site hebben sowieso niks volgens mij.

Zoek module opt intern systeem vond playstation 5 zelfs ni terug, erna dan eens de orders gecheckt vd dichtst bijzijnde dreamland en zo de artikel nr terug gevonden en zelf eentje erin gezet. Als ik daar onder men middag pauze al bij had stil gestaan zou k hem wsl wel gehad hebben de 19e :p

Alle orders gaven om 16u nog wel aan dat ze 17/11 centraal worden rond gehaald maar da’s sowieso geen zekerheid als ze niet weten hoeveel ze r hebben. Iemand zei hier wel 1250 maar lijkt me straf als ze dat nu al weten

Waar ik besteld heb, heb ik ook 1200 horen vallen terwijl ze onder hun bezig waren fyi.

Kevin983

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Als ik die lijst nu al zag denk ik dat ik misschien al niet meer bij de eerste batch ga zitten.

Verdeling bij colruyt was altijd first come first serve. Al sta je 3e op ne lijst in een bepaald filiaal, als dat dan de 1000e in t systeem is en er komen 999 consoles binnen, dan bent ge gescheten :p

En idd daarom dat ik me ook in men gat gebeten voelde haha. Waarom eerst alles telefonisch doen en niet gewoon gelijktijdig met de online bestellingen. Die morgen bestellen via de site hebben sowieso niks volgens mij.

Zoek module opt intern systeem vond playstation 5 zelfs ni terug, erna dan eens de orders gecheckt vd dichtst bijzijnde dreamland en zo de artikel nr terug gevonden en zelf eentje erin gezet. Als ik daar onder men middag pauze al bij had stil gestaan zou k hem wsl wel gehad hebben de 19e :p

Alle orders gaven om 16u nog wel aan dat ze 17/11 centraal worden rond gehaald maar da’s sowieso geen zekerheid als ze niet weten hoeveel ze r hebben. Iemand zei hier wel 1250 maar lijkt me straf als ze dat nu al weten

Ik heb net zoals half 9lives deze ochtend gebeld naar DL. Ik ben ook eens gaan luisteren in de vestiging zelf. Heb mijn pre order daar op de pc zien staan, omdat ik wel zekerheid wou of die nu effectief is. Meer konden ze ook ni zeggen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

The Magical Taz

Legacy Member
De prijs hier bij de grote retailers is NOK 5999 wat ongeveer 560 euro is.

Meh.

MrKend54l

Legacy Member
Ik maak mij alvast geen illusies. De kans dat ik hem in 2020 zal hebben zal miniem zijn.

hondadude

Legacy Member
Een gekocht - 499 bij bol niet voor mij wel voor mijn neef. Blij dat hij is ! Moest ik geen op relaes verkrijgen is dat maar zo kom ik bij hem wel af toe spelen. :p

kriskap

Legacy Member
Iemand al iets gehoord van gm eeklo , ik had vandaag toch telefoon verwacht.

MC.Stonaar

Legacy Member
Als ge naar GM Wijnegem belt krijgde oftewel een bezettoon oftewel een faxtoon te horen.
Great........

TheCeet

Legacy Member
:unsure: zei:
Hoe lang gaat 2e batch duren eigenlijk? 3 weken ofzo?

Wie weet da...
Afgelopen dagen gelezen dat Sony dit jaar 60 cargo vliegtuigen geboekt heeft om zo wereldwijd te shippen. Terwijl vroeger dit telkens via den boot ging.

Phi

Legacy Member
Neith zei:
Iemand ervaringen met (pre) order bij Mediamarkt? Nog nooit iets besteld via hun website.

Regelmatig een vinyl-plaat of BR besteld. Zonder problemen telkens geleverd. Elektrische apparaten nog nooit via de webshop besteld. Tot nu dus. Ben eens benieuwd.

MC.Stonaar

Legacy Member
Net GM Wijnegem aan de lijn gehad, oef ik krijg ook een launch console!

kimme1975

Legacy Member
Phi zei:
Regelmatig een vinyl-plaat of BR besteld. Zonder problemen telkens geleverd. Elektrische apparaten nog nooit via de webshop besteld. Tot nu dus. Ben eens benieuwd.

Moet je direct betalen bij pre-order Mediamarkt of wordt bedrag van uw creditcard pas afgehouden bij levering?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan