Li1quid
Legacy Member
kimme1975 zei:Moet je direct betalen bij pre-order Mediamarkt of wordt bedrag van uw creditcard pas afgehouden bij levering?
direct betalen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kimme1975 zei:Moet je direct betalen bij pre-order Mediamarkt of wordt bedrag van uw creditcard pas afgehouden bij levering?
kimme1975 zei:Moet je direct betalen bij pre-order Mediamarkt of wordt bedrag van uw creditcard pas afgehouden bij levering?
Jersy zei:je heb toch van je zak gemaakt omdat je alles moest betalen hoop ik?![]()

Phi zei:Heb met kredietkaart betaald. Heb het proberen opzoeken, maar in tegenstelling tot BOL, wordt dat niet vermeld. Dus ik denk dat het bij Mediamarkt er onmiddellijk afgehouden wordt en niet pas bij de levering. Ik zal mijn rekening in het oog houden en iets laten weten. ;-)
Bron: https://www.psx-sense.nl/416230/playstation-5-bestellen-pre-order-kopen-2021/PlayStation 5 is weer te bestellen – Levering pas begin 2021
De vraag is hoe zeker je effectief bent.MC.Stonaar zei:Nee ik was al aant stressen dat ik gene zou hebben, was al zo blij dak er op launch ene ga hebben dak het zo gelaten heb![]()
Ik heb eindeloos veel geduld maar alst op nieuwe consoles aankomen bennek een kind in de snoepwinkel...
MrKend54l zei:De vraag is hoe zeker je effectief bent.
Met de launch van de PS4 gingen ook veel mensen er gegarandeerd één hebben. De werkelijkheid was toch net iets anders.
Men kan met moeite nu al zeggen hoeveel men er effectief gaat binnenkrijgen.
fredenevy zei:Besteld en betaald bij bol.com en mediamarkt
Besteld bij GM en Dreamland (deze morgen om 10h).
En nu hopen op minstens eentje.

fredenevy zei:Besteld en betaald bij bol.com en mediamarkt
Besteld bij GM en Dreamland (deze morgen om 10h).
En nu hopen op minstens eentje.
Marly zei:Ondertussen is het bijna 21u en nog steeds geen bevestingsmail ontvangen van Dreamland.
Als dat maar goed komt.
Voor alle zekerheid ook maar meteen één besteld via MediaMarkt.
MC.Stonaar zei:Nee ik was al aant stressen dat ik gene zou hebben, was al zo blij dak er op launch ene ga hebben dak het zo gelaten heb
Ik heb eindeloos veel geduld maar alst op nieuwe consoles aankomen bennek een kind in de snoepwinkel...

Kenneke10 zei:Marktplaats staan er al voor 650 euro
Kenneke10 zei:Marktplaats staan er al voor 650 euro
