Archief - >>> FAQ <<< PlayStation 5 | PS5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phi

Legacy Member
kimme1975 zei:
Moet je direct betalen bij pre-order Mediamarkt of wordt bedrag van uw creditcard pas afgehouden bij levering?

Heb met kredietkaart betaald. Heb het proberen opzoeken, maar in tegenstelling tot BOL, wordt dat niet vermeld. Dus ik denk dat het bij Mediamarkt er onmiddellijk afgehouden wordt en niet pas bij de levering. Ik zal mijn rekening in het oog houden en iets laten weten. ;-)

MC.Stonaar

Legacy Member
Jersy zei:
je heb toch van je zak gemaakt omdat je alles moest betalen hoop ik? :p

Nee ik was al aant stressen dat ik gene zou hebben, was al zo blij dak er op launch ene ga hebben dak het zo gelaten heb :p
Ik heb eindeloos veel geduld maar alst op nieuwe consoles aankomen bennek een kind in de snoepwinkel...

kimme1975

Legacy Member
Phi zei:
Heb met kredietkaart betaald. Heb het proberen opzoeken, maar in tegenstelling tot BOL, wordt dat niet vermeld. Dus ik denk dat het bij Mediamarkt er onmiddellijk afgehouden wordt en niet pas bij de levering. Ik zal mijn rekening in het oog houden en iets laten weten. ;-)

Bedankt. Is verwarrend bij sommige online-aankopen vandaar mijn vraag.. ;-)

MrKend54l

Legacy Member
MC.Stonaar zei:
Nee ik was al aant stressen dat ik gene zou hebben, was al zo blij dak er op launch ene ga hebben dak het zo gelaten heb
emoji14.png

Ik heb eindeloos veel geduld maar alst op nieuwe consoles aankomen bennek een kind in de snoepwinkel...
De vraag is hoe zeker je effectief bent.
Met de launch van de PS4 gingen ook veel mensen er gegarandeerd één hebben. De werkelijkheid was toch net iets anders.

Men kan met moeite nu al zeggen hoeveel men er effectief gaat binnenkrijgen.

TheCeet

Legacy Member
MrKend54l zei:
De vraag is hoe zeker je effectief bent.
Met de launch van de PS4 gingen ook veel mensen er gegarandeerd één hebben. De werkelijkheid was toch net iets anders.

Men kan met moeite nu al zeggen hoeveel men er effectief gaat binnenkrijgen.

Voila zo denk ik ook.
Nu beloftes maken om zoveel mogelijk klanten te sprokkelen. Maar als launch er gaat zijn gaan er super veel dik teleurgesteld zijn

fredenevy

Legacy Member
Besteld en betaald bij bol.com en mediamarkt
Besteld bij GM en Dreamland (deze morgen om 10h).

En nu hopen op minstens eentje.

SlyR

Legacy Member
fredenevy zei:
Besteld en betaald bij bol.com en mediamarkt
Besteld bij GM en Dreamland (deze morgen om 10h).

En nu hopen op minstens eentje.

Zovelen gezien vandaag die er 3 of 4 besteld hebben. Dan zullen er toch nog wel vrij komen voor mensen gelijk ik die er geen hebben zeker :unsure:

Marly

Legacy Member
Ondertussen is het bijna 21u en nog steeds geen bevestingsmail ontvangen van Dreamland.
Als dat maar goed komt.

Voor alle zekerheid ook maar meteen één besteld via MediaMarkt.

Kevin983

Legacy Member
fredenevy zei:
Besteld en betaald bij bol.com en mediamarkt
Besteld bij GM en Dreamland (deze morgen om 10h).

En nu hopen op minstens eentje.

Pronostiekske: ik denk da ge die van bol.com en dreamland wel op release zult hebben. De andere 2 vrees ik voor.

steffanneke

Legacy Member
Marly zei:
Ondertussen is het bijna 21u en nog steeds geen bevestingsmail ontvangen van Dreamland.
Als dat maar goed komt.

Voor alle zekerheid ook maar meteen één besteld via MediaMarkt.

Komt goed, ik heb ook nog niets ontvangen...

drakengeest

Legacy Member
Game mania zei dat het aantal dat ze doorgekregen hebben minder was dan ps4..

buffalo_magic

Legacy Member
Ik heb zelf een playseat met een Thrustmaster 300 stuurke op mijn Playstation 4. Ik ga er vanuit dat deze ook wel op de Ps5 zal werken zeker?

Bij de release van de Ps4 ben ik er eentje gaan kopen net over de grens in de Auchan in Rijsel. Ik ga er vanuit dat de Ps5 daar ook weer heel snel beschikbaar zal zijn.

Jersy

Legacy Member
MC.Stonaar zei:
Nee ik was al aant stressen dat ik gene zou hebben, was al zo blij dak er op launch ene ga hebben dak het zo gelaten heb :p
Ik heb eindeloos veel geduld maar alst op nieuwe consoles aankomen bennek een kind in de snoepwinkel...

ahahaha :)
ik heb het ook niet gedaan, als je ziet hoe iedereen hier aan het flippen is...
bij de game mania mag je redelijk zeker zijn dat je die hebt als ze je gebeld hebben
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan