Archief - >>> FAQ <<< PlayStation 5 | PS5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
0105676 zei:
Ja, net dan is hij 10-11 cm hoog en volgens mij zijn de lades in mijn tv-meubel ongeveer zo hoog. Eens kijken of ik die lades in de hoogte kan verplaatsen.

In de meeste meubels is het toch redelijk simpel om enkele gaatjes bij te boren om een schap iets hoger of lager te zetten. Ik heb heel m’n tv-meubel gewijzigd tegenover hoe het origineel was :p

vloet

Legacy Member
Hmm ga toch maar online proberen. Is me aangeraden door een maat die bij Dreamland werkt.

SlyR

Legacy Member
vloet zei:
Hmm ga toch maar online proberen. Is me aangeraden door een maat die bij Dreamland werkt.

Ik had de Animal Crossing editie Switch bij Dreamland besteld maar omdat ze niet open waren door de lockdown hebben ze die gewoonweg geannuleerd.
Mij zien ze daar niet meer voor een pre-order. Ik heb gelukkig wel nog last minute ergens anders die console kunnen bestellen toen.

Nuja, het was natuurlijk wel een uitzonderlijke situatie maar toch..

Elosopardo

Legacy Member
Ik wacht ook op de pre-orders bij dreamland gezien ik daar samenaankoop korting heb van 13%.

sainsaw

Legacy Member
Mijn vriendin is even langs de dreamland wilrijk gereden en in de winkel gepreordered, ze was de 24ste zeiden ze.

fearofthedark

Legacy Member
de vraag is hoeveel ps5 units zullen er beschikbaar zijn op launch?

StanTem

Legacy Member
fearofthedark zei:
de vraag is hoeveel ps5 units zullen er beschikbaar zijn op launch?
Net zoals bij PS4 te weinig vermoedelijk
emoji14.png

Infreno

Legacy Member
Pre order telefonisch geplaatst bij Dreamland Leuven! Zeer vriendelijke kerel daar.

kimme1975

Legacy Member
Ik wacht om online te pre-orderen bij Dreamland.. die mensen hebben al werk genoeg met al hun telefoons nu ;-)

{YA}Gr3c0

Legacy Member
WTF hier in Veurne moet je de pre-order online doen, waarom laten ze het dan toch toe in andere winkels via de telefoon of gewoon naar de winkel te stappen :angry::tongue:

0105676

Legacy Member
Zou je ook moeten pre-orderen als je hem pas rond nieuwjaar wil halen? Ik veronderstel dat er tegen dan toch al een serieuze nieuwe voorraad is?

MaTraK

Legacy Member
DontKnow_id zei:
Ja ook telefoon gehad, ook de vraag waar ik hem wilde geleverd hebben.
Ik wil anders uw exemplaar van Carrefour overhouden hoor
emoji16.png
Laat maar iets weten.

Infreno

Legacy Member
0105676 zei:
Zou je ook moeten pre-orderen als je hem pas rond nieuwjaar wil halen? Ik veronderstel dat er tegen dan toch al een serieuze nieuwe voorraad is?

Als ik mij niet vergis was er bij de PS4 release een serieus tekort tot februari / maart. Release was toen ook eind november.

hey69

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
WTF hier in Veurne moet je de pre-order online doen, waarom laten ze het dan toch toe in andere winkels via de telefoon of gewoon naar de winkel te stappen :angry::tongue:

Met de ps4 waren er wachttijden tot in 2014 hoor. Met de feestdagen etc

HecklerSC

Legacy Member
Mijn pre-order ligt ook neer bij Dreamland. Wel geen bevestiging ofzo gekregen, maar zal wel komen zeker.

Hillaert

Legacy Member
Hoe weten die webshops nu al hoeveel ze er zouden krijgen en daarop hun reserveringen nu al kunnen op voorzien?Dit kan nu toch nog niet geweten zijn, en wat zou de verhouding zijn die gemaakt word word tussen disk of zonder disk versie.Geluk dat ik met de laten sta en kon reserveren of twas al niks meer.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Vanaf morgen online bestellen, hopelijk laten ze geen pre-orders toe hier in Veurne via de telefoon of als je gewoon naar de winkel gaat.

Je hebt maar 1 medewerker nodig die mondeling toch een pre-order aanvaard.
5f841513cba899e7e64af5fdb6024c09.jpg


Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan