Wess
Legacy Member
Ik log in krijg te zien Wess was killed, kom in da debug gebied terecht, log terug uit, log terug in sta ik nu tussen cherno en electro, heb wel nog al men gear.
Ik heb men DMR op zak dus verwacht maar da ik er gebruik ga van maken! cherno of electro? Only i will know MUHAHAHAHAH!
Ik heb men DMR op zak dus verwacht maar da ik er gebruik ga van maken! cherno of electro? Only i will know MUHAHAHAHAH!

Die M240 guns aan de deuren hebben trouwens maar 200-kogels of whatever en kunnen niet herladen worden, verder heeft dat ding totaal geen offensief doel.
