Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wess

Legacy Member
Ik log in krijg te zien Wess was killed, kom in da debug gebied terecht, log terug uit, log terug in sta ik nu tussen cherno en electro, heb wel nog al men gear.
Ik heb men DMR op zak dus verwacht maar da ik er gebruik ga van maken! cherno of electro? Only i will know MUHAHAHAHAH!

MegaMentor

Legacy Member
Shadowfox zei:
Het was overpowered.

De heli vloog over de map heen en iedereen was dood, want eenmaal ze weten waar ze moeten kijken ben je snel gezien. In het begin dat ik speelde ben ik zo eens ingelogd net onder een heli die net Cherno had gecleaned. Nog geen 20 sec later hadden ze mij gezien en was ik dood. Gelukkig werd dat niet geregistreerd door Hive om een of andere reden en ik kon weer inloggen op dezelfde plek en bovendien mijn eigen (duped?) body looten :D

Zal wel gehackt geweest zijn. Ik ben in mei beginnen spelen en toen waren choppers er ook al uit gehaald.

Gillios

Legacy Member
You we're kicked off the game.

Nadat ik ene in Elektro had neergeschoten, en daarna zelf ben neergeschoten door zijn maat.. Ik respawn en direct kick, als ik nu wil inloggen komt er direct op: You we're kicked.

Pretty lame als ik gebanned ben..

EDIT: Was op BE1 9cakes server btw

Shadowfox

Legacy Member
MegaMentor zei:
Zal wel gehackt geweest zijn. Ik ben in mei beginnen spelen en toen waren choppers er ook al uit gehaald.
Maar dat veranderd toch niets aan mijn argument, of wel? :hug:

Gillios

Legacy Member
Soler zei:
Iemand toevallig aan de westzijde van Elektro ?

Ik zat daar, maar ben neergeschoten nadat ik op ene had geschoten uit paniek, die binnen kwam waar ik zat. :D

Soler

Legacy Member
Gillios zei:
Ik zat daar, maar ben neergeschoten nadat ik op ene had geschoten uit paniek, die binnen kwam waar ik zat. :D

Ik was het dus niet. Zit aan het 1ste grote flatgebouw en nog niemand tegengekomen.

MegaMentor

Legacy Member
Shadowfox zei:
Maar dat veranderd toch niets aan mijn argument, of wel? :hug:

Misschien wel... Welke chopper was het? Hadden die gasten ESP hacks? Hadden ze aimbots? De chopper die legit in DayZ zit is vrij harmless tenzij die echt laag vliegt en gij op de grond rond zit te derpen :p Die M240 guns aan de deuren hebben trouwens maar 200-kogels of whatever en kunnen niet herladen worden, verder heeft dat ding totaal geen offensief doel.

El Shampo

Legacy Member
Zijn er hier eigenlijk veel die samenspelen? En met hoeveel dan?

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

Cypher

Legacy Member
voila thread een beetje opgeruimd... ik verwijder niet graag posts en geef niet graag infractions.

Als ge me werk gaat bezorgen ga ik een pak strikter worden en dan gaat het hier infractions regenen hoor! Ik zeg het maar, een gewaarschuwd 9liver is er 10 waard!

u4ea

Legacy Member
Miljaar, juist doodgegaan door een deur.:p Geluk dak ni veel meehad.

Ook altijd grappig om lijken te vinden naast een watertoren of een kraan. Dan weet ge direct waarvan de mensen dood zijn gegaan.:p

rafbanaan

Legacy Member
Cypher zei:
voila thread een beetje opgeruimd... ik verwijder niet graag posts en geef niet graag infractions.

Als ge me werk gaat bezorgen ga ik een pak strikter worden en dan gaat het hier infractions regenen hoor! Ik zeg het maar, een gewaarschuwd 9liver is er 10 waard!

Alle, we zullen nu alles dubbel checken voor de zekerheid! ;)



u4ea zei:
Miljaar, juist doodgegaan door een deur.:p Geluk dak ni veel meehad.

Ook altijd grappig om lijken te vinden naast een watertoren of een kraan. Dan weet ge direct waarvan de mensen dood zijn gegaan.:p

True, vanmiddag viel ik flauw op een ladder :')

[youtube]0gxPJBK7fA8&feature=player_embedded[/youtube]

Geniaal :') vooral de reacties van de andere :p

jm188

Legacy Member
doeme he, im in a bit of a pickle
gespawnd aan kamenka
kamenka geloot,
komarovo geloot,
balota geloot
balota airport en huntingstand geloot
geen pistool

dan maar langs cherno
kheb eindelijk een pistool en wa spullen, maar door zombies+ lompheid zit ik met 1800 bloed net boven cherno in de bossen, 2 meter wandelen en flauwvallen

El Shampo

Legacy Member
jm188 zei:
doeme he, im in a bit of a pickle
gespawnd aan kamenka
kamenka geloot,
komarovo geloot,
balota geloot
balota airport en huntingstand geloot
geen pistool

dan maar langs cherno
kheb eindelijk een pistool en wa spullen, maar door zombies+ lompheid zit ik met 1800 bloed net boven cherno in de bossen, 2 meter wandelen en flauwvallen

Kzou je willen helpen, maar kzit way north. :)

KoOkiE

Legacy Member
ik ga vandaag normaal richting zuiden. als er mensen zijn die mij nodig hebben laat het op tijd weten, want ik moet een ATV gaan oppikken ongeveer int midden van de map (de server waar ik die gevonden had was offline en is nu terug..)

heb trouwens deze foto gezien op reddit: http://gsngaming.com/uploads/monthly_07_2012/post-1-0-97803100-1343514343.jpg

voor zij die vaak op reddit zitten kan ik dit trouwens van harte aanraden: http://redditenhancementsuite.com/

er zou ook nog iets niet tegoei werken met die respawn knop..
http://i.imgur.com/rXq98.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan