Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

cool_boy_ke zei:Aan de kerel in Elektra met ghillie suit, ik was niet op u aan't schieten maar op de zombie die achter u aan liep
Lokatie: DayZ Map - DayZDB
Ik zag wat zombies snel lopen, toen heb ik dat gebied wat in de gaten gehouden en toen zag ik dat je in de toren zat van de buitenste fire station. Heb u toen in m'n vizier gehouden en u wat proberen te verdedigen toen je het veld op liep. Jammer dat dat het laatste van m'n CZ 550 ammo was (3-4 kogels iirc?), dus ben ik maar weg gegaan.
Ik vermoed dat het iemand van hier is, hebde et gehaald?
ik was naar die barn aant lopen begint meneer hier te schieten!
KoOkiE zei:er zou ook nog iets niet tegoei werken met die respawn knop..
http://i.imgur.com/rXq98.jpg
Oct zei:Dat had rocket een paar dagen geleden al aangekondigd dat die knop ging gedisabled worden ingame omdat er te veel mensen per ongeluk op drukten als ze hun opties wouden aanpassen.
KoOkiE zei:ik ga vandaag normaal richting zuiden. als er mensen zijn die mij nodig hebben laat het op tijd weten, want ik moet een ATV gaan oppikken ongeveer int midden van de map (de server waar ik die gevonden had was offline en is nu terug..)
heb trouwens deze foto gezien op reddit: http://gsngaming.com/uploads/monthly_07_2012/post-1-0-97803100-1343514343.jpg
voor zij die vaak op reddit zitten kan ik dit trouwens van harte aanraden: http://redditenhancementsuite.com/
er zou ook nog iets niet tegoei werken met die respawn knop..
http://i.imgur.com/rXq98.jpg

MegaMentor zei:No shit Sherlock. Nee, wat er niet werkt is dat de respawn knop terug enabled zou moeten worden zodra ge een been breekt.
