Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lucian

Legacy Member
waarom is het altijd donker na een server restart ??? ik dacht dat de uren gelijk liepen met de echte klok?

KoOkiE

Legacy Member
op dit moment loopt hij 4-5 uur achter op onze tijd dacht ik. staat zo in de servernaam.

net even het dayz forum op nagelezen, heli's zijn nog niet terug..

cool_boy_ke

Legacy Member
Aan de kerel in Elektra met ghillie suit, ik was niet op u aan't schieten maar op de zombie die achter u aan liep :)

Lokatie: http://dayzdb.com/map#5.099.123

Ik zag wat zombies snel lopen, toen heb ik dat gebied wat in de gaten gehouden en toen zag ik dat je in de toren zat van de buitenste fire station. Heb u toen in m'n vizier gehouden en u wat proberen te verdedigen toen je het veld op liep. Jammer dat dat het laatste van m'n CZ 550 ammo was (3-4 kogels iirc?), dus ben ik maar weg gegaan.
Ik vermoed dat het iemand van hier is, hebde et gehaald?

KoOkiE

Legacy Member
voor de geïnteresseerden, ben nu aan de nieuwe tipz & trickz video aant werken.

Wess

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Aan de kerel in Elektra met ghillie suit, ik was niet op u aan't schieten maar op de zombie die achter u aan liep :)

Lokatie: DayZ Map - DayZDB

Ik zag wat zombies snel lopen, toen heb ik dat gebied wat in de gaten gehouden en toen zag ik dat je in de toren zat van de buitenste fire station. Heb u toen in m'n vizier gehouden en u wat proberen te verdedigen toen je het veld op liep. Jammer dat dat het laatste van m'n CZ 550 ammo was (3-4 kogels iirc?), dus ben ik maar weg gegaan.
Ik vermoed dat het iemand van hier is, hebde et gehaald?

Jep ;) ik was naar die barn aant lopen begint meneer hier te schieten!
Ik, O shit! links, recht, tussen zoveel mogelijk bomen en struiken, ik heb niet meer geprobeert die barn in te gaan, en nog een paar schoten met men FN gelost om u af te schrikken! :D
Ik heb zeker 5 min gelopen voor da ik door had da het wel vreemd was da ge die zeds had geraakt in plaats van mij.
Bedankt voor de hulp.:niceone:

cool_boy_ke

Legacy Member
Graag gedaan :)
Daarjuist van een gebouw gevallen (denk door een bug). Gelukkig maar 1 km gespawned van waar ik was gestorven. Nu alleen terug ammo vinden :)

MegaMentor

Legacy Member
Oct zei:
Dat had rocket een paar dagen geleden al aangekondigd dat die knop ging gedisabled worden ingame omdat er te veel mensen per ongeluk op drukten als ze hun opties wouden aanpassen.

No shit Sherlock. Nee, wat er niet werkt is dat de respawn knop terug enabled zou moeten worden zodra ge een been breekt.

AnD

Legacy Member
Amai, net hebben ze me gekilled dicht bij Gorka, ineens vlogen de kogels rond me, die zullen blij zijn met hetgeen ik allemaal had. :)

Flitser

Legacy Member
Ik denk ni dat iemand u komt helpen op NW airfield :p. Heb het ook voorgehad een zombie slaat mij door de muur of grond en ik zit vast in die high value baracks, heb dan maar mijn ak geleegd :p.

Shift

Legacy Member
En ik lig nog steeds dood op de strand :p

Khad al lang meegedaan op mumble mo zolang die bug er is kan ik niks doen

edit: nu wat op Non Hive server spelen

Shift

Legacy Member
Klig aan kamenka strand. Zal spel hele dag open laten staan, moest iemand me zien ligge, knal mij maar af.

Juve9le

Legacy Member
iemand die een vent server heeft die we tijdelijk mogen gebruiken? zou voor 5-10 man zijn, onze server is tijdelijk neer

Quecera

Legacy Member
KoOkiE zei:
ik ga vandaag normaal richting zuiden. als er mensen zijn die mij nodig hebben laat het op tijd weten, want ik moet een ATV gaan oppikken ongeveer int midden van de map (de server waar ik die gevonden had was offline en is nu terug..)

heb trouwens deze foto gezien op reddit: http://gsngaming.com/uploads/monthly_07_2012/post-1-0-97803100-1343514343.jpg

voor zij die vaak op reddit zitten kan ik dit trouwens van harte aanraden: http://redditenhancementsuite.com/

er zou ook nog iets niet tegoei werken met die respawn knop..
http://i.imgur.com/rXq98.jpg

thx!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan