Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AeonXai

Legacy Member
Shift zei:
Klig aan kamenka strand. Zal spel hele dag open laten staan, moest iemand me zien ligge, knal mij maar af.

Meende dat nu. Ligt gij nu nog daar? Moet ik u komen afknallen?

Shift

Legacy Member
Neen tis in orde , kben ge reset denkik. Ik loop trg op 9cakes rond onder naam Woetjes :)

Toch bedankt

Grif'k

Legacy Member
Voor ik ook maar de kans heb om een wapen te nemen ben ik al opgevreten van de zombie's..

Stealth is niet echt mijn ding.. :unsure:

Rubmifer

Legacy Member
Dat is omdat stealth met de huidige zombie AI quasi onmogelijk is. Ik herinner mij nog de tijden dat ik in ware hitman stijl hele dorpjes leeg lootte zonder zombies te agro'en. Nu is het gewoon lopen, lopen en nog eens lopen. Zonde.

Jeroen_HD

Legacy Member
Hoe communiceer ik met andere mensen? Net op jullie server iemand tegengekomen bij een fabriek in electro en ik wist niet hoe ik moest vertellen dat ik friendly ben

Therapy

Legacy Member
Caps Lock inhouden is om te praten met uw mic, met ; switcht ge tussen de chat kanalen. Direct communication kiezen en dan op = duwen om te beginnen typen.

Jeroen_HD

Legacy Member
Therapy zei:
Caps Lock inhouden is om te praten met uw mic, met ; switcht ge tussen de chat kanalen. Direct communication kiezen en dan op = duwen om te beginnen typen.

Ah die direct communication had ik gevonden. Maar zien spelers in de buurt dat gewoon? (zit zonder micro op mijn desktop atm)

dunno

Legacy Member
Jeroen_HD zei:
Ah die direct communication had ik gevonden. Maar zien spelers in de buurt dat gewoon? (zit zonder micro op mijn desktop atm)

Direct communication geschreven, dat zien enkel diegenen in de buurt. Gesproken ook uiteraard iedereen in jouw buurt.

Voor alle andere kanalen uitgezonderd global, kan je iedereen in direct horen, zolang je niet tot dezelfde groep behort. Om het wat duidelijker te maken: indien jij niet in een voertuig zit, maar in de buurt andere mensen in een voertuig zitten en in vehicle chat praten, zal jij ze in met local positioning horen. Als je in dat voertuig zit, hoor je ze in vehicle chat.

Dat is ook zo voor de andere kanalen, maar bijvoorbeeld omdat iedereen tot dezelfde side behoort, hoor je de personen over side channel (dus over de hele map) en niet in direct, wat wel het geval zou zijn als iemand in de buurt tot een andere side (Blufor, Opfor, independent) behoort en over side praat.

KoOkiE

Legacy Member
hacker op 9cakes nu. heeft voor de ogen van mentor just een heli gespawnd.

MegaMentor

Legacy Member
KoOkiE zei:
hacker op 9cakes nu. heeft voor de ogen van mentor just een heli gespawnd.

Ik en 3 teammates liepen rond naar onze waypoint. Opeens horen we iemand praten. Iedereen op de grond en beginnen scannen. De stem zegt tegen een van ons dat hij hem ziet en dat hij vanachter de boom moet komen, onze mate doet dat. Dan zegt de stem dat hij Justin Bieber moet zeggen (lekker origineel....), onze mate houd hem een beetje bezig terwijl wij zoeken van waar het komt. Zien helemaal niks. Onze mate zingt dan maar Baby, opeens komt die gast tevoorschijn. We mikken allemaal op hem, en hij blijft maar babbelen, uiteindelijk zegt em dat hij een hacker is en dat hij stuff kan spawnen voor onze mate. Opeen verschijnt er een chopper out of the blue. We schieten hem dood en aborten allemaal.

In de paniek niet naar de naam gekeken...

Lobby screen na de feiten, chopper staat er.
http://cloud-2.steampowered.com/ugc/1154297601697470929/AC08CB1CBB7A32CFCD638FF700DA3D1A0AED26A4/

azertyalex

Legacy Member
MegaMentor zei:
Ik en 3 teammates liepen rond naar onze waypoint. Opeens horen we iemand praten. Iedereen op de grond en beginnen scannen. De stem zegt tegen een van ons dat hij hem ziet en dat hij vanachter de boom moet komen, onze mate doet dat. Dan zegt de stem dat hij Justin Bieber moet zeggen (lekker origineel....), onze mate houd hem een beetje bezig terwijl wij zoeken van waar het komt. Zien helemaal niks. Onze mate zingt dan maar Baby, opeens komt die gast tevoorschijn. We mikken allemaal op hem, en hij blijft maar babbelen, uiteindelijk zegt em dat hij een hacker is en dat hij stuff kan spawnen voor onze mate. Opeen verschijnt er een chopper out of the blue. We schieten hem dood en aborten allemaal.

In de paniek niet naar de naam gekeken...

Lobby screen na de feiten, chopper staat er.
http://cloud-2.steampowered.com/ugc/1154297601697470929/AC08CB1CBB7A32CFCD638FF700DA3D1A0AED26A4/

ik was natuurlijk weer de gast die moest zingen :p
http://i49.tinypic.com/18jfpv.jpg
http://i50.tinypic.com/2mfz1gi.jpg
edit: ben vlug nog eens naar zijn naam gaan kijken
http://i49.tinypic.com/ea04f6.jpg

Shadowfox

Legacy Member
Gezocht; Ghillie Suit

Wil een M4A1 CCO SD + 4 STANAG SD mags geven en om de deal wat exclusiviteit te geven gooi ik er een Mountain Dew bij :D

kRa

Legacy Member
Kzit op 9cakes be1. En heb momenteel 500 blood, iemand die mij wilt helpen? Kzit in Elektro. Khad net Ghillie Suit gevonden :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan