Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rafbanaan

Legacy Member
Zou het die chopper zijn van die hacker dat megamentor etc tegenkwamen.

Waar had je hem gevonden ?

Kaiowas

Legacy Member
Shadowfox zei:
Gezocht; Ghillie Suit

Wil een M4A1 CCO SD + 4 STANAG SD mags geven en om de deal wat exclusiviteit te geven gooi ik er een Mountain Dew bij :D

Ik heb vandaag een ghillie suit gevonden. Ik was vrij pissed toen ik tot de vaststelling kwam dat ik het niet kon gebruiken omdat ik een female char heb... :)
Maw ik wil wel traden.

rafbanaan

Legacy Member
[PwF]Hchest;16564846 zei:
Nog mensen die grafische "Glitsjes" hebben?

Gisteren had ik het erg (ik moest achterwaarts lopen richting berizino), want ik heb uiteindelijk men spel moeten herstarten. Sindsdien heb ik er geen meer.

KoOkiE

Legacy Member
psa: mensen die verkouden worden ingame kunnen altijd bij mij terecht voor antibiotica. na vele trips richting berezino hospital heb ik een aardig voorraadje opgebouwd

[PwF]Hchest

Legacy Member
KoOkiE zei:
psa: mensen die verkouden worden ingame kunnen altijd bij mij terecht voor antibiotica. na vele trips richting berezino hospital heb ik een aardig voorraadje opgebouwd

Hoe geraak je eigenlijk verkouden?

Want ik heb door bug eens 4 km van oceaan naar land moeten zwemen, kwam op strand met 27 graden, en na 1 heatpack had ik terug 41 graden..

Verder nooit last van gehad!

KoOkiE

Legacy Member
snachts daalt de temperatuur, maar ook als je nat wordt (zwemmen of regen). als je temperatuur onder 36 zak heb je kans om ziek te worden, je character begint te hoesten en je bloed zakt tot 6000. nu de temperatuur niet meer in de debugwindow zit voorzie ik veel meer zieken dan voorheen.

Shadowfox

Legacy Member
Kaiowas zei:
Ik heb vandaag een ghillie suit gevonden. Ik was vrij pissed toen ik tot de vaststelling kwam dat ik het niet kon gebruiken omdat ik een female char heb... :)
Maw ik wil wel traden.
Ik PM je vanavond :)

KoOkiE

Legacy Member
[ook aan beginnerstips topic toegevoegd]

mensen met grafische glitches moeten hun profile gaan zoeken in mijn documenten en daar scene complexity verlagen naar 100000

C:\Users\<insert username here>\Documents\ArmA 2 Other Profiles\<insert armaII nickname here>\<insert armaII nickname here>.ArmA2OAProfile

openen met wordpad en zoeken naar "sceneComplexity=getalhier;"

veranderen naar

sceneComplexity=100000;

naar verluid fixt dit veel problemen met grafische bugs in het spel.

Shadowfox

Legacy Member
rafbanaan zei:
Zou het die chopper zijn van die hacker dat megamentor etc tegenkwamen.

Waar had je hem gevonden ?
Ik speel niet op 9cakes, maar op onze 'eigen' server SE19.

Jeroen_HD

Legacy Member
MegaMentor zei:
I'm jelly.



Sure, 'k stuur morgen de info van onze mumble server voor voice chat via pm.

Zou ik er ook bij mogen? Lone wolf is het allemaal vrij lastig als beginneling

KoOkiE

Legacy Member
tip van de dag (toegevoegd aan tips voor beginners topic)

* als je geen wapen hebt gebeurt het soms dat je plots niet meer kan lopen. Dit gebeurt meestal door twee dingen; je hebt tweemaal kort op shift gedrukt, waardoor de wandelfunctie geblokkeerde werd. Druk opnieuw 2x kort na elkaar op shift om dit te de-activeren. De tweede mogelijkheid is dat je kort op de rechtermuisknop geklikt hebt, en zo in "iron sight" mode gegaan bent. Omdat je geen wapen hebt merk je dit niet, maar je karakter kan in deze mode niet lopen. Druk opnieuw op de rechtermuisknop om dit te fixen.

sele

Legacy Member
een axe kan je die niet gebruiken om zombies af te maken?ik kon em alleen gebruiken om wood te kappen :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan