Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fenumeher

Legacy Member
Ik ben terug wat aan het spelen geweest maar na een 3 tal updates te doen blijft mijn spel ingame rare grafische fouten vertonen. Voornamelijk zo van die lange stukken die de lucht inschieten. Is hier een fix voor? Heb het forum al een paar maanden in het oog gehouden en tot zover heb ik hier nergens iets van gelezen maar schiet me niet af als ik eens een pagina gemist hebt... jullie spammen dat hier ook vol...!

iVoll

Legacy Member
Probeer dees is (offi dayz forum)

Go to Documents/ArmA 2/playername.ArmaA2OAProfile
Open file in Notepad
Search for "sceneComplexity=;"
Change to "sceneComplexity=100000;"
Save changes and exit.
Launch DayZ with preferred method.

u4ea

Legacy Member
Fenumeher zei:
Ik ben terug wat aan het spelen geweest maar na een 3 tal updates te doen blijft mijn spel ingame rare grafische fouten vertonen. Voornamelijk zo van die lange stukken die de lucht inschieten. Is hier een fix voor? Heb het forum al een paar maanden in het oog gehouden en tot zover heb ik hier nergens iets van gelezen maar schiet me niet af als ik eens een pagina gemist hebt... jullie spammen dat hier ook vol...!

2 pagina's terug.:p

[PwF]Hchest;16564846 zei:
Nog mensen die grafische "Glitsjes" hebben?

MegaMentor zei:
Ik zelf niet maar hoor het wel veel van mijn teammates.

rafbanaan zei:
Gisteren had ik het erg (ik moest achterwaarts lopen richting berizino), want ik heb uiteindelijk men spel moeten herstarten. Sindsdien heb ik er geen meer.

u4ea zei:
Ik en mijn teammate op airstrip aan Balota. Was ni te doen daarjuist.

AssassiN zei:

Therapy zei:
Ik heb er ook. Had al bang voor men graka.

rafbanaan

Legacy Member
Fenumeher zei:
Ik ben terug wat aan het spelen geweest maar na een 3 tal updates te doen blijft mijn spel ingame rare grafische fouten vertonen. Voornamelijk zo van die lange stukken die de lucht inschieten. Is hier een fix voor? Heb het forum al een paar maanden in het oog gehouden en tot zover heb ik hier nergens iets van gelezen maar schiet me niet af als ik eens een pagina gemist hebt... jullie spammen dat hier ook vol...!

Vanaf de nieuwe DayZ patch is het een hel geworden.

KoOkiE

Legacy Member
just gemerkt dat er nog altijd grafische glitches zijn ondanks de scenecomplexity aanpassing.

Rubmifer

Legacy Member
Eindelijk, al een paar dagen dat we een paar dezelfde spelers constant zien DC'en als ze beschoten worden, waarvan we ook de namen hebben opgeschreven.

Vandaag liepen we naar de NW airfield ten noorden van de map tot iemand van ons team plots een quad ziet. 2 van ons met de A50, de andere 2 met assault rifles. De volle laag gegeven, en 2 man in volle vaart van hun quad neergeknald. Bleken het 2 van die DC'ers te zijn. :D Jammer genoeg zelf niet raak geschoten met mijn sniper, was niet makkelijk aan die snelheid. Plus ze reden ook naar ons toe op een bepaald moment, dus moest ik gokken met de zeroing.

Maar eindelijk wel gerechtigheid!

Therapy

Legacy Member
Tis misschien handig om een lijstje te maken met de mensen van 9lives met daarbij hun ingame naam ?
Mijne ist zelfde als hier op het forum.

u4ea

Legacy Member
Therapy zei:
Tis misschien handig om een lijstje te maken met de mensen van 9lives met daarbij hun ingame naam ?
Mijne ist zelfde als hier op het forum.

Khem 2 profiles, default profile is "Wim", den ander dak heb aangemaakt is gewoon "u4ea".

jm188

Legacy Member
ik had die glitches ook toen ik post processing helemaal uit zette, dat terug op low zetten loste het op voor mij

Soler

Legacy Member
Therapy zei:
Tis misschien handig om een lijstje te maken met de mensen van 9lives met daarbij hun ingame naam ?
Mijne ist zelfde als hier op het forum.

Kan je je infame naam nog veranderen ?

FuzzyHawkeye

Legacy Member
Therapy zei:
Tis misschien handig om een lijstje te maken met de mensen van 9lives met daarbij hun ingame naam ?
Mijne ist zelfde als hier op het forum.

Mijne is Herm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan