Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rafbanaan zei:Oki. Fiks die ademhaling eensIk stoor me er mateloos aan in filmpjes.
edit: waarom je debug verbergen ?

KoOkiE zei:just gemerkt dat er nog altijd grafische glitches zijn ondanks de scenecomplexity aanpassing.
phatjah zei:double-tap eens left control


Kaiowas zei:'t was dus niet left control, ik moest enkel op "f" drukken...omg...
Anyway, merciekes om mij op het idee te brengen![]()


Rubmifer zei:[YOUTUBE]6ExHwJqmES0[/YOUTUBE]
Filmpje van daarnet.
[PwF]Hchest;16567976 zei:Hoe noemt die communicatietool dat jullie gebruiken?
Best handig eigenlijk dat je ziet wie er praat
Mvg
MegaMentor zei:Waar the fuck zit iedereen. Vandaag begonnen met heel de kust af te lopen. Niemand. Berezino, niemand. Dan east airfield, niemand. Devil's castle, niemand. North west airfield, niemand. Vybor, niemand. Hallooo.
Shift zei:Das teamspeak. Gwn overlay inschakelen. Mumble heeft die functie ook, en ventrilio wrs ook.
MegaMentor zei:Waar the fuck zit iedereen. Vandaag begonnen met heel de kust af te lopen. Niemand. Berezino, niemand. Dan east airfield, niemand. Devil's castle, niemand. North west airfield, niemand. Vybor, niemand. Hallooo.
