Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
In squad verband niet. Heb ik al eerder vermeld. Ik ga niet de pacifier uithangen terwijl mijn maatjes gaan schieten. ;)

rafbanaan

Legacy Member
Oki. Fiks die ademhaling eens :p Ik stoor me er mateloos aan in filmpjes.

edit: waarom je debug verbergen ?

Rubmifer

Legacy Member
rafbanaan zei:
Oki. Fiks die ademhaling eens :p Ik stoor me er mateloos aan in filmpjes.

edit: waarom je debug verbergen ?

Dat is omdat ik niet via push to talk record. Als ik gewoon speel is dat niet erg, maar als ik record zou ik het wel moeten opzetten, maar ik vergeet het altijd.

En ik verberg het omdat niet iedereen mijn stats en dergelijke moet zien. En ook omdat het een makkelijke mogelijkheid was om zo het gnl logo'tje in beeld te brengen. :p

Soler

Legacy Member
Heb matches, pepsi, 3 mags + pistool. Vertrekken uit cherno richting noorden of nog even blijven ?

phatjah

Legacy Member
Kaiowas zei:
't was dus niet left control, ik moest enkel op "f" drukken...omg... :)
Anyway, merciekes om mij op het idee te brengen :)


ah yeah, die kon het ook zijn, totaal vergeten, haha. Chance da het toch nog gelukt it ^^


unrelated : ICH BRAUCHE HILFE FRITZY-WITZY :(

Soler

Legacy Member
DIt spel bevat toch geen enkele logica. Een volledige mag in iemand geschoten en toch gaat hij niet dood. :wtf:

Piekatsjoe

Legacy Member
Verdikke, log ik in om op't gemakske beetje rond Stary Sobor te verkennen, word ik beschoten van 1 (of 2) snipers. 1 ervan schoot mij rakelings langs m'n hoofd, kogel sloeg in op een boom naast mij. Dan beginnen lopen voor m'n leven. Dan nog eens beschoten geweest met een assault rifle, weet niet of het door dezelfde mensen waren, maar fuck, de adrenaline die je dan voelt als je opgejaagd word :love:

[PwF]Hchest

Legacy Member
Rubmifer zei:
[YOUTUBE]6ExHwJqmES0[/YOUTUBE]

Filmpje van daarnet.

Hoe noemt die communicatietool dat jullie gebruiken?

Best handig eigenlijk dat je ziet wie er praat
Mvg

Shift

Legacy Member
[PwF]Hchest;16567976 zei:
Hoe noemt die communicatietool dat jullie gebruiken?

Best handig eigenlijk dat je ziet wie er praat
Mvg

Das teamspeak. Gwn overlay inschakelen. Mumble heeft die functie ook, en ventrilio wrs ook.

MegaMentor

Legacy Member
Waar the fuck zit iedereen. Vandaag begonnen met heel de kust af te lopen. Niemand. Berezino, niemand. Dan east airfield, niemand. Devil's castle, niemand. North west airfield, niemand. Vybor, niemand. Hallooo.

EnnY

Legacy Member
MegaMentor zei:
Waar the fuck zit iedereen. Vandaag begonnen met heel de kust af te lopen. Niemand. Berezino, niemand. Dan east airfield, niemand. Devil's castle, niemand. North west airfield, niemand. Vybor, niemand. Hallooo.

Stary sobor is nogal druk vandaag..

rafbanaan

Legacy Member
MegaMentor zei:
Waar the fuck zit iedereen. Vandaag begonnen met heel de kust af te lopen. Niemand. Berezino, niemand. Dan east airfield, niemand. Devil's castle, niemand. North west airfield, niemand. Vybor, niemand. Hallooo.

Zitten allemaal bij uw bootje op zee. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan