Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Quecera

Legacy Member
Shift zei:
Das teamspeak. Gwn overlay inschakelen. Mumble heeft die functie ook, en ventrilio wrs ook.

heb nu 15 minuten zitten zoeken maar vind die functie niet in TS 3, kan je mij zeggen waar? thx

edit: slecht gezocht dus, vind het nu juist bij Plugins :p

iVoll

Legacy Member
You must be kidding me... 15 MINUTEN!? Kheb wel geteld een paar seconden gekeken in teamspeak en wat logisch nagedacht ;)

Settings -> Plugins -> Overlay plugin

Quecera

Legacy Member
iVoll zei:
You must be kidding me... 15 MINUTEN!? Kheb wel geteld een paar seconden gekeken in teamspeak en wat logisch nagedacht ;)

Settings -> Plugins -> Overlay plugin

In een niet echt nuchtere staat :crazy:

[PwF]Hchest

Legacy Member
Hehe, mja wij - PwF - gebruiken skype en herkennen de stemmen van buiten, dus het is eigenlijk niet nodig.

Wie schoot er eigenlijk op mij met een DMR?
Nice try, je had me 2 keer geraakt, ben dan maar weggerend en je positie gezocht..

Eenmaal deze gevonden... vuur geopend en na een intens momentje waarin ik nog 1 keer geraakt werd heb ik u tot het strand verbannen!

Am4l

Legacy Member
[PwF]Hchest;16568537 zei:
Hehe, mja wij - PwF - gebruiken skype en herkennen de stemmen van buiten, dus het is eigenlijk niet nodig.

Wie schoot er eigenlijk op mij met een DMR?
Nice try, je had me 2 keer geraakt, ben dan maar weggerend en je positie gezocht..

Eenmaal deze gevonden... vuur geopend en na een intens momentje waarin ik nog 1 keer geraakt werd heb ik u tot het strand verbannen!

't zit vol met zo'n janetten, ze schieten zelfs op starters die amper een axe vast hebben :p Ik weiger mij te verlagen tot dat niveau, maar ik trek er wel mijn lessen uit...

FuzzyHawkeye

Legacy Member
iemand in cherno achter de appartementen met ghillie en scope die dc'de ?
pretty lame, schiet ik heel mijn mag van svd leeg op hem is ie gewoon weg >_>

kRa

Legacy Member
Kben gisteren wat tentjes tegekomen maar sommige stonden zo half in/tussen bomen en kreeg ze niet geloot. is da gewoon kwestie van het juiste plekske te vinden om ze te kunnen openen of ... ?

MegaMentor

Legacy Member
Kampje van VINDICTA gevonden. 3 gasten neergelegd. Hatchback, bike, 4-tal NVGs, paar basic wapens en items. Eindelijk een iet wat fatsoenlijk kampje gevonden... Zijn allesinds goed verstopt op 9cakes.


rafbanaan zei:

Domme move. Efkes gekribbeld op een map;

http://i45.tinypic.com/33clqia.png

Juist nog bepalen wat de schaal van de map juist is en efkes via commander kijken op welke server YYFakey speelt... Et voila, kampje for you.

De man

Legacy Member
Vriend van mij op ts verteld me dat er iemand was gespawnd naast hem en op hem schoot ergens ver in het noorden van de map, Alt F4. Paar seconden later, juist om 01:15 werd ik afgeknald door een teleporter op BE 3. Was op 013 - 992 en er was niemand in mijn zicht voor kilometers ... Had alle gear en gwn afgeschoten door een lamer me ne rifle op de f***** open vlakte waar er NIETS IS!!!!!!!! btw, had just 2 uur gelopen voor men gear te halen van mijn lijk ... Another day in dayz with hackers?

[PwF]Hchest

Legacy Member
MegaMentor zei:
Kampje van VINDICTA gevonden. 3 gasten neergelegd. Hatchback, bike, 4-tal NVGs, paar basic wapens en items. Eindelijk een iet wat fatsoenlijk kampje gevonden... Zijn allesinds goed verstopt op 9cakes.




Domme move. Efkes gekribbeld op een map;

http://i45.tinypic.com/33clqia.png

Juist nog bepalen wat de schaal van de map juist is en efkes via commander kijken op welke server YYFakey speelt... Et voila, kampje for you.

:applause:

Quecera

Legacy Member
vandaag mijn eerste bus gevonden (de grootste) aan de supermarket van cherno lol, ntlk zat er daar iemand te looten want die schoot als een zot éénmaal ik in zijn bus reed en zat te toeteren :d 15 minuten naar het binnenland toe kunnen rijden maar door al die kutwegens met hindernissen die bus kapot gekregen ;(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan